Domom sa rozozvučal zvuk zvončeka. Emily vstala z gauča, na ktorom sedela a išla k dverám. Otvorila dvere a uvidela známu tvár jej najlepšieho kamaráta.
,,Ahoj Nick. Čo tu robíš? Nemal si byť u Heaven?"spýtala sa a popri tom ho púšťala dnu.
,,Práve odtiaľ idem neuveríš čo sa stalo. Prišiel som na niečo úžasné. Musím ti..."akurát vošli do obývačky. Dominick sa zostal pozerať na chalana pred ním.
,,Ew...Toto je môj brat Miki a toto je môj kamarát zo školy Dominick," podali si ruky.
,,Čauko."
,,Ahoj."
,,Čo si to zistil?"
,,Och, aha. Vieš ako sme sa bavili o tej partií. Nebudeš mi veriť."
,,Moment aká partia?"spýtala sa Emily.
,,To by aj mňa zaujímalo aké klebety tu preberáte. Teda ak to nie je tajné," zapojil sa Miki.
,,Nie vpohode. Veď predsa o legendárnej partií. Jack a Dan boli predsa najlepší kamaráti...."prerušil ho Miki.
,,Jack? Tu sa jedná o tvojho frajera? To ma začalo zaujímať. Ak ti nejako ublíži alebo tak, nech si ma neželá."
,,Môžete ma prestať prerušovať. Kde som to prestal? Jaj. Ale neboli sami, ich partia bola pokiaľ viem štvorčlenná. Dan v tom čase chodil z Heaven a ona bola tretí člen."
,,A? Pokračuj. Kto bol štvrtý?"
,,To ešte úplne neviem. Videl som fotku, na ktorej boli všetci štyria. Viem len, že sa volá Mia." Celý čas čo sa oni rozprávali mali poslucháča. Emily tak nejak zabudla, že mala hosťa, ktorý si išiel odskočiť.
,,Odkiaľ vieš o nej?"spýtal sa Jack. Všetci sa naňho pozerali a nič nehovorili.
,,Tak odkiaľ?"to už skoro kričal. Dominick im povedal všetko čo sa stalo.
,,Ty si ich tam nechal samých? Si ty normálny? Čo ak si niečo spraví?"
,,Ja som nechcel, ale on povedal, že mám ísť. Povedal som mu nech mi sľúbi, že si nič neurobí a potom som odišiel."
,,Jack upokoj sa určite je všetko v poriadku,"zamiešal sa do toho Miki.
,,Nič nie je v poriadku pokiaľ sú bez dozoru. Vy ich nepoznáte tak ako ja. Musím ísť za nimi. Sakra ale ja tu nemám auto."
,,Ja vás odveziem, aby si bol kľudný."
Všetci nastúpili do Mikiho auta. Mali namierené k Heaven. O chvíľu už stáli pred obrovskou vilou. Jack rýchlo zazvonil. Nikto im, ale neotváral. Zazvonil znovu, keď znovu nikto neotvoril Jack sa vybral do záhrady. Ostatní ho nasledovali a mlčali. Všetci mali z toho divný pocit. Jack chcel ísť cez terasu ale bola zamknutá.
,,Počkajte tu!"prikázal im, ale nikto ho nepočúval. Išli za ním. ,,Heaven ja som vedel, že ma nesklameš,"povedal potichu, ale aj tak ho všetci počuli.
,,Teraz už naozaj choďte k dverám ja vám odomknem!"povedal a začal liezť k otvorenému oknu na Heaveninej izbe. Tentoraz ho poslúchli. Vliezol do jej izby, ktorá bola prázdna. Rýchlo išiel otvoriť ostatným. Vošli do vnútra.
,,Dan kde si?"zakričal Jack no odpoveď neprišla. Preto sa išiel pozrieť do obývačky a ostatný mu boli v pätách. Keď tam vošli uvideli veľkú moderne zariadenú izbu. No, na ich sklamanie sa v nej nikto nenachádzal.
,,Počujete to?"spýtala sa Emily.
,,Čo?"zvolali všetci.
,,Pssst,"okríkla ich. Všetci sa započúvali.
,,Dan ni-nie k-keď-nie ty-t-ak an-ani j-j- ja,"potom sa ozývali vzlyky.
,,Ide to z kuchyne,"povedal Jack a vybral sa tam. Už keď boli pred kuchyňou počuli roztraseným hlasom hovoriť: ,,Bez teba nechcem žiť."
Na to rýchlo otvorili dvere do kuchyne. To čo zbadali rozhodne nečakali.Chvíľka napätia.........
Ešte jedna......
Heaven kľačala na zemi. Po tvári jej stekali slzy, v ruke držala nôž a bola od krvi. Neustále opakovala: ,,Ja už nechcem žiť." Začala si približovať nôž k telu. Na to sa Jack spamätal. Pribehol k nej a zobral jej nôž.
,,Vráť mi ho! Ja bez neho nechcem žiť," hodila na zem rovno k Danovi. Až teraz si ho všimli. Krv, ktorú mala Heaven na sebe bola Danova. Jeho dorezané ruky hovorili o všetkom.
Riadna dráma toto. Prežije alebo umrie?
Prajem všetkým šťastný nový rok 2018❤ Nech sa vám splnia všetky sny.
YOU ARE READING
Queen and Kings
Teen FictionKráľovná a králi. Každá škola má svoju elitu. Ani táto nie je výnimkou. Heaven, Daniel a Jacob. Traja mladí ľudia, na oko dokonalí a s neznámym predurčeným. Mnohí si myslia, že o nich vedia všetko. Vraj ich poznajú ako svoju dlaň. No naozaj je tomu...