,,Pochutnali jste si?" usmála se na nás Anita.
,,Bylo to výborné, An." oplatila jsem jí úsměv.
,,Pomůžu ti s nádobím." dodala jsem a zvedla jsem se ze židle.Dala jsem špinavé talíře do myčky a podívala se na Anitu.
Ta, když zaregistrovala můj pohled, se na mě usmála.
,,Zítra zajdeme do salonu, abychom si ujasnily účesy a zajdeme si koupit nějaký, eh, prádlo?" zašeptala a já se zasmála.
,,No, Anit... to je přece jasné, když už se budeš vdávat, ne?" zkousla jsem si spodní ret.
,,Mně bude spíš k ničemu, ale taky si udělám radost." dodala jsem šeptem.
,,Tak to nevím, jak to vysvětlíš Deanovi." podívala se na něj a já jsem udělala to samé.
,,Proč?" otočila jsem se zpět k ní.
,,No, v pokoji pro hosty máme jen jednu manželskou postel a ty ho snad nenecháš spát na gauči, ne? Hlavně mi zrovna on přijde jako takový ten typ..." zakřenila se.
,,Anito!" vykřikla jsem se smíchem.
,,Jsme kamarádi!" dodala jsem a odešla jsem z kuchyně.***
,,Asi si už půjdeme lehnout." řekl Jeff a objal Anitu kolem ramen.
,,My jdeme taky." zvedla se Rosie se Samem.
,,Tak pojď, Dory." usmál se na mě Dean a všichni jsme se odebrali nahoru.Všichni jsme si popřáli dobrou noc a my s Deanem jsme se odebrali do pokoje pro hosty.
,,Asi jsi úplně nebral tašky až sem, co?" prohrábla jsem si vlasy, když jsem otevírala dveře od pokoje.
,,Úplně ne. Do tohohle pokoje jdu poprvé." přiznal Dean a vešli jsme dovnitř.
,,Tak nic." pokrčila jsem rameny a oddělala jsem z postele deku.,,Ok, v tom propoceným overalu už nevydržím ani minutu." řekla jsem potichu pro sebe, ale Dean to okamžitě zaregistroval, tak se na mě podíval.
,,Snad se otočíš a zůstaneš otočenej, dokud nebudu pod peřinou." napomenula jsem ho a on se se smíchem otočil.Vyslékla jsem si overal a ve spodním prádle jsem doběhla do postele, kde jsem se přikryla peřinou.
Měli jsme jenom jednu.
Já bych tu Anitu nejradši zabila. I když nemohla za to, že nás přijelo víc, než s Jeffem předpokládali.,,Můžeš." řekla jsem a on se otočil.
,,To vážně budeš spát v takovým vedru s peřinou až nad krkem?" zasmál se mi a já ho probodla pohledem.
,,Beru si tu peřinu."
,,V pohodě, nebude mi zima." řekl a vysvlékl si košili. Přesně proto mi celou noc bral peřinu.
Ale pane bože, ta postava? Já se asi rozteču.
,,Copak?" zasmál se, když jsem na něj koukala jako na obrázek boží.
,,Nic. Zhasni, svítí mi to do očí." zamluvila jsem to.
,,Dobře."
Dean zhasnul, stáhl si kalhoty a lehl si vedle mě.,,Víš, že máme fanynku?" řekla jsem a on se ke mně otočil.
,,Cože?"
,,Anita- no, prostě ti drží palce, aby jsi mě sbalil natolik, že ti skočím do postele."
,,No, už jsi skočila." zasmál se.
,,Ty víš, jak to myslím." řekla jsem a zavládlo trapné ticho.
Pandoro Julio Clarková, jsi totální kráva, víš to?,,A nešlo by to někdy?"
Řekl to opravdu potichu, abych to neslyšela, ale i přes jeho snahu to až tak neslyšitelné nebylo.
,,Nech se překvapit." zašeptala jsem, přičemž jsem si zkousla spodní ret.
ČTEŠ
Rosie and Pandora | spn ff |
FanfictionCo se může stát, když dvě dívky objeví kouzlo lovení duchů? Cesta dvou kamarádek putujících napříč Spojenými státy s účelem spasit občany se může vydařit, ale také pěkně zvrtnout. Zvítězí nad zlými silami, nebo budou jen zaostávat za svými k...