Probudila jsem se na motelu vedle Deana.
Ihned jsem se zděsila a odstrčila, ale jakmile jsem zjistila, že jsem byla oblečená, oddechla jsem si a zpět jsem se k němu přisunula.
Už jsem se zmiňovala o tom, že skvěle voní?Opět jsem zavřela oči, i když jsem věděla, že už neusnu.
I tak jsem zůstala nalepená na Deanovi a jen tak ležela.
Snažila jsem si užít každý moment, který jsem s ním mohla strávit.Po delší chvilce, se začal Dean probírat.
Zavřela jsem znovu oči a dělala, že spím.
Když jsem cítila, že se Dean zvedl, tak jsem potichu nespokojeně zakňučela, tak si lehl zpátky.
Přitáhl si mě pravou rukou blíž a já jsem se k němu přitulila.
Bylo mi tak... dobře. Nechtěla jsem, aby to přestalo.
Ale všechno jednou přestane.***
,,Dory?" zašeptal Dean.
,,Pandoro?" řekl trochu víc nahlas a já jsem se "vzbudila".
,,Ano?" protáhla jsem se a usmála jsem se na něj. Pak jsem si zase lehla.
,,Víš, že jsi roztomilá, když spíš?" oplatil mi úsměv a pak mě políbil.
Tohle byl asi náš nejdelší polibek- já ležela s rukama zapletenýma v jeho vlasech a on nade mnou klečel a skláněl se ke mně.
Chtěla jsem, aby ten moment nikdy neskončil.,,Nechcete si to tu rovnou rozdat?" zašeptal Sam.
,,Same, nech je." odbyla ho Rosie a já jen slyšela, jak mu přes hlavu hodila peřinu.Odtáhla jsem se a usmála se na něj.
On se usmál taky a políbil mě na čelo.
Pak si lehl vedle mě a já se k němu opět přitiskla.,,Budeš mi chybět." řekla jsem potichu a on se zasmál.
Cože?
Jak se mohl zasmát?
To mu na mně ani trochu nezáleželo?Odsunula jsem se od něj a on se na mě otočil.
,,Co se stalo?"
To je to vážně takový arogantní idiot?
,,Nic, jen jsem doufala, že nejsi takový, jaký nejspíš jsi."
,,Jak to myslíš?"
,,Jsi sukničkář, Deane. Právě jsem ti řekla, že mi budeš chybět a ty ses prostě zasmál. Že mě nenapadlo, že si najdeš jinou."
Ani jsem nechápala, co to do mě vjelo. Prostě mě jeho reakce zamrzela.Postavila jsem se a odešla jsem z pokoje.
,,Pandoro, počkej!" zavolal za mnou, ale já už dávno byla zamčená v koupelně.
,,Pandoro, já to tak nemyslel!"
,,Tak jak jsi to myslel?"
,,Tak, že ti nebudu chybět. Vzhledem k tomu, jak se Sam rozhodl..."
,,Jak se Sam rozhodl?"
,,Chce být s Rosie, takže jestli nebudeš chtít lovit sama, pokud bude lovit Rosie se Sammym, můžeme lovit spolu."
ČTEŠ
Rosie and Pandora | spn ff |
FanfictionCo se může stát, když dvě dívky objeví kouzlo lovení duchů? Cesta dvou kamarádek putujících napříč Spojenými státy s účelem spasit občany se může vydařit, ale také pěkně zvrtnout. Zvítězí nad zlými silami, nebo budou jen zaostávat za svými k...