Bitch Angela

6.9K 217 107
                                    

Louis

Kahkahalarımızı telefonumun lanet titremesi bölmüştü.Telefonu elime aldığımda Angela'nın bana mesaj attığını gördüm.Cidden bu kadar mükemmel bir anı bozacak kadar ne demis olabilirdi acaba?

Bu gece bir şeyler yapalım mı yakışıklı?

Mesajı okur okumaz yüzümü istemsizce buruşturmuştum. Telefonu indirdiğimde annesinden şeker almak için para bekleyen çocuklar gibi bana bakan Harry'i gördüm.

"Ne oldu Lou?"

"Angela mesaj atmış, sevgilim." dedim gereksiz bir dürüstlükle.

"Anladım."

"Üzgünüm onu aramam gerekiyor."

"Evet. Tamam ara problem değil." derken aslında onun bütün hücreleri bir problem olduğuna dair çığlık atıyordu ki, bu yüzünden bile belli oluyordu.

"Alo Ang."

"Sevgilim. Mesajimi almışsın anlaşılan."

Telefonun ucundan tiz ve bir o kadar da gereksiz kahkahayla irkilmiştim.

"İçtin mi sen?"

"Oh. Lou yapma böyle." Sessizlik.."Bir bardak belkiiii."

Yine iğrenc bir kahkaha atmıştı ki bu da birden fazla içtiğinin göstergesiydi. Tanrım sabahin bu saatinde bu kadar içecek ne vardı ki?

"Ang kapatıyorum. Sen ayılınca konusuruz."

Onun bir şey demesine izin vermeden telefonu kapattım ve koltuğa fırlattım.

Angela'nın ağzından

Alex yatağın kenarına oturmuş benim konuşmamı bitirmemi bekliyordu.

"Gerçekten iğrenç sarhoş taklidi yapıyorsun kızım.Telefonun ucundaki herif eger salak degilse bir şeyler anlamıştır."

"Salak değilse." diye yineledim ve gülüştük.

"Onunla neden hala çıkıyorsun?"

"Sen Med ile neden çıkıyorsan." dedim ve sigaramı yaktım.

"Aah. Bebeğim ikimiz de birbirimiz için gibiyiz."

"Ama sevgilimiz var." derken omuz silktim. Ve sigaramdan bir yudum daha çektim.

Bu lafım onu kızdırmışa benziyordu ki esmer ve çıplak tenindeki tüm damarları belli edecek bir biçimde doğruldu.

Kahverengi saçlarını geriye doğru atarak iri yeşil gözlerini ortaya çıkardı. Bu çocuk her şeyiyle beni tahrik ediyordu.

Elimdeki sigarayı aldı ve küllüğe fırlattı. Bedenimi kendiyle yatak arasina aldi ve hızlıca içime girdi. Bu hareketi sertçe inlememe sebep olmuştu. Tanrim ne yapıyordu bu çocuk?

"Aaaah-Alex."

"Louis sana böyle hissettirebiliyor mu ha!"

Onu kızdırdığımı anladım ve emrine itaat ettim.

"Ha-yır." Hala içimde gidip gelirken artık acıdan çok zevk hisseder olmuştum.

"Daha yüksek sesle!"

"HAAA-YIR."

"Aferin.İyi kız."

İçimdeki hareketlerini yavaşlatti ve bu sefer de dudaklarıma yöneldi. Islak nefesi boynumu yalarken tek hissettigim onun mükemmel bedeniydi.

Love is Love (Larry Smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin