Medyadaki şarkıyla okuyun bence :3.Yeni bölüm ilgiye bağlı olarak yarın veya perşembe gelebilir.İyi okumalar.Öpüldünüz.
Harry
Röportajı kabul ettiğim için Lou çok sevinmişti.Açıkçası onu mutlu edecekse çamur yemeye bile razıydım.Tamam,belki o kadar da değil.Mutfağa geçtim ve en sevdiğim keklerden yapmaya başladım.Zaten mutfakta yiyecek namına yapabildiğim tek şey buydu. O televizyon izlerken yavaşça hamuru çırpmaya başladım.Keklerimin bu kadar güzel olmasının sebebi hamuru yavaş çırpmaktı.Louis kokuyu duymuş olmalıydı.Saniyesinde kapıda belirdi.Gülmeme engel olamadım.
"Küçük aşçımız bize ne yapiyor bakalım? "
"Kapkek."
"Ah yine mi o lanet olası kekler. "
Gururum incinmişti. İçimi çektim.
"Begenmiyorsan mükemmel keklerimi yemezsin."
Arkamdan yavaşça yaklaştı.Bakmamaya özen gösteriyordum.
"Ah bebeğim şaka yapıyorum. "
Sesinden sırıttığını anlayabiliyordum.Ellerini belime doladı ve beni tezgahla arasına aldı.Nefesimi tutmuştum.Aramızda hiç boşluk kalmayacak şekilde bana sarıldı ve boynuma minik bir öpücük kondurdu.Omuriliğimde bir ürperti hissettim. Saçlarıma doğru konuşmaya devam etti.
"O lanet olası keklere de sana da bayılıyorum."
Bu sefer zayıf davranmayacaktım.Pes etmedim ve elimden düşen çırpıcıyı alıp işime devam ettim.
Ama belimden tuttu ve beni kendine çevirdi.Engel olmak imkansızdı.Vücudumun ona bu kadar olumlu tepki vermesine şaşırmıştım.İkiletmeden tezgaha oturdum ve bacaklarımı açarak onu kendime bastırdım.Haşin bir şekilde dudaklarımızı buluşturduğunda ağzımdan istemsiz bir inilti kaçtı. Yavaş bir şekile öpüşüyorduk.Başını ellerimin arasına aldım ve minik bir öpücükle işi sonlandırdım.
İnanamaz gözlerle bana bakıyordu.
"Kek kendi kendine pişemez.Geceler bizim." Kıkırdadım ve içeri gidişini izledim.
Keki fırına koydum ve ders notlarımı kaptım.Yarına iki tane sınavım vardı.Salondaki büyük masaya kuruldum.Lou de laptoptan yazı ödevini bitiriyordu.Ama tabii o koltuğa yayılmıştı.İmrenerek baktım ve omzumu kütlettim.
Yaklaşık yarım saat sonra kekleri fırından çıkardım ve soğumaya bıraktım.
Çalışmaya o kadar dalmıştık ki zilin çaldığını sonradan fark ettik ve birbirimize baktık.Kim gelmiş olabilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is Love (Larry Smut)
Fanfic"Seni sonsuza dek öpebilirim,Styles." *2.KİTAP YAYIMDA