,,To je taký idiot. Nenávidím ho. Musí sa do všetkého starať?"rozčuľovala sa Heaven. ,,Prisahám ja ho už vážne zabijem. Toto mu nedarujem. Za toto zaplatí."
,,Presne. Mali by sme sa pomstiť. Čo urobíme Heaven?"podlizovala sa Alex.
,,Ako my? Snáď ja. Ale máš pravda. Pomohol jej, čím sa postavil na jej stranu a stal sa spojencom. To mu teda tolerovať nebudem. Mali by sme aj my verbovať spojencov. Vojna sa oficiálne začala."
,,Koho máš na mysli?"nechápala Erika.
,,No predsa kto okrem mňa je ešte nepriateľ Blackberryho?"
,,Žeby Jack?"typovala Erika.
,,Správne. Ak sa pridá k nám, bude na našej strane aj väčšina futbalistov. Takže nájdite Jacka, aby sme mohli vyjednávať. Ja sa lúčim a idem na anglinu."
,,Ahooj!"
______________________________________,,Ahoj!"
,,Ale čo? Kráľovná za mnou poslala poskoka,"zasmial sa Jack.
,,No, dovoľ. Ja nie som žiadny poskok. Navyše mňa nikto neposlal."
,,Prosím ťa netrep. Alex ja nie som sprostý. Počul som vás. Tak kedy a kde?"
,,O štvrtej v parku. Buď presne. Heaven nerada čaká."
,,A ževraj nie si poskok,"po týchto slovách urazená odišla.
______________________________________,,Čo to má znamenať? Okamžite vypadni!"
,,Prečo by mala? Len tu na chvíľu sedí, ak sa ti niečo nepáči, prosím tam sú dvere,"obhájila si Emily svoju najnovšiu kamarátku.
,,Čo si to sakra dovoľuješ? Je to moja lavica tak nech odíde ona alebo keď si ju tak zastávaš vypadnite obidve."
,,Ale čo? Tvoja? A máš aj list vlastníctva?" Heaven stratila reč. Ešte nikdy sa jej nestalo, aby jej niekto oponoval.
,,Nebodaj si onemela. Konečne si si uvedomila, že si len obyčajná k***a?" smiala sa Emilyna 'kamarátka' Rose.
Heaven neverila vlastným ušiam. To rozhodne nečakala.
,,S takouto háveďou sa nebudem zapodievať,"povedala a naoko pokojne a elegantne odišla.
Akonáhle sa za ňou zavreli dvere dievčenských wc sa totálne zosypala. Bola neuveriteľne šťastná, že tam nikto nie je. Bolo jej to trochu divné, neriešila to. Zavrela sa do kabínky a bolo jej ukradnuté, že čoskoro bude zvoniť.
______________________________________,,Tak toto si prehnala, nemyslíš?"
,,Takže ty jej kľudne môžeš povedať hocičo ale ja nie?"
,,Tak a dosť. Mám vás všetkých pokrk. Ty jej ideš niečo vyčítať? A pritom sa teraz správaš ako ona. V čom ste lepšie ako iné? V ničom. Tak láskavo buďte ticho a starajte sa o seba!"
Emily stratila nervy. Rose sa len smiala. Čo ju naštvalo ešte viac. Zobrala do rúk fľašku vody, ktorá bola na stole a vyliala jej obsah na Rose, ktorá začala pišťať. Nanešťastie to videl učiteľ. Emily sa tak pridala k chalanom a bude celý týždeň sedieť v školských laviciach dlhšie.
Taká kratšia. Dúfam, že sa vám môj príbeh páči. Ospravedlňujem sa za chyby.
YOU ARE READING
Queen and Kings
Teen FictionKráľovná a králi. Každá škola má svoju elitu. Ani táto nie je výnimkou. Heaven, Daniel a Jacob. Traja mladí ľudia, na oko dokonalí a s neznámym predurčeným. Mnohí si myslia, že o nich vedia všetko. Vraj ich poznajú ako svoju dlaň. No naozaj je tomu...