Kto je kto?

763 42 2
                                    

Tak čím začať? Beacon Hills high school tak znie názov našej väznice, iným slovom školy. Táto škola je úplne obyčajná stredná štátna škola. A čo by to bolo za školu, keby nemala svoju elitu? Naša elita sa rozdeľuje na tri skupiny.
1. Tí čo držia s kráľovnou. Kráľovná alebo skôr najväčšia mrcha školy sa volá Heaven Gavin. Je v štvrtom ročníku. Heaven pochádza z celkom bohatej rodiny. Je to namyslená mrcha, ktorej sa každý bojí protirečiť. Jej dvorné damy sú Erika a Alex. Sú to plastové bábiky, ktoré sú poskokmi našej kráľovnej.

2. Tí čo držia s Jacobom O'Donelsom. Jacob je bohatý chalan, ktorý jedného dňa zdedí obrovský majetok. Nech urobí čokoľvek nemôžu ho vyhodiť a on si je toho vedomí a naplno to využíva. Len vďaka jeho otcovi táto škola ešte neskrachovala. Je v štvrtom ročníku. Každý chce byť s ním kamarát. Jeho verní spoločník je Matt.
3. Tí čo držia s Danielom Blackberrym. Dan je chudobný problémový chalan z decáku. Je v štvrtom ročníku. Rodiny strieda častejšie ako ponožky. Momentálne žije so svojím strýkom. Je to kráľ všetkých bad boyov. Na žiadnej párty nesmie chýbať. Jeho verní spoločník je Jay.

Týto traja sa z duše nenávidia. Nepozrú si do očí. Nenájdu na seba pekného slova. Nebol by to deň bez ich hádok a intríg. Ale nebolo tomu tak vždy. Kedysi boli najlepší priatelia. Nerozlučná partia. Kedysi neboli namyslení. Bolo im ukradnuté nejaké postavenie v škole, no, teraz je všetko inak. Teraz by ste určite chceli vedieť prečo? To je dobrá otázka. Bohužiaľ vám ešte nepoviem odpoveď na ňu.

Queen and KingsWhere stories live. Discover now