27

194 7 6
                                    

,,Jo, Sammy má pravdu. Bunkr je velkej." mrkl na mě Dean ,,A v mý posteli by se taky ještě našlo místo." dodal šeptem.
Protočila jsem nad tím očima.
Tohle byl perfektní nápad.

,,Tak jo." usmála jsem se na Sama.
Ten se usmál, Rosie vykřikla radostí a objednali jsme si jídlo.

Seděli jsme u stolu jako tři sluníčka.
Smáli jsme se a spokojeně jedli lívance.
Tímhle prohlašuji náš případ za dokončený.

***

,,Lidi, mám pro vás novinku." řekla Rosie, když jsme dojedli.
,,Poslouchám." podepřela jsem si hlavu a usmála se na ni.
,,Táta se bude ženit!" skoro vykřikla radostí.

Absolutně jsem za tu dobu zapomněla na jeho přítelkyni Anitu.
Milá brunetka s výbornou postavou a skvělým smyslem pro humor.
Pracuje jako knihovnice a s Jeffem žije v malém domku v Coloradu.

,,To je skvělý!" z radosti jsem zvedla ruce nad hlavu.
,,A především- jsme družičky, Pandoro!" zasmála se a mě to všechno zahřálo u srdce.

,,Počkej, tvůj táta je Jeff? Jako ten Jeff?" zeptal se po chvíli Dean.
,,Asi jo." řekla Rosie.
,,Znal Bobbyho Singera?" zeptal se pro změnu Sam.
,,Jo, s Bobbym byli kamarádi." usmála se Rosie, ale pak jí úsměv spadl ,,Mrzí mě to." dodala.
,,Je možné, že se známe, protože jsme jednou mu a Bobbymu pomohli s lovem." usmál se Dean a Rosie mu úsměv oplatila.
,,I kdyby jste ho neznali, tak na svatbu jdete jako naši partneři, nebo ne?" podívala se na mě Rosie a já přikývla na souhlas.
,,Proč by jste nešli? Budeme potřebovat doprovod."

Dean a Sam si navzájem prohodili pohledy, ale pak se na nás usmáli.

,,Dobře." řekli zároveň a já jsem se zaradovala.
,,To abychom zajeli vybrat šaty!" vykřikla jsem společně s Rosie, přičemž oběma lovcům spadly jejich úsměvy.
,,Tak si zajedeme bez vás, no." uraženě jsem se k nim otočila zády.
,,Takže vy zatím sbalíte věci a nachystáte nás k odjezdu." doplnila mě Rosie a oni si povzdechli.

***

,,Takže nám sbalíte všechny naše věci. Zbraně do černé tašky a oblečení do kufrů. Do tří hodin jsme zpět, je něco nejasné?" opřela jsem se o rám dveří od našeho pokoje, přičemž jsem si házela s klíčky od auta.
,,Užijte si to." řekl Dean nuceně.
,,Vy taky." zakřenila jsem se a on i Sam mě zabili pohledem.

S Rosie jsem odešla ke svému autu a s úsměvem ho odemknula.

,,Můžeme?" podívala jsem se na Rosie, která ještě hledala v mapě, kam přesně jedeme.
,,Můžeme." usmála se na mě a začala mi diktovat instrukce kam mám jet. Ale stejně jsem ji pak umlčela zapnutím rádia.

***

,,Do jaké barvy jsi říkala, že mají laděnou svatbu?" zeptala jsem se Rosie, když jsme vešly do obrovského obchodu, kde byly všude jen šaty a sukně.
,,Světle modrá." usmála se a přišla ke stojanu, kde převládala modrá barva.
,,Tak jdem na to!" řekla jsem s falešným nadšením, protože se mi úplně nechtělo zkoušet padesát tisíc šatů, než bych měla najít ty pravé.

Ze stojanů jsme vytáhly ty nejhezčí šaty a pak jsme se odebraly do kabinek.
Chvíli trvalo, než jsme našly ty nejpěknější šaty, které byly podobné a seděly mně i Rosie.

Šly jsme tedy k pokladně a zaplatily jsme.

Svatba je za tři dny.
Přijet máme zítra.
Máme před sebou nějaký kus cesty a já se strašně těším na Jeffa i Anitu.

Rosie and Pandora | spn ff |Kde žijí příběhy. Začni objevovat