,,Vůbec netuším, kde může ta silnice být. Nepamatuju si to." podíval se na mě Dean, když jsme si nastoupili do Impaly.
,,Neboj, s Rosie jsme to neúmyslně našly, snad tě navedu správně." zasmála jsem se a on vyjel.,,Hele, Dory je lepší než Dora Průzkumnice." řekl Dean a já jsem si ho projela nechápavým pohledem.
,,Proč myslíš?"
,,Máš toho s ní hodně společného."
,,Jsem modrá a hodně zapomínám?"
,,Ne, mám pro tu rybu slabost a taky máš na nosu podobné pihy."
,,Ó, velký Dean Winchester má pro mě slabost, jo? Seš opilej, Deane." zasmála jsem se a on se radši začal více věnovat řízení.,,Co byla první věc, kterou jsi zabila?" zeptal se mě po chvilce trapného ticha.
,,No, jako úplně sama... to byl vlkodlak. Vlastně byli čtyři. Měli Jeffa s Rosie přichystané k večeři a já jsem tam vtrhla a zneškodnila je. Jeff a Rosie ze mě byli nadšení." usmála jsem se nad vzpomínkou.
,,To je hezký." podotknul Dean.,,Tohle je ono!" vykřikla jsem, div Dean nepřišel o sluch.
,,Ok, je to první farma, kterou uvidíme." ztlumil písničku, která právě hrála.***
,,Dory?" usmál se na mě a lehce se ke mně naklonil, když zaparkoval nedaleko oné farmy, která měla být hnízdo.
,,Ano?" udělala jsem to samé.
On mě jemně políbil na rty, ale potom jsem ucítila něco, co mi svíralo mou pravou ruku.
,,Ty svině!" praštila jsem ho do ramene.
,,Nelovím poprvé, tihle krvežízniví sráči mi nedělají problém! Zvládla bych to i sama, takže mě laskavě odpoutej!" probodla jsem ho pohledem.
,,Nechci, aby se cokoliv stalo mé malé, modré rybičce Doře Průzknumnici, takže pro jistotu mi budeš hlídat Baby." zazubil se a já vztyčila prostředníček své nespoutané ruky.Odešel si do kufru pro mačetu a nechal mě v autě.
Jakmile odešel od Impaly, vytáhla jsem ze svých vlasů jednu pinetku.
Vždy jsem tam nosila jednu zastrčenou.
Takže mi dostat se ven z pout neudělalo jediný problém.Rychle jsem sáhla po své mačetě a rozeběhla jsem se za Deanem.
Stál u dveří té farmy.
,,Příště si vzpomeň na pinetky, zlatíčko." zašeptala jsem a on se na mě rychle otočil.
,,Chce to plán." pokrčila jsem rameny a on přikývl.,,Deane, prostě tam půjdu a postaráme se o to. Nalákám je na sebe a společně jim usekáme hlavy, co na tom nechápeš?" potichu jsem se rozčilovala nad jeho tvrdohlavostí.
,,Ne. Nemůžeš být návnada." řekl znovu.
,,Prosím! Koupím ti koláč!" žadonila jsem.
,,Ne."
,,Dva koláče?"
,,Ne, bojím se o tebe."
,,Tři?"
,,Naser si."
,,Zvládnu to. Věř mi. Pořád se hádáme. Jednou mi věř, prosím!"
,,Dobře." souhlasil se mnou nakonec, ale já jsem věděla, že to stejně nechce.Dean mi sáhl pod košili a já jsem se lekla.
Což bylo zcela zbytečné, protože Dean pouze vytáhnul můj řetízek.,,Buď opatrná, Doro Průzkumnice. Chtěl jsem říct Dory." stiskl mou lahvičku a pohladil mě po tváři.
,,Budu." usmála jsem se a na mašli na sukni jsem si připevnila injekce s krví mrtvého muže.***
Stiskla jsem svou mačetu a opatrně jsem otevřela dveře.
Hned jsem cítila krev, mrtvolu a především ony upíry.
,,Haló? Je tu někdo?" snažila jsem na sebe strhnout pozornost.
,,Haló!" zakřičela jsem a pak jsem zaslechla nějaké zvuky.Pak už jsem cítila jenom nepříjemnou bolest v mé hlavě.
ČTEŠ
Rosie and Pandora | spn ff |
FanfictionCo se může stát, když dvě dívky objeví kouzlo lovení duchů? Cesta dvou kamarádek putujících napříč Spojenými státy s účelem spasit občany se může vydařit, ale také pěkně zvrtnout. Zvítězí nad zlými silami, nebo budou jen zaostávat za svými k...