19

129 8 0
                                    

,,Ahoj, kočičko. Už jsme se viděly, že?" zašklebila se na mě Taylor.
,,A neboj, ti tvoji dva kamarádi už za chvíli budou jako vyfouknutá zvířátka do vody. Claire se o to postará, kéž by jsi mohla být u toho." přejela mi rukou, která páchla po krvi, přes obličej a já jsem se zamyslela.
,,Jako Claire Youngová? Ta servírka?" vypadlo ze mě.
,,Ale to teda kočičce pálí." našpulila rty.

Začalo mi to dávat smysl.
Ta místa- Taylor měla pod palcem značkování obětí a Claire odvádění. Mělo mi to dojít dřív.
Upřímně mám strach o Deana, sice vím, že je dobrým lovcem a dokáže se o sebe postarat, ale to, že teď stojí sám proti několika nestvůrám, mě nenechává klidnou.

,,Kočičko, copak se děje, jsi nějaká neklidná, mně se můžeš svěřit, jsem poslední existence, kterou za svůj posranej život uvidíš!" chytla mě za bradu a podívala se mi do očí.
,,Odkdy jsou upíři lesbičky?" zašeptala jsem a mrkla jsem na ni. Ona si pouze odfrkla a znovu se mi zadívala do očí.
,,Ale kočičko, snad ten sráč, co šel hned za tebou nebyl tvůj kamarád! No jo, ale Noah ho zpacifikuje, nemusíš se bát. Vždyť se už asi znají, on ho byl vyslýchat, no nemám pravdu? Neviňátko hrál skvěle. A pak zabil ty policisty, ale to už asi nikdo z vás nevěděl." ignorovala mou otázku a já jsem jí na oplátku plivla do tváře. Taylor se zašklebila a dala mi na pusu svůj zakrvácený prst.
,,Pšš kočičko, musíš si poslechnout, jak umírá. Jako může být silný, ale o takovéto jedince nemáme zájem. Takže si poslechni jeho poslední slova." zašeptala a pohlédla ke dveřím.

Ozval se mužský křik. Hlasitý. Ale já jsem poznala, že Deanovi nepatřil.
V duchu jsem se zaradovala, ale Taylor na to měla jiný názor.
Na chvíli ovládla její tvář nejistota, ale, když na sobě ucítila můj pohled, sebejistě se usmála.

,,Rozloučila ses s ním?" zase našpulila rty.
,,Jaký je váš příběh? Proč Claire zabila vlastního syna?" zeptala jsem se a ona nakrčila čelo.
,,Od začátku ses mi líbila, kočičko. To je tvoje poslední přání?" kousla se do rtu a já jsem přikývla.
,,S Claire jsme byly nejlepší kamarádky, potom jsem ji přeměnila, ona odklidila svého muže, o kterém vyprávěla, že ho zabil medvěd a pak jsme se daly dohromady. Gratuluji, jsi jediný člověk, který ví o našem vztahu. A toho prcka jsme si vychutnaly. Byl šťavňatej. Tebe si taky vychutnáme, neboj. I když bych byla mnohem radši, kdybys patřila mezi nás. Ta tvoje tvářička mi bude chybět." řekla a přitáhla se ke mně.
,,Víš, možná by to šlo." zašeptala a já měla její obličej hned před tím mým.

Vyrušil jí křik. Ihned se odtáhla, ale to už pro ni bylo pozdě.

Do místnosti vtrhl Dean společně s Rosie a táhli za sebou Claire s jednou injekcí zaraženou v krku. Aby toho na Taylor nebylo málo, Dean měl v jedné ruce mačetu a v té druhé hlavu Noaha, ze které kapaly spousty krve.

Taylor ani jednou nezaváhala, ihned vzala mou mačetu a řízla mě zhruba deset centimetrů pod tepnou. Z mého stehna začala téct krev.

,,Ty děvko!" zařval Dean a ona se řízla do ruky.
,,Ale no tak, buď ji nechám vykrvácet a nebo přeměním. Teda jen v tom případě, když z Claire nevytáhnete to svinstvo a nedáte nám pokoj." natáhla ke mně ruku a mně se začínalo dělat zle.
,,Naser si." zašeptal Sam, který za ní stál s mačetou v ruce.
Než stihla jakkoliv zareagovat, usekl jí hlavu.

,,Ne!" začala řvát Claire a Dean se napřáhl, ale já jsem ho zastavila.
,,Udělám to." řekla jsem, ale on zavrtěl hlavou.
,,Krvácíš. Same, zavaž jí to." rozkázal Dean a roztrhl svou košili, která už tak byla dost od krve.
Kus košile hodil po Samovi, který mi ránu obvázal. Mačetou ještě rozřízl provazy které mě držely na židli a já jsem se pokusila rychle zvednout. A to se mi kvůli ráně nepodařilo, takže jsem nebýt Sama spadla.

,,Udělám to." ujasnila jsem Deanovi své rozhodnutí a Sam mě postavil.
Stále mě držel pod pažemi, abych neupadla a Dean mi podal mačetu.

,,To je za Iana." zamračila jsem se na klečící Claire a usekla jsem jí hlavu.

,,Spokojená?" uchechtl se Dean.
,,Spokojená." usmála jsem se a z vyčerpání odhodila mačetu a skácela se na zem.

Rosie and Pandora | spn ff |Kde žijí příběhy. Začni objevovat