16

126 6 0
                                    

Po cestě plné písniček od mých oblíbených AC/DC jsme byli před tím barem. Zhluboka jsem se nadechla a potom jsem zase vydechla.

,,Hele, jestli umřu, tak chci umřít ve velkým stylu a především v boji, je to jasný?" řekla Rosie a my jsme jí to byli nuceni odsouhlasit.

Vystoupili jsme si a odebrali jsme se ke kufru.
Každý z nás si vzal jednu mačetu a dvě injekce s krví mrtvého muže.

Odešli jsme od Impaly a šli jsme do baru.

Hrála tam hlasitá hudba, na stolech tančily polonahé ženy a zapáchalo to tu alkoholem. Ne, že by mi alkohol nějak vadil, ale bylo ho tu prostě moc. Byl všude rozlitý a podobně, což se mi úplně nezamlouvalo.

Sedli jsme si na bar a Dean nám objednal něco k pití. Ani jsem nevěděla, co to bylo, protože jsem se o Rosie bála. Bála jsem se, že ji ztratím. Vždy jsem byla návnada já a teď, když to bylo naopak, nedokázala jsem se na nic jiného soustředit.

,,Pandoro!" strčila do mě Rosie, abych se probrala.
,,C-co?" vykoktala jsem ze sebe zmateně.
,,Vnímala jsi vůbec?" nadzdvihla Rosie obočí a já sklopila hlavu.
,,Rosie si půjde odskočit, ale my půjdeme hned za ní- spíš ty půjdeš hned za ní, já se Samem vyjdeme až po chvilce, aby to nebylo tak nápadné a navíc nás bohužel nepustí na dámské záchodky. Takže tam s ní půjdeš a kdyžtak se o to postaráš, ano?" vysvětlil mi Dean a já pokrčila rameny.
,,Dobře, usekneme těm sviním hlavy." usmála jsem se a oni se mi začali smát, tak jsem se k nim přidala.

Vypili jsme ještě jednu tequilu a potom jsme se odhodlali k oné akci.

***

,,Můžem?" šeptla jsem a Rosie kývla.

,,Odskočím si." řekla Rosie nahlas a s odhalenou "značkou" si to odkráčela na záchodky.

Ihned jsem vyrazila za ní. Počkala na mě u umyvadla a já jsem pak odešla do kabinky, ze které jsem s mačetou v ruce vyhlížela potenciálního upíra.
Rosie mezitím stála a čekala, co bude. V kapse si držela injekční stříkačku naplněnou krví mrtvého muže.
Obě dvě jsme čekaly na nějakou akci, abychom to mohly ukončit.

Většinou dřív střílím a pak se ptám. Ale pro dnešek jsem to měla zakázáno, kvůli informacím. V podstatě mi to Rosie zakazovala vždycky, ale já ji spíš ignorovala.
Vím, bývá lepší ono monstrum dříve vyslechnout a podobně, ale moje metoda je účinná skoro stejně. Příšerám jedna schází, začnou ji hledat a zavedou mě vždy nevědomky do hnízda. Nebo alespoň mi to tak přišlo.

Uslyšela jsem klapnutí kliky, takže jsem stiskla mačetu a vyletěla z kabinky rovnou na onu osobu, co udělala onen zvuk.
,,Doro, zase buď v klidu, jo?" zašeptala Rosie, když jsem ji přimáčkla ke zdi a svou mačetu natlačila na její krk.
,,Promiň, jsem nervózní." pustila jsem ji.
,,Je to vidět, zalez si zpátky prosím." usmála se a já jsem odešla zpět do kabinky.

***

Po dlouhé době plné čekání na nějakou akci jsem vylezla z kabinky.

,,Řekla bych, že to nemá smysl." otočila se na mě Rosie.
,,Řekla bych, že máš zatím pravdu." prohrábla jsem si vlasy.
,,Půjdeme za Samem a Deanem?" navrhla a já jsem kývla na souhlas.
,,Že se ptáš, budu ráda, když už v životě tuhle kabinku neuvidím." řekla jsem, když jsme odcházely ze záchodků pryč.

Ti dva bratři seděli na sedačce u záchodků a povídali si.

,,Máte něco?" zeptal se hned Sam a já jsem zavrtěla hlavou.
,,A vy?" odpověděla mu Rosie otázkou.
,,Taky nic." pokrčil Sam rameny.
,,Je to tu na hovno, ženský tu mají starý a ošklivý, chlast taky nestojí za nic, zabíjej se tady- proč jim sem ti lidi chodí?" pronesl znechuceně Dean.
,,Protože je to jedinej bar ve městě?" uchechtla jsem se a on kývl.
,,To bude asi ono."
,,Jdeme zapít to, jak moc je to tu špatný?" navrhla jsem se smíchem a Sam s Deanem se zvedli.

Odešli jsme zpět na bar a já jsem si dala nějaký drink. Povídali jsme si a já s Rosie jsme vyprávěly o tom, jak jsme začaly lovit a kluci se pořád smáli našim chybám- třeba tomu, že jsme si spletly sůl s cukrem a málem nás, nebýt Jeffa, zabil nějaký pomstychtivý duch.

***

,,Jdeme to zkusit ještě jednou?" zeptala se Rosie a s poupraveným scénářem jsme znovu začali s naším plánem.

,,Tak jo, jdu na záchod." řekla jsem nahlas.
,,Já jdu s tebou, počkej!" křikla Rosie a nenápadně zamávala rukou, na které měla onu značku.

Odešly jsme zase k dámským záchodkům a já jsem si jako předtím vlezla do kabinky, zatímco Rosie stála u zrcadla a upravovala se.

Když v ten moment přišla ta chvíle. Skříply dveře a já slyšela kroky, které mířily Rosiiným směrem.
Potichu jsem se nadechla, stiskla jsem mačetu a vykopla jsem dveře, abych zabránila jakémukoliv nebezpečí své společnice.

Rosie and Pandora | spn ff |Kde žijí příběhy. Začni objevovat