New Boy

11.4K 320 247
                                    

ARCTİC MONKEYS- R U MİNE İLE OKUMANİZ SİDDETLE TAVSİYE EDİLİR..

Angelayla birlikte okulun ortasindaki kalabaliga yurumeye basladik. Kalabaligin ortasinda kivircik sacli bir cocuk vardi. Ah. Yeni cocuk sendromu. Bizim okulun böyle bir sorunu vardi maalesef. Okula yeni ve guzel/yakisikli birileri geldiginde hemen kalabalik toplanir ve bir suru soru sorulurdu. Yeni gelen cocugun da gotu kalkar, birkac gun sonra herkes yanindan ayrildiginda mal gibi kalirdi. Bu bir döngü olmustu artik.

Ama bu cocuga olan ilgi biraz daha uzun surebilirdi sanirim cunku gercekten yakisikliydi. Uzun boylu ve fitti. Guldugu zaman gamzeleri belli oluyordu ve bir suru dovmesi vardi. Gozlerinin rengi zümrüt yesiliydi ve saclari kivir kivirdi. Birden saclarini dagitip tekrar duzeltti ve goz goze geldik. Bana gulumsedi ama ben hicbir tepki vermedim.Aslinda tam olarak banamiydi onu bile bilmiyorum.

Ang'i sinifina biraktim ve kendi dersime dogru yol aldim. Yolda kendime bir kahve almayi da unutmadim, uykum henuz acilmamisti çunku.

Sinifta yerime yerlestim ve telefonumu kurcalamaya basladim. Uzun suredir dinleyemedigim muziklerin listesini yaparken yanima bir cocuk oturdu, kim oldugunu onemsemeden muziklerimi karistirmaya devam ettim. Daha dersin baslamasina cok vardi.

Kulakligimi taktim ve Arctic Monkeys -R U Mine? acip son seste dinlemeye basladim. Tanrim, bu grubu cidden seviyorum.  Yanimdaki cocuk birden heyecanla beni durttu. Yeni cocuk.

"Oha Arctic Monkeys mi dinliyosun?"

"Evet?"

"Ben de cok severim."

"Ne guzel."

Kivirciga neden bu kadar soguk davrandim bilmiyorum ama ben bile kendimden sogumustum acikcasi.

Ders oldukca sıkıcıydı. Ama dinlemek zorundaydim. Ders surerken ara sira kivircik bana bakip gulumsuyordu ve ben de ona. Bunu neden yaptigi hakkinda hicbir fikrim yoktu.

Ders bitiminde disari ciktim ve temiz havayi icime cektim.

Angela'yi buldum ve beraber kafeye oturduk. Kurt gibi acikmistim. Birer hamburger soyledik ve sohbet etmeye basladik. Aslinda Ang'i seviyordum. Asosyal hayatimda bana cok destek oluyordu. Oldukca yalnizdim aslinda. Bir tek annem vardi ve Ang. Babami daha hatirlayamadigim yaslarimda kaybetmistim ve bu da özguven eksikligine sebep oluyordu sanirim. Ama ev icin bir arkadasa ihtiyacim vardi cunku kira ve isler beni cok mesgul ettigi icin hayatima zaman kalmiyordu. Okulun yayin listesine ilan vermeye karar verdim.

Okul bitiminde Ang mesaj atti ve kizlarla birseyler yapacagindan bahsediyordu. Ah isabet. Arabama dogru yol alirken onume degil de telefonuma bakmayi tercih ettigim icin bir cocuk bana carpti ve telefon elimden firladi. Aldigim koku tanidikti. Ah kivircik...

"Dikkat etsene ya."

"Ben özür dilerim. Tanrim. Ben bir aptalim."

Telefonumu yerden aldi ve bana uzatti. İyi ki kabi vardi yoksa bu cocugu coktan sikmistim.

"Nasil kendimi affettirebilirim?"

Mahcup gozlerle bana bakiyordu. Ve -aramizda kalsin- cok tatliydi. Kedi gibi.

"Tamam ahbap sorun yok."

Elini uzatti

"Tanisma firsatimiz olmadi, Harold ben, Harry yani."

AY COK GUZEL YERLERE GİDECEK HİKAYE HİSSEDİYORUM. KİVİRCİK COK TATLİ -.-

Love is Love (Larry Smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin