,,Neuveríš, čo sa stalo. Videl som niečo nemožné..." Jack doslova rozrazil dvere, ale potom, čo uvidel to oľutoval. Akurát v tej chvíli Emily objala Dana. Jack cítil zlosť, ale ešte omnoho viac sklamanie. Ani sám nevie z čoho presne to bolo. Sklamanie z toho, že sa objímala s iným, alebo z toho ako veľmi ju zranil a preto si na utešenie nevybrala jeho? ,,Tak asi nič," chcel odísť, ale na jeho nešťastie si už získal pozornosť všetkých v miestnosti. Dan mu preto v jeho odchode zabránil.
,,Kam si myslíš, že ideš? Teraz si to tu všetci pekne krásne vysvetlíme!"
,,Nie je, čo vysvetľovať," sebaisto prehlásila Heaven, zoskočila z postele, podišla k Jackovi a silno ho objala. ,,Odpúšťam ti, ale pod podmienkou, že to už nikdy neurobíš!" Jack ju na oplátku objal ešte silnejšie a povedal: ,,Sľubujem."
Odtiahli sa od seba. Heaven sa vrátila na posteľ, zatiaľčo Jack podišiel k Emily a zahľadel sa jej do očí.
,,Ani netušíš ako veľmi ma to všetko mrzí. Áno priznávam začal som si s tebou so zlým úmyslom, ale stačila iba chvíľa s tebou a všetko sa zmenilo. Pochopím ak so mnou už viac nebudeš chcieť byť. Aj keď to nie je to po čom túžim, budem rád aj za kamarátstvo s tebou.",, Myslím, že to asi nebude možné. Nechcem byť s tebou kamarátka. Chcem niečo viac,"po tých slovách sa mu oči rozžiarili a ihneď ju pobozkal, na čo všetci začali tlieskať, ako keby boli v nejakom romantickom filme.
,, Dosť bolo sladkých rečí. Je tu niekde automat? Potrebujem kávu," vyhlásil Miki.
,,Čo braček, je ti ľúto, že ty nemáš svoju polovičku?" doberala si ho.
,,Hahaha, dávaj si pozor na reči sestrička! Tak je tu niekde automat?"
,,Myslím, že som jeden videla. Počkaj idem s tebou," konečne mu odpovedala Heaven a spoločne vyšli z nemocničnej izby. ,,Mal by byť hneď za rohom."
,,Môžem sa ťa niečo opýtať?"
,,Kľudne, ale nezaručujem, že ti odpoviem," s miernym úsmevom vyhlásila, zatiaľ čo si kupovala horúcu čokoládu.
,,Ako dlho sa už poznáte?"
,,No, Jacka poznám tak trochu odjakživa, naši rodičia sa poznajú a už ako deti sme chodili na všelijaké snobské akcie, ale kamarátmi sme začali byť asi pred troma rokmi, vtedy sme spoznali aj Dana. Prečo?"
,,Len tak. Prišlo mi, že ste si boli naozaj blízky," pomaly so svojimi nápojmi kráčali naspäť do Danovej izby. Keď už boli takmer pred dverami do Mikiho niekto zo zadu vrazil.
,,Bože, naozaj ma to mrzí. Prepáč pozerala som sa do mobilu. Si v poriadku?" ospravedlňovalo sa mladé pre neho neznáme dievča.
,,Áno, nič sa nestalo."
,,Čo tvoja káva? Prepáč nechcela som ti ju vyliať. Kúpim ti novú..."prerušil ju Miki.
,,To absolútne nemusíš. Naozaj. Nič sa nestalo," hovoril s miernym úsmevom.
,,Tak ešte raz prepáč,"povedala a kráčala ďalej po chodbe.
Miki ešte stále hľadel na neznáme dievča a úplne prestal vnímať Heaven vedľa neho. Znovu ju začal vnímať až keď pustila na zem svoj nápoj, roztrasenými rukami sa chytila za hlavu a povedala: ,,O môj bože vidím duchov. Prišli sa mi za všetko pomstiť," a na to začala vzlikať.
,,Heaven šibe ti? O čom to rozprávaš?" Miki jej zložil ruky z tváre, pevne ich držal v tých svojich a pozeral sa jej do očí.
