Home Friend

8.9K 310 198
                                    

"Memnun oldum, Louis ben de."

"Eve mi gidiyorsun?"

"Evet?"

"Harika. istersen seni birakabilirim. Bugun yeni araba aldim da . Hem de muzik arsivin hakkinda konusmak istiyordum."

"Tesekkurler Harry ama benim bir arabam var zaten."

"Oh. Evet. Neyse gorusuruz Lou."

Yilisik miydi? Belki.  Gicik miydi? Kesinlikle hayir. Aksine asiri sevimliydi. Sanirim bu cocukla iyi anlasabiliriz.

Eve gittim ve muzik arsivime baktim. Onun sevdigi muziklere benzer tarzda sarkilar vardi. Film arsivime de baktim. Bol korku filmi ve birkac tane de porno. -Sonucta 19 yasindayim ve bu seyler gayet normal.-

Yatagima oturdum ve laptopumu elime aldim. Verdigim ilana uc-bes kisi karsilik vermisti. Hemen isimlerine baktim. Job, ah su inek olan. Alex,kabadayi. Dennis,İtalyan olan.HARRY,bugun tanistigim kivircik. Yani herkes kiminle oturmak isteyecegimi biliyor sanirim.

Harry ilana karsilik bana telefon numarasini mail atmisti. Aradim.

"Selam Harry, ev arkadasi ariyormussun galiba?"

"Ah evet maili gormeni bekliyordum."

"E o zaman bir kafeye gidelim de detayli konusalim."

"Uhm.. saat ucte Damn Cafe'ye gelebilir misin?"

"Uygundur."

Tanri askina benim de arkadaslarim oluyordu! Gecen sene buraya pek alisamasam da bu sene yeni arkadaslar edinme fikri beni inanilmaz mutlu etmisti. Hem Harry de cok sevimliydi. Çok guzel ikili olacagimiza inaniyordum.

--

Saat üçe yaklasirken lavaboya gittim ve saclarimi spreyle sabitledim. Ustume cizgili bir tisort altima da dar bir pantolon giydim. Hava biraz esiyordu o yüzden ustume ceket de aldim. Oha cidden yakisikli olmustum. Calvin Klein parfumumu sıktıgımda gec kalacagimi anlayip hizlica evden ciktim.

Arabadayken aklima birsey geldi. Ben daha once Angelayla bulusurken hic bu kadar kendime ozenmistim ve heyecanlanmamistim. Ama bu cocukla arkadas olma fikri bile beni heyecanlandiriyordu.

Kafeye girdim ve masada sıkılmış bir bicimde oturan Harry'i gordum. On dakika gec kalmistim. Lanet.

Beni gorunce elimi sıkmak yerini direk sarildi. Bu samimi tavri cok hosuma gitmisti ayrica mukemmel kokuyordu. Kirmizi kareli gomlek -dügmeleri yarisina kadar acik- hac kolyesi, siyah dar pantolon ve bol dövme. Gorunumu cok iyiydi.

"Oh Lou gelmeyeceksin sanmistim."

"Uzgunum. Benim hatam."

"Hayir hayir sorun degil."

Masaya bir garson geldi ve siparislerimizi aldi. Cupcake ve kahve soylemistik. Cupcake Harry'nin ozel istegiydi.

Oturdugumuz süre boyunca kirayi nasil bolusecegimizi, ev islerinin nasil olacagini ve nasil yemek yapilacagini konustuk. Evde tek oda vardi bu yuzden ayni odada kalmak zorundaydik. Ya da belki salonda yatabilirdi.

"Butun detaylari konustugimuza gore hemen tasinabilirsin."

Alt dudagini isirdi.

"Sey..Lou benim tasinmalik bir esyam yok.Sadece kiyafetlerim var. O da arabamda zaten."

"Tamam daha iyi o zaman. Hadi gidelim."

BEN BUNLARİ HEMEN AYNİ EVE SOKTUM YA LA :D UMARİM YİNE COK HİZLİ GİTMİYORUMDUR.

Love is Love (Larry Smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin