1.

484 34 0
                                    

Školský rok sa začína. Je 2.sebtembra. Škola je už plná žiakov. Rozprávajú si svoje zážitky z leta a rôzne klebety. No, naši traja ešte neprišli. Kde len môžu byť?

Dan ešte poslednýkrát potiahol z cigarety predtým ako vstúpil do budovy školy. Jack práve testuje svoje najnovšie auto. A Heaven? Kde je naša kráľovná?

Otvorili sa obrovské vchodové dvere a do školy zavítala naša kráľovná aj so svojimi dvornými dámami. Heaven mala na sebe prekrásne kvietkované šaty. Samozrejme nesmeli chýbať topánky na vysokých ihličkách. Všetci sa na ňu ohromene pozerali. Všetci, až na jedného. Ten mal pohŕdavý pohľad.

Dan stál na opačnej strane chodby. Obidvaja si to namierili ku svojej skrinke. Všetci im samozrejme uhýbali z cesty. Však kto by si chcel  hneď v prvý deň pohnevať elitu? Asi nikto.

Keď okolo seba prechádzali neodpustili si svoju rutinu.-vrazili do seba, však načo sa uhnúť? Potom si pred seba odpluli a napokon si neodpustili slová ako: ,,Šteka" ,,Kreten" a podobne.-

👉 Prvá hodina 👈

Čo vám budem hovoriť, však to poznáte. Všetci už boli na svojich miestach.

Učiteľka za katedrou. Dan a Jay v poslednej lavici pri okne. Alex a Erika v druhej lavici v strednom rade. Za nimi Heaven. Človek by čakal, že sa o miesto pri nej baby budú biť. A nie len baby, ale aj chalani. Ona však mala jasnú odpoveď pre každého, kto si chcel prisadnúť.

,,Tu je obsadené."

Nikto nevedel o čom točí, keďže s ňou nikto nakoniec nesedel. Keď sa jej opýtali pre koho, vždy povedala toto:

,,Pre tú najlepšiu osobu na svete, ktorá navždy bude so mnou."

Po tomto jej už dali napokon pokoj a aj učitelia sa naučili, že ju nemajú presádzať.

A nakoniec Matt v poslednej lavici v rade pri stene. Moment stolička vedľa Matta je prázdna. To znamená len jedno.

Náš kráľ Jack O'Donels ešte neprišiel.

👉Po cca 10 min.👈

Otvorili sa dvere a dnu vstúpil Jack. Bez jediného slova si sadol na svoje miesto.

,,Pán O'Donels a toto si ako predstavujete? Je prvý deň a vy už meškáte. Za meškanie vás môžu vyhodiť,"rozčuľovala sa učiteľka.

Dan sa začal smiať.

,,Je vám niečo smiešne pán BlackBerry?"

,,Áno. Vlastne skoro všetko čo ste povedali. Vy si vážne myslíte, že jeho vyhodia zo školy?? To by jeho milovaný bohatý ocko v živote nedovolil."

,,Čo závidíš?"

,,Tebe?"ironicky sa zasmial ,,Nemám čo."

,,Vážne? A čo tak, že ja si môžem dovoliť hocičo zatiaľ čo ty nemáš ani na tie cigarety,"zasmial sa, ,,Alebo čo tak to, že ja mám rodičiov. A ty čo? Teba si prehadzujú ako prašivého psa."

,,Tak toto si nemal,"postavil sa spravil pár krokov k Jackovi.

Jack urobil to isté. Začali sa biť. Učiteľka na nich kričala, ale im to bolo ukradnuté. Matt a Jay sa postavili a prešli k nim. Matt odtiahol Jacka a Jay Dana.

,, Zbláznili ste sa?! Obidvaja do riaditeľne! Hneď!"

Pobrali si svoje veci a išli.  Za ten čas nepovedali ani slovo.

👉 V riaditeľni 👈

,,To nemyslíte vážne. Ste v škole ani nie hodinu a už ste sa stihli pobiť,"neveriacky na nich pozeral riaditeľ a krútil hlavou.

Queen and KingsWhere stories live. Discover now