A bolo toto tu zase. Tá istá miestnosť, to isté ticho, tí istí ľudia. Len tikot hodín a tlkot sŕdc. Bolo to až depresívne. Sedeli tu hodiny, ale ani jedného nenapadlo odísť. Nemohli. Považovali by to, ako zradu. Obloha za oknom čoraz viac tmavla a každá minúta bezmocného sedenia sa im zdala, ako večnosť. Jacka to sedenie zrejme už omrzelo. Pobehoval po miestnosti hore-dole. Čím vytáčal ostatných ľudí v čakárni.
,,Preboha Jack sadni si! Lezieš mi tým pobehovaným na nervy,"povedal Miki.
,,A, čo tu mám len tak sedieť? Zatiaľ, čo môj najlepší kamarát tam je v bohvie, akom stave?"
,,BÝVALÝ najlepší kamarát,"neodpustil si poznamenať Dominick. Načo naňho Jack hnusne zazrel.
,,Neser ma aj ty. Je to aj tvoja vina."
,,Čože? Ja som mu tie žili nerozrezal! Urobil si to sám! Z vlastného rozhodnutia!"
,,Ale TY si ho tam nechal samého!"
,,Však tam nebol sám! Bola tam Heaven! Ona si ho mala ustrážiť!"
,,Ju do toho neťahaj!"
,,Aha takže ona za nič nemôže, ale ja hej. Ha. Teraz si ju obraňuješ? Teraz sa hráš na najlepšieho kamaráta? Kde si bol doteraz? Predtým ste sa každý jeden deň bili a hádali. Chodili okolo seba pohŕdavo. Vtedy ťa nezaujímali. Tak, čo sa teraz staráš? Prečo obviňuješ mňa, keď ty si neurobil nič?"
,,Tss...nebudem sa tu s tebou o tom baviť."
,,Došli ti slová? Uvedomuješ si, že mám pravdu?"
,,Ty vôbec nevieš o čom hovoríš. Ty vôbec nevieš aké je to medzi nami. Ani len netušíš, prečo sme sa pohádali."
,,Možno neviem dôvod, ale mám oči aj uši. Komu chceš nahovoriť aký ste kamaráti?"
,,Hej, chalani to by aj stačilo! Nehádajte sa! To nikomu nepomôže," zamiešala sa do toho Emily.
,,Ty buď ticho!"zvolali obidvaja naraz.
,,Takto sa s mojou sestrou nerozprávajte!" zamiešal sa do toho aj Miki. Všetci štyria sa začali neuveriteľne hádať a prekrikovať jeden druhého.
Krik!
Krik!
A ešte raz krik! Nič iné sa k tomu povedať nedá. Hovorili alebo skôr kričali slová, ktoré boleli. Slová, ktoré boli ostrejšie ako meč. Slová, ktoré pre človeka boli, ako díka v chrbte. Moment, nie v chrbte. V srdci. Ubližovali a ani si to neuvedomovali. Ubližovali, ale nie sebe navzájom. Ubližovali, ale tomu nesprávnemu. Ubližovali tomu, ktorého ľudia okolo buď nenávideli alebo milovali. Ubližovali tomu, ktorého ľudia milovali, ale nie naozaj. Milovali falošne. Ubližovali človeku, ktorý bol podľa niektorých dokonalý a podľa niektorých bezcitný. Ani jedno z toho nebola pravda. Prečo? Lebo dokonalosť neexistuje a city boli. Niekde hlboko, ale predsa.
Som späť. Dúfam, že sa páči 😊.
ESTÁS LEYENDO
Queen and Kings
Novela JuvenilKráľovná a králi. Každá škola má svoju elitu. Ani táto nie je výnimkou. Heaven, Daniel a Jacob. Traja mladí ľudia, na oko dokonalí a s neznámym predurčeným. Mnohí si myslia, že o nich vedia všetko. Vraj ich poznajú ako svoju dlaň. No naozaj je tomu...