Louis
Telefon elimde titrerken kendimi ve ellerimi sabit tutmaya çalisiyordum. Bir video gelmisti. Ve bu videoda Alex Angela'yı beceriyordu. Hem de oldukça uzun bir süre.Biraz daha izledikten sonra midem bulandi ve telefonu yere attım. Tanrı aşkına ben bunlari hak etmiş miydim?
Telefonu yerden Harry aldı ve o da videoya bakmaya başladı.İzlerken yüzünü buruştugunu hissedebiliyordum. Telefondan çıkan sesler daha da iğrenc hissetmemi sağlamıştı.
"Lou sana böyle hissettirebiliyor mu ha"
"Hayir"
Orospu. Biz bir kere bile yatmamıştik. Her seferinde istemediğini söylerdi. Bu da onun karakterini açıklıyor.
Oturduğum yerden Harry beni kaldırdı ve kolumdan tutarak arabaya soktu. Koltuğa oturduğumuzda hala sindirmeye çalışıyordum. Ki Harry'nin benimle konuştuğunu anlamak biraz vaktimi almıştı.
"Lou. O orospu yüzünden üzülmeyeceksin degil mi ?"
"Yo hayir aslını istersen ayrılmak icin bir sebep bulduguma seviniyorum. "
Bu ani tavrım Harry'i şaşırtmıştı.
"Hadi onu umursama ve benimle pizza ye! "
"Seninle pizza yiyeceğim!"
Bu sefer Harry'nin arabasiyla gitmeye karar verdik. Bu öneriyi o sunmuştu.
Arabadayken yine o lanet telefonumun çaldığıni duydum. Angela arıyordu. İşte simdi oyun zamani küçük orospu.
Telefonu meşgule aldım ve ona bir mesaj attım.
'En az on dakikaya pizzacida ol.'
Aninda cevap verdi.
'Geliyorum'
Harry arabayi kullanırken bir yandan da beni güldürmeye çalışıyordu. Bu sefer rolleri değişmiştik sanki. Aslinda gerçekten Angela olayını kafama takmıyordum.Tek degisen sey onun gercek karakterini anlamamdi. Ama yine de Harrry'nin beni güldürürkenki tatlılığini görmek için sesimi çıkarmıyordum.
Pizzaciya vardığımızda Harry benim için kapiyi açtı ve ben de yavaşça onun kollarından tuttundum. Onun bedenine dokunmak icin her şeyi bahane edebilirdim. İçeri girdik ve kapıya yakin olmasina dikkat ederek bir masaya oturduk.
"Harry.Bir planım var.Buraya gelir gelmez ona bunu göstereceğiz. ve ayni anda onun yüzüne tükürecegiz. "
Bunu söylerken kıkırdamistim.
"Harika plan." Genis gülümsemesi yuzune yayildi ve benim baktığımı bildiği icin gamzelerini derinleştirdi.
Çok geçmeden içeri girdi ve hicbir şey söylemeden karşımıza oturdu. Rahatsız olmus gibiydi.
"Misafirimiz olduğunu bilmiyordum tatlim. " İğneleyici bir biçimde Harry'e bakıyordu. Artik sunu defetmezsem sinirden ölebilirim sanirim.
Tek kelime bile etmeden telefonu eline verdim ve izlemesini sağladım. Anlamamış gibi bakıyordu. Elimle Harry'nin bacağına vurdum ve onun yüzüne tükürduk. -inanilmaz eğlenceliydi-
"Orospu. Siktir git buradan! " diye gürledim olabildiğince kalp kirici olmaya çalışarak.
Ağlayarak ve tek kelime etmeyerek Pizzacidan çıktığında Harry ile hala gülüyorduk. Bu anlaşılmaz bir biçimde eğlendirmisti. Muhtelemen Harry yanimda oldugu icin böyle hissediyordum. Pizzalarimizin gelmesiyle tıkınmaya başladık.
Harry
Tanrı aşkına bu kiz gerçekten fahişe. Ben Lou'yi ne kadar üzmemeye çalışıyorsam o da o kadar üzmeye çalışıyordu. Ciddi anlamda moralimizi bozmuştu.Ama onun cezasını vermek ve pizzalarimizin gelmesi ve Lou ile birlikte olmak tüm mutsuzlugumu gideriyordu.Ve -aramizda kalsın- onlarin ayrılmasına sevindim bile denebilir. Ama tabi bu şekilde olmasini ben de istemezdim.
Yemeğimizi yedikten sonra daha fazla oturamayacagimizi anlayıp pizzacidan çıktık.
"Harry bu sefer ben kullanabilir miyim? "
"Ah tabii. "
Sanirim sürüsümu kıskanmisti. Ve bana daha iyi sürebileceğini kanıtlamak istiyordu. Bugün tek görevimin onu mutlu etmek oldugunu bildiğim için hic bir şey söylemedim.
Ama bir saniye. Burasi evin yolu degildi ki. Bambaşka bir yola sapmistik.
"Lou evin yolunu şaşırdin sanirim. "
"Hayir. "
"Nereye gidiyoruz?"
"Sabırli ol Hazza."
Dediğini yaptım ve çenemi kapadım.
KUSURA BAKMAYİN BEYBİLER COK HASTA OLDUGUM İCİN BİRAZ GEC ATTİM. AMA UMARİM BEGENİRSİNİZ, ÖPÜLDÜNÜZ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is Love (Larry Smut)
Fanfiction"Seni sonsuza dek öpebilirim,Styles." *2.KİTAP YAYIMDA