Ubiehal deň za dňom, hodina za hodinou a nič zvláštne sa na škole nedialo. Občas sa niekto pobil, občas nejaký žartík či hádka. Nič neobvyklé. Emily a Jack sú spolu. Heaven stále milovaná a stále ignoruje Dana. Z Dana sa stáva duch.
Streda. Stred týždňa. Deň ako každý iný a predsa výnimočný. Čím? Pre každého niečim iným. Možno niekto na svete práve oslavovuje narodeniny. Niekto zase meniny. Niekto iný sa narodil a niekto umiera. Kolobeh života, ktorý nikdy nestojí. Vždy je v pohybe a my ho nedokážeme ovládať. No čím bol tento deň výnimočný pre nich? Pre našich hrdinov? Poďme pekne od začiatku.
Budíček. Vstávanie, hygiena, raňajky a horsa do školy. Každodenná rutina. Jack viezol Emily a spoločne ruka v ruke kráčali do školy. Vyzerali šťastný, ale otázka je boli naozaj šťastný?
Heaven skôr než sa jej opätky dotkli školskej podlahy nahodila očarujúci úsmev. No, bol naozaj pravý? Nebol len z donútenia či pretvárky, že je všetko v poriadku?
Dan. Čo dodať? Chodil chodbami ako duch. Alebo mŕtvola? Neviem čo sa hodí viac. Bez úsmevu či inej emócie. Mysľou a srdcom úplne inde. Dve tri slovka za deň. Keď ho niekto pozdravil iba kývol na pozdrav. Ani nedával pozor na Emily dokonca ani s ňou neprehovoril.👉Hodina literatúry👈
,,Tak študenti vaša polročná známka búda závisieť hlavne od projektu, na ktorom budete pracovať v skupinách. Žiadne také. Skupiny si budete vyberať náhodne. Piati v jednej skupine." učiteľ zobral zo stola misku plnú papierikov s ich menami. Prišiel k Heaven.
,,Slečna Gavin prosím ťahajte a prečítajte meno jedného z členov vašej skupiny," vložila ruku do misky a urobila ako jej kázal.
,,O'Donels."
,,Výborne pán O'Donels teraz vy," prišiel k Jackovi.
,,Johnson." Učiteľ odišiel k ich spolužiakovi Dominickovi.
,,Ruben"
,,Tak slečna Ruben kto bude posledný člen skupiny?"
,,BlackBerry,"hneď ako to povedala všetci sa pozreli na Dana.
,,Veľmi zaujímavá skupina už sa neviem dočkať vášho projektu."
,,Pane, ale to nemôže fungovať. Mohla by som sa vymeniť? Však nemôžete nás nútiť aby sme spolupracovali."
,,Ale môžem a presne to od vás očakávam. Slečna Gavin nič sa meniť nebude ako ste si vybrali tak to aj zostane. Ak sa vám nepáči kľudne sa sťažujte, ale aj tak vám to nepomôže. Takže snažte sa nepozabíjať. Budem vám držať palce. Verím, že ma ohúrite."
Náhoda či osud?
Ťažká otázka a ešte ťažšia odpoveď.
Všetko čo sa v našich životoch deje má svoj dôvod. Len my ešte nevieme aký. Všetko potrebuje čas. Časom sa to odhalí. Zistíme odpovede na otázky, dlho skrývanú pravdu, tajomstvá, zmysel a dôvod našej existencie. Zapadne to do seba ako skladačka.Čo sa udeje a ako veľmi im tento projekt ovplyvní život sa dozviete časom.
Taká kratšia. Dúfam, že to nevadí. Sľubujem, že sa posnažím aby boli častejšie a primerane dlhé, taktiež aj aby neboli suché. Dúfam, že sa vám príbeh páči. Kľudne píšte sťažnosti.
BẠN ĐANG ĐỌC
Queen and Kings
Teen FictionKráľovná a králi. Každá škola má svoju elitu. Ani táto nie je výnimkou. Heaven, Daniel a Jacob. Traja mladí ľudia, na oko dokonalí a s neznámym predurčeným. Mnohí si myslia, že o nich vedia všetko. Vraj ich poznajú ako svoju dlaň. No naozaj je tomu...