4

240 6 0
                                    

,,Pane bože, Doro, vidíš to taky?" promnula si Rosie oči.
,,Ano vidím, Sie." přitakala jsem a ona zatleskala.
,,To je ta silnice!" skoro vykřikla, ale já jsem ji zase uklidnila.
,,Rosie, dneska ještě žádná akce neproběhne, ubytujeme se a zítra se tomu můžeme věnovat v plném proudu, ano?" řekla jsem a jí vyhasly jiskřičky, co měla v očích.
,,Promiň." dodala jsem a na sucho jsem polkla.
,,V pohodě, máš pravdu, ale znáš mě, ty případy mě prostě baví a nezastavuji se." řekla a opřela si hlavu o okno.

***

Když jsem parkovala, všimla jsem si zase té černé Impaly.
Jsou to slušné náhody.

,,Buď jsou to lovci, nebo to mohou být jen obyčejní turisté." pronesla jsem svou myšlenku nahlas a Rosie se podívala nejdřív na mě a pak na Impalu.
,,To tedy nevím, ale zjistíme to. Bude to takový náš druhý případ." usmála se a já jí úsměv oplatila.

Konečně jsme se vyhrabaly z auta, sice jsem své auto vždy milovala, ale strávit v něm pomalu celý den není taky nic příjemného.

Přivítala nás poměrná zima, což jsem nečekala, takže jsme sáhly pro své bundy.

Z kufru jsme vytáhly jednu z našich tašek s nezbytnostmi, pár důležitých zbraní a tašky s oblečením.

Takže jsme odešly od auta jako vánoční stromky a šly jsme rovnou na recepci, kde nám Rosie ihned zařídila pokoj.

Když jsme procházely kolem pokoje vedle nás, byla slyšet hlasitá hudba a hlasy, které patřily dvěma mužům. Po několika letech praxe to člověk prostě pozná.

***

Náš pokoj byl poměrně velký, ale i přes to byl takový skromný.

Tvořily jej v podstatě čtyři místnosti, což nám bohatě stačilo.
Přišlo mi to jako takový lepší motelový pokoj, protože jsem byla zvyklá i na mnohem horší.

Vcházelo se do pokoje s kuchyňkou a skromným obývákem, který tvořila pohovka, konferenční stolek a malá televize. V kuchyňce bylo pouze základní vybavení, jako je malá plotýnka, mikrovlnka a lednička, takže to pro náš pobyt bohatě stačilo.

Vlevo byla koupelna s vanou a hned vedle koupelny byl záchod.
Bylo to tam čisté a upravené.

Naproti koupelně a záchodu byla ložnice, kterou tvořily dvě manželské postele, dvě velké skříně a skládací zástěna. Byla to taková laciná náhražka pocitu soukromí.

***

,,Doro?" řekla Rosie, když už zaklapla svůj notebook.
,,Ano, Sie?" zavřela jsem noviny, které jsem si bedlivě pročítala.
,,Mám něco od místní policie a mám různé zprávy a vzkazy." pyšně se usmála a já jsem musela udělat to samé.
,,Vážně?" úsměv mi sahal výš a výš.
,,Vážně!" zakřičela a já zatleskala.

,,Tak jdeme číst?" řekla jsem a ona přikývla.

***

,,Jako první tu je Mary Spencersová, byla to první oběť." podívala se Rosie do svého bloku a já jsem přikývla.

,,Ahoj Mary, doufám, že si dovolenou užíváš, protože pan Curt se na tebe už těší a říkal, že pro tebe má i něco speciálního. Snad jsi našla to, co jsi hledala, moc nám chybíš, pac a pusu Mamča."
Přečetla vzkaz, který naše Mary obdržela pár hodin před tím, než se vypařila a policie ji automaticky prohlásila za mrtvou.

Kývla jsem, aby pokračovala.

,,Jako další tu je Franklin Loo. Toho našli před třemi týdny mrtvého a ani nebyl úplně bez krve a nějak moc ohlodaný, což je na upíry docela divné, nemyslíš?" přečetla a já jsem se zamyslela.
,,Je to divné, nebyl to třeba lovec? To bysme o něm ale slyšely a Jeff by nám řekl, že zabili lovce- nemohl je třeba nějak ohrozit? Na tohle tak jednoduše nepřijdeme." pokrčila jsem rameny.

,,Mám lepší nápad." prohlásila a já jsem jí naznačila, ať pokračuje.
,,Já si beru na starost tři a ty taky tři, něco o nich zjistíme a pak dáme dohromady vše, co mají společného." usmála se a já jsem souhlasila.

***

,,Sie, to není možný, vždyť jsou to upíři- mají hlad, nemusejí mít motiv." zakňučela jsem po několika hodinách práce.
,,To by ses divila, mohou to dělat z pomsty. Možná je všechny vysáli, nebo přeměnily. Ale jestli jsi unavená, lehni si, ty jsi byla vzhůru celý den a já spala, nejsem unavená." řekla a já přikývla na souhlas.
,,Asi to tak bude nejlepší." souhlasila jsem a odešla jsem se uložit ke spánku.

,,Tak dlouho jsem na tebe čekala!" spadla jsem na postel a do pár minut jsem spala jako zabitá.

Rosie and Pandora | spn ff |Kde žijí příběhy. Začni objevovat