Forest

6.1K 235 95
                                    

Harry

Uyandigimda hala arabadaydik ve yola cikali iki saat olmustu.Hava kararmaya yuz tutmus,bulutlar pembelesmisti.Tanri askina biz ne halt yiyoruz cidden?Kafami çevirip arabayi sürmekte olan Lou'ye baktığımda sinsi gülümsemesini gördum.

"Louis nereye gidiyoruz acaba? "

"Sana sabırli olmanı söylemiştim bebeğim. "

"Daha ne kadar sabredebilirim bilmiyorum çünkü iki saattir bu lanet arabadayiz."

"Oh Hazza hadi ama sakin ol biraz.Emin ol pişman olmayacaksın."

"Kenara çeker misin?"

Bana anlamaz gözlerle bakıyordu.

"Evdeyken tuvalete gitmemistim de.  Cisim geldi biraz. " olabildiğince sevimli bir yüz ifadesi takindim.

Kahkahasiyla irkildim.Bu kadar guzel gülmemeliydi tanrım bu kadar güzel gülünemez.

"Harry, bir gün içinde ikinci kez annenmisim gibi hissediyorum cidden."

Bunun üstüne ben de güldüm ve arabayi o koca ormanlık alana çekmesini bekledim.

Çalıların arkasına giderken hala Lou'nin kahkahasi duyuluyordu.Ama bu artik sinir bozucu olmaya başlamışti.

Arabaya tekrar bindim ve ilerlemeye başladık. Büyükçe bir dağın tepesine çıkıyorduk.Etraftaki ağaçlarin sayisi gitgide artiyordu. Yolun kenarında koruyucular yoktu ve Lou oldukca hızlı kullanıyordu. Biraz korkmuştum.

Dağın en tepesine geldiğimizde durduk ve gururla gülümsedi.

"Geldik. "

Ne yani bir orman mi? Şaka mi yapiyor bu çocuk?

Arabadan inerken bu sefer o beni kolumdan tuttu ve bu ıssız ormanın derinliklerine sürüklemeye başladı.

Biraz daha ağaçlar azalmaya başladığında gördüğüm manzarayla ağzım acik kaldi. Burasi ormanın ve şehrin en tepe noktasiydi. Buradan neredeyse her yer gözüküyordu. Bol ışıklı caddeler, mekanlar, hatta öğlen gittiğimiz pizzaci,bizim okul bile. O kadar hayran kalmis bir biçimde bakıyordum ki Lou bu durumdan eğlenmişe benziyordu.  Ama manzara gerçekten mut-his-ti!

Louis

Harry agzi acik bir biçimde manzaraya bakarken gözlerindeki piriltiyi fark ettim ve gülümsedim. Onu şaşırtabilmiştim. Yamacin kiyisina oturdum ve yanima da Harry'nin oturmasi icin hafifçe vurdum.

"Jesus aşkına.Burasi mükemmelmis Lou! "

"Biliyorum'' dedim hiç de mütevazi olmayan bir tavırla." Yalniz kalmak ve kafami dinlemek istediğimde hep buraya gelirim. "

"Buraya daha sık gelmeliyiz bence. Gözlerimi pariltidan alamıyorum. Hem sakin hem şaşali. "

O kadar güzel gülüyordu ki.  Gamzelernden bahsetmiyorum bile.  İstemsizce yaklaştım ve dudağına eğildim.Dudaklarımız arasindaki mesafe milimetrik haldeyken tenimi gidiklayarak fısıldadı.

"Burada seks yapmayi her şeyden cok  isterdim aslinda. "

Dudağını pek de masum olmayan bir biçimde emmeye başladığımda gülümsedigini hissettim.

Yumusak çimlere yuvarlandigimizda konusabilmistim.

"Seni hemen burada becerebilirim Styles"

Love is Love (Larry Smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin