24.

109 4 4
                                    

,,Vám úplne preskočilo!"

,,To nemôžete urobiť."

,,Jack, prosím stoj," naliehali na nich, snažili sa ich všemožne zastaviť, no bolo to márne. Oni naďalej kráčali chodbou do hlavnej haly.

,,Emily, radšej sa do toho nemiešaj," na zlomok sekundy sa na ňu obrátila Heaven a následne ďalej kráčala vpred.

,,Ja musím."

,,Nie, ty chceš," opravil ju Dan.

,,To je jedno. Prosím nerobte to."

,,Toto nedopadne dobre!" povzdychol si Miki.

,,Úplne súhlasím," ani Dominik si neodpustil poznámku.

,,Tak a dosť!" Jack sa zvrtol na päte a zastal, na čo hneď všetci urobili to isté.

,,Nepotrebujeme váš súhlas, ani vašu podporu. Nežiadame ani o vašu pomoc. Nechceme, aby ste nám pomáhali, ale ani sa nám nestavajte do cesty. Nezabránite nám v tom. Nezáleží na to, čo nám poviete, my to aj tak urobíme. Pretože chceme a musíme. Takže nech sa stane čokoľvek, ak nás chytia, alebo hocičo podobné, hlavne sa do toho nemiešajte! Je to jasné?" pozrel sa do očí každého z nich.

,,Ale.."

,,Žiadne ale. Emily, myslím to smrteľne vážne."

,,Fajn."

,,Takže sa môžete vrátiť do izby."

,,Tak to v žiadnom prípade. Ideme s vami," vyhlásil Dominik, ,,budeme na to aspoň z diaľky dohliadať."

Dan pokrútil hlavou a začal kráčať ďalej. Ostatný ho nasledovali. Zastali až tesne pred halou. Nakukli dnu, aby si obzreli situáciu. Bolo tu celkom dosť ľudí, avšak najdôležitejšie pre nich bolo dostať sa nepozorovane za recepčný pult, kde bol počítač, na ktorom si mohli prezrieť záznamy. Aby sa tam dostali museli však nejak zamestnať ženu za pultom a problémom mohol byť takisto pomerne mladý doktor, ktorý sa s ňou rozprával.

,,Fajn, potrebujeme plán," povedal Jack.

,,Nepotrebujeme plán. Stačí keď si rozdelíme úlohy. Niekto musí odlákať ich pozornosť," povedal Dan a aj s Jackom sa hneď pozreli na Heaven.

,,Skúsim hádať, to mám akože urobiť ja? Prečo to vždy ostane na mňa? To je nefér!" sťažovala sa Heaven.

,,Prepáč, ale sama musíš uznať, že si v tom najlepšia," pochválil ju Jack.

,,Ja viem. Bezomňa by ste boli stratený a už dávno by vás chytili." Zasmiala sa a vyzliekla si mikinu. ,,S týmto to nepôjde!" pozrela sa na svoje veľké voľné tričko a následne na Emily.

,,Požičaj mi tričko, prosím."

,,Čože?"

,,Mám predsa upútať pozornosť a v tomto to nepôjde tak ľahko," ukázala na svoj vzhľad, na čo sa na ňu všetci pozreli a následne upreli pohľad na Emily.

,,Fajn." Hneď ako to Emily povedala, Heaven si vyzliekla tričko a hodila ho na Emily.

,,Šup, šup, nemáme na to večnosť," popohnala ju a dožadovala sa trička.

,,Trochu súkromia prosím," chtiac-nechtiac sa otočili, aby sa Emily prezliekla. Heaven si obliekla Emilyne tričko, upravila si ho, aby bolo vidno, čo najviac z jej predností a rozpustila si jej dlhé vlasy.

,,Fajn, ja som pripravená."

,,Dobre ja strážim, Jack, ty hľadáš a vy sa hlavne tvárte že nás nepoznáte a budzte nenápadný," vyhlásil Dan.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 17, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Queen and KingsWhere stories live. Discover now