,,Fajn, navrhujem, aby sme sa dohodli kto to vypracuje a ostatný majú pokoj. Súhlasíte?"povedala Heaven.
,,Čože? Máme to robiť spoločne, takže sa nikto ulievať nebude,"nesúhlasila Emily.
,,Dobre. Som ochotná to za vás vypracovať a vy sa kľudne môžete priživiť. Potom vám poviem čo sa naučíte a poviete pred učiteľom. Ok? Tak sme dohodnutý,"chystala sa na odchod. Robila všetko preto, aby s nimi bola čo najmenej.
Pred dvere sa postavil Dominick, čím jej zabránil v odchode a povedal: ,,Mám toho dosť. Nemienim kvôli tomu, že sa neznášate prepadnúť. Mali by sme si rozdeliť úlohy."
,,Súhlasím s rozdelením. Kto je ešte za?" spýtal sa Jack. Dan, Emily a Dominick zdvihli ruku.
,,Fajn takže väčšina. Kto chcete čo robiť?"spýtala sa Emily, ,,navrhujem že by sme si to rozdelili na dve časti. Prvá časť autor to môžme robiť napríklad ja a Jack. Druhá dielo a to spravíte vy traja. Môže byť?"
,,Nie!"
,,V pohode."
,,Som za."
,,Ja tiež."
,,Smola Heaven väčšina je za musíš sa prispôsobiť,"Jack hodil na ňu naoko ospravedlňujúci pohľad.
,,Fajn. Nemám na vás celý deň, takže odchádzam."
,,Počkaj ešte! Kedy to začneme robiť?" spýtal sa pred odchodom Dominick.
,,Zajtra o tretej u mňa, neopováš sa meškať!"
,,Ja ju nechápem. Čo tomu dievčaťu je?" povedala Emily po tom čo sa za Heaven zatvorili dvere.
,,Nebola taká vždy. Ona nie je až taká zlá. Uvidíš možno sa stanete aj kamarátky,"povedal Jack.
,,Kamarátky?? To ako fakt? O tom pochybujem. To skôr stretnem Yetiho."
,,Súhlasím s Jackom. Síce moc vás nepoznám aj keď sme spolu v triede jedno viem isto takáto nebola. Bola to super baba. Vlastne ste aj vy ako najlepší kamaráti boli super. Prečo ste sa vlastne prestali baviť?"spýtal sa zvedavo Dominick. Jack s Danom si vymenili pohľady a Emily zostala zaskočená.
,,Moment to Dan je tvoj najlepší kamarát, o ktotom si mi hovoril na streche?"
,,Bol nie je. Hovor v správnom čase," povedal Dan, dal si ruksak na chrbát a odišiel. Emily spytavo pozrela na svojho priateľa.
,,Nepozeraj sa tak na mňa! Nechaj to tak! Jasné? Bude lepšie pre všetkých ak sa do toho nebudeš starať. A ty takisto,"ukázal na Dominicka a tiež opustil miestnosť.
Dominick zapískal: ,,Aj teba to tak začalo zaujímať? No, nebolo by super zistiť prečo sa legendárna partia rozpadla? Taktiež prečo sa z nevinného dievčatka stala mrcha storočia? Prečo bratia sa stali rivalmi? Mali by sme to zistiť. Čo ty na to?"
,,No, ja neviem. Asi by sme sa do toho nemali starať. Predsa je to ich vec."
,,Si jeho frajerka?"
,,Áno, ale uprednostňujem pojem priateľka."
,,To je jedno. Však je to to isté. Si a to je hlavné. Keďže si jeho frajerka je to aj tvoja vec. Čiže sa do toho v pohode môžme miešať."
,,Moment kto tu hovorí o tebe. Správne som jeho frajerka, takže by som sa teoreticky mohla do toho starať, ale čo/kto si ty, aby si sa do toho staral?"
,,Ja som predsa tvoj najlepší kamarát a poradca,"začala sa smiať.
,,Vážne, že o tom neviem? Odkedy to sme tí ,,najlepší kamaráti"?"
,,Predsa od dnešného dňa. Neskočíme do reštiky?"divne naňho pozerala, ,,čo sa tak pozeráš? Bože nejdeme na rande. So zadanými si nezačínam a veď som ti povedal, že sme najlepší kamaráti."
,,Tak poďme."
Každý sa pobral vlastným smerom. Kráľovná, ktorej padala korunka a jej slávy sa blížil koniec kráčala bohatou štvrťou so zdvihnutou hlavou, aby ju mohla v útrobách jej izby porazenecky zvesiť a vykričať sa do vankúša. Na oko problémový chalan sa túlal parkom len, aby sa nemusel vrátiť na to hrozné miesto, ktoré mal nazývať domovom. Kráčal s presvedčením, že jeho život je už navždy odpísaný. Že navždy bude pre ľudí len ten problémový chudobný chalan z decáku. Syn najbohatšieho a najváženejšieho muža v meste sedel na streche rozpadnutej bytovky a utápal sa v minulosti. Kládol si túto otázku: ,,Aké by to bolo, keby sa naša partia nikdy nerozpadla?" Keby bolo, keby boli by sme v nebi. A napokon Dominick a Emily. Kým sa ostatný trápili oni sa zabávali. Sedeli v reštaurácii, rozprávali sa a smiali na všetkom možnom.
,,Môžem ťa volať Nick? Dominick sa mi zdá dlhé."
,,Ty môžeš všetko, Mily."
Prajem všetkým veselé Vianoce a šťastný nový rok. Dúfam, že ste dostali veľa veľa darčekov a boli ste s tými, s ktorými ste chceli byť. Ospravedlňujem sa za chyby a dúfam, že sa vám časť páčila ❤.
YOU ARE READING
Queen and Kings
Teen FictionKráľovná a králi. Každá škola má svoju elitu. Ani táto nie je výnimkou. Heaven, Daniel a Jacob. Traja mladí ľudia, na oko dokonalí a s neznámym predurčeným. Mnohí si myslia, že o nich vedia všetko. Vraj ich poznajú ako svoju dlaň. No naozaj je tomu...