11

159 7 2
                                    

V ruce měl dva falešné průkazy.
Usmála jsem se a otevřela jsem je.
,,Agentka Pandora Collinsová a Rosie McCullová. Jak víte, že jsme se tak představily té servírce? A odkud máte ty fotky?" přečetla jsem z odznaků a hned na to navázala otázku, která mi hned probleskla hlavou.
,,Půjčili jsme si vaše průkazy, které jsme tu našli, když jste byly ještě na snídani. Předběhli jsme vás. A taky jsme vás slyšeli. Proto jsme vás tak lehce stopovali, chtěli jsme vědět, co jste zač." zakřenil se Dean.
,,A zachránili jsme vás." dodal s úsměvem Sam a Rosie na něj našpulila rty.
,,Za všechno děkujeme." usmála jsem se na ně a Dean se podíval na ty naše dvě hrdličky.

,,Taky netuším, jak se k sobě mohli tak rychle dostat." zasmál se polohlasně Dean a já se zadržovaným smíchem přikývla.
Přišla jsem k Deanovi a on si mě stáhl do obětí.
Usmála jsem se a on mě pohladil po hlavě.
,,Mám tě ráda, Deane." zašeptala jsem a on mě políbil do vlasů.

***

,,Tak co agentky, co budeme dělat?" řekl Sam a já jsem se odlepila od Deana.
,,Četla jsem o baru, odkud se všichni ztratili." otočila jsem se, abych to všem mohla jít ukázat.
,,Víme, co to je." zastavil mě Dean.
,,Co?" nevěřícně jsem si je projela pohledem a Rosie se začala smát.
,,Netuším, co se děje." vybuchla Sie smíchy a já se smíchem protočila očima.
,,Spi dál, Šípková Růženko." kývla jsem na ni.
,,Ten bar je ten podnik, kde jsme byli na snídani. Přes den snack bar a na noc to snack oddělají." řekl Sam a mně to začalo docházet.
,,Tak proto tam bylo i to dítě. Dělá tam jeho máma... servírka/striptérka?" namotala jsem si na prst neposlušný pramínek vlasů.
,,To jsme plánovali dnes zjistit." uchechtl se Dean a já ho probodla pohledem.
,,Prase..." obrátila jsem oči v sloup a oba bratři se odebrali ke dveřím.

,,Vyzvedneme vás. Vemte si to, co máte na těch průkazech." řekl ještě Sam a pak odešli.

***

,,Tak tohle sáčko jsem na sobě neměla dobrej pátek." zasmála se Sie, když vytáhla ze své skříně starší sako.
,,Snad není z těch motelových skříní prokousaný od molů." nakrčila čelo a začala si svoje sako prohlížet.

Já jsem jen s pobaveným výrazem otevřela skříň a podívala se na svou sukni, kterou jsem dostala od svých rodičů k Vánocům.
Setřela jsem z ní malou vrstvu prachu a vytáhla si k tomu své tmavé sako a sněhově bílou košili.
Oblékla jsem se do svého agentského úboru a vlasy si stáhla do culíku.

,,Doro?" zakřičela na mě Sie z ložnice, teď už spíše šatny se starými rozvrzanými postelemi bez matrací.
,,Ano, Sie?" vyšla jsem ven z koupelny a zavřela svou řasenku.
,,Mám problém." ukázala na svoje praskající společenské kalhoty a já jsem se začala smát. A ona mě začala vraždit pohledem.
,,Půjčím ti sukni, nic se nestane, když si zase pro jednou oholíš nohy." ušklíbla jsem se a ona se smíchem vztyčila svůj prostředníček.

Otevřela jsem svou skříň a vytáhla jsem jednu z černých sukní.

,,Může být?" otočila jsem se k ní se sukní v ruce.
,,Ta je skvělá." usmála se Sie a já jsem zavřela svou skříň.

***

Někdo nám krátce zaklepal na dveře.
Věděla jsem, že to byli ti dva lovci, ale stejně jsem se chtěla ujistit, takže jsem se přes kukátko podívala na naše hosty.

Bylo tedy zcela nečekané, že jsem spatřila Deana se Samem.

Porovnala jsem si sukni a otevřela dveře.

,,Ahoj." řekli oba zaráz, jako kdyby to měli nacvičené.
S pobaveným výrazem jsem kývla, že můžou vejít, ale dovnitř šel jen Dean. Došel ke konvici a postavil na kafe.

,,Pandoro?" upozornil na sebe Sam a já sebou cukla.
,,Promiň, nechtěl jsem" - ,,V pořádku, děje se něco?" skočila jsem mu do řeči.
,,No, asi se budeme teď stýkat víc a bez urážky- máš příšerně dlouhý jméno. Jak ti můžu říkat?" zasmál se Sam a já jsem se uchechtla.
,,Je mi to jedno. Zvyknu si na cokoliv." usmála jsem se a najednou se za mnou objevil Dean.
,,Dobře, Doro Průzkumnice!" objal mě se smíchem kolem ramen, ale já ho za to zavraždila pohledem.
,,Idiote." řekla jsem vážným tónem, ale oba bratři se tomu začali smát.

Protočila jsem očima a odešla k naší skromné kuchyňce.
Nalila jsem do čtyř hrnků horkou vodu, čímž jsem zalila naše instantní kávy.
Nemůžu se dočkat, až si zase zajdu do nějaké opravdové kavárny na nějaké opravdové a dobré kafe.
Ale na to poslední dobou spíš nemám čas.

,,Máte to tady." upozornila jsem na jejich kávu, co vlastně ani nebyla káva.

Oba dva i Rosie ke mně přišli a vzali si své hrnky.

Sama pro sebe jsem se pousmála a upila jsem trochu „kafe" ze svého hrníčku.

Rosie and Pandora | spn ff |Kde žijí příběhy. Začni objevovat