17

128 8 0
                                    

Z mého výstupu, ve kterém jsem měla být obrovskou spasitelkou, se vyklubal spíše trapas.
Pěkně jsem vyděsila nějakou starší paní, která si šla pouze umýt ruce.

,,C-c-co t-t-to dě-dě-ď-děláte?" zakoktala se ta žena a já jsem ji pustila.
,,Omlouvám se, myslela jsem, že jste jedna moje kamarádka, ona má dnes narozeniny, s přáteli jí chystáme oslavu, snad mě chápete." odstoupila jsem od ní.
,,Jste divná." zašeptala, ale já jsem byla pořád natolik blízko, abych ji slyšela.

Pak ta žena odešla a Rosie chytila záchvat smíchu.

,,Já se z tebe jednou poseru, Pandoro!" vykřikla smíchy a já jsem se taky začala smát.
,,To není vtipný."
,,Málem jsi zavraždila důchodkyni."
,,Tak je no."

***

Odešly jsme ze záchodků, protože jsme pochopily, že tudy cesta nevede.

Přisedly jsme si ke klukům na bar.

,,Máte něco?" zeptal se Sam a napil se piva.
,,Vypadáme jako po obrovským zápasu s upírem?" protočila jsem očima.
,,Promiň, nemyslela jsem to zle, jenom mě to už nudí, pro ty ostatní si přišli hned, ale my budeme čekat." dodala jsem.
,,V pohodě." usmál se na mě Sam a já jsem mu úsměv oplatila.
,,Co budeme řešit?" zeptala se Rosie a upila Samovi piva.
,,Jaký případ vám přišel nejvíc divný- nebo alespoň něco z nějakého případu?" navrhl Dean a já jsem se zamyslela.
,,Myslím, že hodně divný bylo to, když jsme lovily jednoho ducha paní, která byla ve zkratce hrozně mrzutá a zemřela tak, že ji někdo ulechtal k smrti. Tak lechtala místní vtipálky, dokud naposledy nevydechnuli. Mně osobně to divný docela přijde." řekla Rosie a já jsem přikývla.
,,Měli jsme hodně divných případů, ale já si pořád pamatuji toho plyšového živého medvěda, vzpomínáš si Sammy?" Dean se napil piva.
,,Jo, to si pamatuji. A nebo to, když jsi zabil Hitlera." usmál se nad vzpomínkou Sam a napil se taky.
,,Cože? Ty jsi zabil Hitlera? To jak a co jsi udělal?" nevěřícně jsem si je projela pohledem.
,,Dlouhý příběh, ale o tom až ulovíme ty sráče." řekl a já jsem se mu podívala do očí.
Měla bych se sebou něco dělat, protože vždy, když se podívám do těch jeho smaragdů, myslím pouze na něj a nedokážu se soustředit na nic jiného.

,,Víte, co se říká?" Sam nahodil nové téma.
,,Posloucháme." usmála se Rosie.
,,Pokud jsi aspoň jednou neumřel, nejsi pravý lovec, zabilo vás něco už někdy?" doplnil ho Dean, protože chápal, na co přesně jeho mladší bratr mířil.
,,Jednou. Obě dvě jednou." řekla Rosie.
,,Já byla neopatrná a Sie uzavřela dohodu, ale nakonec jsme tu pekelnou sviní zabili a nějak se z toho vyvlíkly. Vtipná historka. A kolikrát vy?" objasnila jsem a opřela jsem si hlavu o ruku.
,,To se nedá spočítat." zasmál se Dean a my všichni jsme se k němu přidali.

,,A co vaše rodiny? Vy o té naší už víte snad všechno, ale my o vás zase tolik ne." navrhl Sam.
,,Já jsem jedináček, můj táta je lovec a s matkou se nebavím. Máma tátu kvůli lovení opustila, takže jsem se polovinu života válela s matkou u bazénu a tu druhou polovinu jsem strávila naháněním příšer a ve smradlavých motelech s mým tátou." řekla Rosie.
,,Já mám jednoho staršího bratra Alana, který je o osm let starší než já, takže je mu 33. Nevím, kde je mu konec, když mu bylo 21, odstěhoval se někam neznámo kam a od té doby jsem ho neviděla. Jinak měl dobrý vkus na auta, měl taky Impalu, byla červená, nějak '68, upřímně si to moc nepamatuji.
Potom mám dvě mladší sestry, které jsem nikdy neviděla, protože se mamce narodily až po tom, co se přestěhovali kamsi do Evropy. Mám pocit, že do Londýna. Dvojčata, asi Cora a Agnes. Nevím ani jejich druhá jména, což je poněkud smutné, ale nic s tím asi nenadělám." vzala jsem si Deanovo pivo a napila jsem se.
,,Holky, nemáme vám objednat taky?" zasmál se Dean.
,,Mně to takhle vyhovuje." usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil.

***

,,Já a Rosie už půjdeme. Necháme vám tu auto, projdeme se. Pokud zabloudíme, zavoláme vám." prohlásil Sam a já jsem se na něj podívala.
,,Dobře, ale tentokrát budete spát na gauči, nebo nebudete v našem pokoji nic provádět, protože bych rád pro jednou spal na své posteli." zasmál se Dean.
,,Ano, mami." řekla Rosie zaráz se Samem, čemuž jsem se začala smát.

Pak se s námi rozloučili a odešli.

,,Co ta ex mamča striptérka? Zapomněla jsem se vás zeptat." uchechechtla jsem se a znovu jsem se napila Deanova piva.
,,Viděli jsme ji tu, ale je pouze číšnice v krátkých obtáhlých šortkách a krátkém průsvitném tričku. A objednám ti pivo." usmál se a ihned mávl na servírku, aby mu jej přinesla.
,,Ukážeš mi ji?" oplatila jsem mu úsměv a on se zadíval do davu lidí.
,,Podíváme se po ní, ale nejdřív se napijeme." zvedl své pivo a já jsem udělala totéž.
Rychle jsme proti sobě narazili sklenicemi, takže zacinkaly.

,,Do prdele! Jak může být možný to, že se ta ex mamča dokázala vypařit? Neměla by být na směně?" zaklela jsem.
,,Zbytek obsluhy tu je, zdá se, že nikdo, až na naši ex mamču servírku Claire a Sammyho s Rosie, nechybí a Rosie je označená... jediné, co mi dává smysl, je to, že ta Claire v tom má prsty." popsal mi Dean to, nad čím dumal a já jsem znervózněla.
,,Ihned jdeme do auta, ihned najdeme tu silnici, kudy jezdilo to auto, které spatřili, najdeme ty svině a pak se vrátíme k Rosie a Samovi." řekla jsem plán a společně jsme odešli z baru k Impale.

Rosie and Pandora | spn ff |Kde žijí příběhy. Začni objevovat