,,A máme pro vás ještě něco." řekl Sam, když jsme všichni seděli, namačkaní, jako sardinky v plechovce, na našem gauči a upíjeli z našich hrnků onu náhrašku kafe. Nevím, proč mi to začalo tak vadit. Asi jsem toho vypila moc.
,,Ano?" usmála se na něj Sie.
,,Nevím, jestli jste se k tomu jako spisovatelky, nebo co jste vlastně byly, dostaly, ale všechny oběti byly den před zmizením v jedné dětské zoo." zvedl se Dean z pohovky a my jsme mohli zase aspoň trochu dýchat.
,,Takže jedem?" postavila jsem se taky a už jsem si chtěla jít pro své klíče, ale Dean mě chytil za loket.
,,Jedeme společně. Mou Baby." ujasnil mi Dean a já jsem se smíchem protočila očima.
,,Ano tati." zasmála jsem se a on mi věnoval krátký úsměv.
,,Jdeme, vy dva si spolu seďte vzadu." řekl Dean k Rosie a Samovi a já a on jsme odešli na parkoviště.***
Nastoupila jsem do Impaly a Dean zapnul rádio.
Okamžitě začala hrát hlasitá mexická hudba a já se na něj s hrůzou v očích podívala.,,Ten Sam je takovej kretén!" zařval Dean a rádio ihned vypnul.
,,Vyhlásil válku." oddychl si a já se pousmála.
,,Pomůžeš mi?" řekl a podíval se mi do očí. Myslela jsem si, že se rozteču.
,,Ano." usmála jsem se a on se ke mně naklonil.,,Jsme tu!" zařval Sam, když si nastoupil do auta. Následovala ho Rosie, která ho hned chytla za ruku.
Lehce jsem si od Deana odsedla a podívala jsem se raději z okna.
Slyšela jsem, jak si Dean povzdychnul a vyjel pryč z parkoviště.***
Jakmile se Impala zastavila, párkrát jsem si musela zamrkat, abych se alespoň trochu probrala. Lehce jsem si protáhla záda a Dean se na mě usmál.
Úsměv jsem mu oplatila a otočila jsem se na Sama s Rosie. Byli na sebe jako obvykle nalepení.
Podívala jsem se na Deana a oba jsme ve stejnou chvíli protočili očima.
Zasmáli jsme se a vystoupili z Impaly. Sam a Rosie nás následovali.,,Nevypadá to tu moc nebezpečně." uchechtla se Sie, když se podívala na branku dětské zoo.
,,Copak ty nevidíš, jak moc jsou ty žirafy nebezpečný?" ukázala jsem na plastová zvířátka.
,,Konec srandy holky, teď jste speciální agentky." napomenul nás Sam a já jsem se pro uklidnění ještě párkrát zhluboka nadechla.Vešli jsme k bráně onoho areálu a přivitála nás starší žena se znuděným výrazem.
,,Přejete si? Předem říkám, že rodinné slevy nebereme." promluvila na nás a my jsme přistoupili blíže k okénku.
,,Já jsem speciální agent Smith, tohle jsou moje kolegyně agentka Collinsová a agentka McCullová a tohle je můj kolega agent Smith- je to pouze shoda jmen." odpověděl jí Dean a všichni jsme jí ukázali odznaky.
,,A? Co tu je tak zajímavého pro federály? Nic jsme neudělali a ten heroin není naše práce!" zděšeně se na nás podívala a já jsem na Sie viděla, jak moc se jí chce začít se smát, ale zvládla to překonat.
,,Ne, jenom máme spojitost mezi těmi obětmi, ale počkejme- heroin?" Sam svraštil obočí a důchodkyně se zasmála.
,,Ále- heroin v dětské zoo? To byl můj pokus o vtip, jestli chápete, takovéhle vtipy byly v televizi,nic takového tu nebylo, ale skočili jste mi na to." odhalila nám své dvě řady bílých zubů, ale my jsme ji projeli nedůvěřivými pohledy.
,,To je jedno, pustíte nás dovnitř?" usmála jsem se na ni a ona kývla.Vylezla ze své malé budky se vstupným a protáhla si záda.
,,Následujte mě." oplatila mi můj úsměv, když zamykala svou budku.Otevřela a podržela mně a Sie branku, i když jsme to měly udělat my jí.
Potom podržel Sam branku Deanovi a té ženě.
Ta na něj na oplátku mrkla a já se Sie jsme se málem udusily ze zadržování smíchu.Ta žena měřila pouze o nějaký větší kousek víc jak Sie, takže asi kolem 170 centimetrů. Měla čistě modré oči a své delší vlasy měla stažené do culíku.
***
,,Tak, viděli jste snad všechno, kdyžtak choďte podle šipek, jestli mě omluvíte, musím se vrátit." řekla ta žena od kasy a já jsem na ni kývla, že může jít.
,,Nevím, jak to vidíte vy, ale mně to tu přijde zcela normální a podle mě stačí jen zkontrolovat EMF a někoho se poptat." zvedla jsem levý koutek a kluci ke mně a Sie přišli blíž.
,,Z části nevíte, proč jsme sem jeli.
Byli jsme v márnici a tam měly nalezené oběti stejnou značku. Byla vidět především pod takovým tím typickým světlem, které bývá v barech, ale myslím, že bych to mohl spatřit i za úplně normálního světla a jinak na těch značkách byla čísla a nějaká písmena a především malinká žirafa, která byla vidět pouze pod mikroskopem a dovedla nás sem." vysvětlil Dean a mně to přišlo jako největší blbost na celým tomhle špatným a zvráceným světě. Zabila jsem několik příšer, které si oběti značkovaly, ale stejně to bylo prostě divný.
,,Tenhle areál má v symbolu žirafu." špitla Sie a kluci zakývali hlavou na znamení souhlasu.,,Mohu vám nějak pomoci?" přistoupila k nám mladší žena s dlouhým copem.
ČTEŠ
Rosie and Pandora | spn ff |
FanfictionCo se může stát, když dvě dívky objeví kouzlo lovení duchů? Cesta dvou kamarádek putujících napříč Spojenými státy s účelem spasit občany se může vydařit, ale také pěkně zvrtnout. Zvítězí nad zlými silami, nebo budou jen zaostávat za svými k...