28

108 9 0
                                    

,,Ne, Deane! Já budu řídit svoje auto, ať se ti to líbí nebo ne! Jeď si se Samem!" dohadovala jsem se s Deanem, který mě přemlouval, abych jela s ním v Impale a svým autem nechala jet Sama s Rosie.
,,Dory, Sam je dobrý řidič, vychoval jsem si ho správně! Nenabourá!" snažil se mě zlomit.
,,Znáš ty naše dvě hrdličky. Bodou se líbat na silnici a zabijou se! A především mi zničí auto!"
,,Dory..."
,,Co je?"
,,Prosím!"
,,Ty máš Sama plný zuby, že se ho za mě tak snažíš vyměnit? Nebo co?"
,,Chci, aby byl šťastnej a to s Rosie je. A já jsem zase s tebou. Prosím, Dory."

To se nedalo vydržet. Byl roztomilej, když se staral o Sama.

,,Dobře." svolila jsem a on mě políbil.
V hlavě jsem se usmála a přitáhla jsem se k němu blíž.

,,Máš oblečení na svatbu?" zeptala jsem se ho, když jsem se odtáhla.
,,Neboj se." usmál se a já mu dala pusu na tvář.

***

,,Máme všechno?" zeptala jsem se asi po třicáté.
,,Ano, Pan, buď v klidu." zasmál se Sam a já protočila očima.
Podala jsem mu klíče od mého zlatíčka.

,,Jedno škrábnutí a seš mrtvej." zašeptala jsem a on se znovu zasmál.
,,Vy jste se s Deanem hledali, až jste se našli." podotkl se smíchem.
Na tom bylo nejspíš něco pravdy.

Naposledy jsem zamávala na Sama s Rosie a s Deanem jsme vyjeli pryč.

,,Posloucháš kazety, jo?" zasmála jsem se.
,,Radši tam něco hoď. Klidně spi." řekl a začal si zpívat písničku, co zrovna začala hrát.

A tak jsme jeli dál.
Cesta po dlouhé rovné silnici mě začala unavovat, tak jsem se uvelebila do sedačky a zavřela jsem oči.
Dean se potichu zasmál a já opřená o okno usnula.

***

,,Pandoro!" zakřičel někdo a já sebou škubla. Rychle jsem otevřela oči a za oknem stál Jeff.
,,Pojď, musel se na tebe těšit." usmál se na mě Dean a otevřela jsem dveře.

,,Jeffe!" skočila jsem mu do náruče a on se začal smát.
,,Tak co, jaký byl lov?" zeptal se, když jsem ho pustila.
,,No, bylo to v pohodě, akorát tam byl ještě džin, takže-" chtěla jsem pokračovat ve vyprávění, ale Jeff mě přerušil.
,,No, jestli tohle není ten druhý Winchester!" zasmál se a Dean k němu přišel blíž.
Dean se taky zasmál a podali si ruce.
,,Takže Dean je s tou mojí druhou lovkyní?" objal mě Jeff kolem ramen.
,,No, vlastně-" chtěla jsem ho vyvést z omylu, ale Dean mi do toho skočil.
,,Pandora to vidí tak, že jsme kamarádi." usmál se na mě a Jeff udiveně pootevřel pusu.
,,No, tak pojďte, určitě vám vyhládlo, An vám určitě ráda připraví něco k jídlu." řekl Jeff a odvedl nás do jejich domku.

Přivítala nás příjemná vůně, která se nesla z kuchyně.
Sundali jsme si boty a vešli jsme dál.
Vešli jsme do kuchyně, kde seděla Rosie se Samem a u dřezu stála Anita.

,,Ahoj." řekla jsem a Anita ke mně hned přiběhla.
,,Pandoro!" objala mě a pak se podívala na Deana.
,,Kdopak to je?" dodala šeptem a já jsem se usmála.
,,Anito, tohle je Dean Winchester, můj kamarád a doprovod, Deane, tohle Anita Blacková, Jeffova nastávající a velmi dobrá kuchařka." představila jsem je a oni si podali ruce.
,,Ráda tě poznávám, Deane." usmála se na něj Anita.
,,Potěšení je na mé straně." řekl Deam zdvořile a pak mě objal kolem pasu.
,,Hned vám nachystám jídlo, udělala jsem steaky a jako zákusek tu mám třešňový koláč. Můžete si zatím sednout k Rosie a Samovi." opřela se o linku a já jsem společně s Deanem odešla ke stolu.

,,Jaká byla cesta?" zeptal se Jeff, když si k nám přisedl.
,,Jo, dobrý, uteklo to rychle." řekl Sam a chytl Rosie za ruku.
,,A co u vás?" podíval se na nás Jeff.
,,Řekl bych, že taky, ona celou cestu prospala." zasmál se Dean a já jsem ho bouchla do ramene.
Všichni jsme se začali smát a An nám donesla jídlo.

Byli jsme jako jedna velká spokojená rodina.
Já je tak i brala.
Bylo mi líto, že jsem tohle neprožívala i se svou pravou rodinou.
Chyběli mi. Strašně moc. Proto jsem stiskla lahvičku na mém krku a začala jsem zase mluvit s ostatními a předstírat, že se nic neděje.

Rosie and Pandora | spn ff |Kde žijí příběhy. Začni objevovat