,,Moment ty si ju videl?"
,,Samozrejme, že som ju videl aj som sa s ňou rozprával," stále tomu nechal.
,,Bože je to ešte horšie ako som si myslela,"znovu začala vzlikať a vyšilovala ešte viac ako predtým. Miki ju zobral naspäť do izby, kde momentálne panovala celkom dobrá nálada. To sa však zmenilo po ich príchode. Všetci na chvíľu zostali ticho, teda všetci až na Heaven, ktorá zase rozprávala o duchoch.
,, Čo si jej urobil?" Dan sa až nebezpečne blízko priblížil k Mikimu.
,,Kľud,"postavil sa medzi nich Jack. Zatiaľ čo Emily a Dominik sa snažili ukľudniť Heaven.
,,Čo sa stalo?"opýtala sa Emily.
,, Nič. Len som si kúpil kávu, Heaven horúcu čokoládu. Kráčali sme po chodbe a rozprávali sme sa, keď vtom do mňa vrazilo nejaké dievča. Potom Heaven pustila svoj nápoj, začala vyšilovať a rozprávať o duchoch."
,,Ako vyzeralo?"spýtal sa Jack.
,,Čo?"nechápal Miki.
,,To dievča predsa. Bolo nízke s hnedými vlasmi a modrými očami?"
,,Áno."
,,Ktorým smerom išla?"
,,K výťahu," hneď ako to Miki povedal Jack vybehol von z izby. Emily len nechápavo hľadela. Jack bežal a aj keď vedel že je to zrejme beznádejné odmietal sa vzdať. Raz ju už opustil nemohol zase. Dlhoval to všetkým. Dievčaťu, ktoré hľadal, Heaven, Danovy, ale aj sebe samému. Tak ako predpokladal, ešte skôr ako sa rozbehol, nenašiel ju.
Potom čo sa vrátil do izby Heaven už bola relatívne kľudná. Emily, Dominik a Miki ničomu nechápali. A Dan mal chuť niečo rozbiť, niekomu vynadať, niečo posprejovať, alebo hocičo podobné. Nevedel čo má robiť. Miešali sa v ňom rôzne pocity.
,,Našiel si ju? Našiel si Miu?" vyslovila Heaven s nádejou. Jack súcitne pokrútil hlavou. Nedokázal sa jej pozrieť do očí povedať jej presný opak toho, čo chcela počuť.
,,Samozrejme, že ju nenašiel. Mia je predsa mŕtva!" potom, čo to Dan povedal Emily, Dominik a Miki zostali zaskočení. Momentálne by som ich prirovnala k divákom, ktorý prišli do divadla neskoro a zmeškali prvé dejstvo, ale aj napriek tomu sa snažia pochopiť druhé.
,,Nie je!"vyhlásili Heaven a Jack naraz.
,,Jack vážne? Heaven a jej falošnú nádej chápem, ale ty? Držal som ju v náručí, keď umierala, tak mi tu kurva nehovor, že žije!" s hnevom udrel päsťou do stola, na čo všetkých trhlo.
,,Dan ja som ju videl ešte skôr ako Heaven."
,, Čože?" vykríkli všetci.
,,Keď som odchádzal. Počul som jej smiech a síce som ju videl iba z diaľky, vedel som, že je to ona. To bol dôvod, prečo som sa vrátil. No, keď som vás tu všetkých videl hovoril som si, že som cvok a rozhodol som sa, že o tom pomlčím, ale potom čo ju vidili aj oni nemohol som mlčať," Dan len krútil hlavou.
,,Dan, keď neveríš Heaven a nechceš veriť ani mne ver aspoň Mikimu. Veď on nás ani nepozná, tak prečo by si to vymyslel?"
,,Veď on ani nevie koho videl. V živote ju nestretol tak ako môže vedieť že to bola ona?"
,,Fajn," Jack vytiahol telefón a chvíľu na ňom niečo hľadal, potom prišiel k posteli, na ktorej sedeli "diváci". Ukázal im fotku, na ktorej bolo hnedovlasé vysmiate dievča a opýtal sa Mikiho ,,je to dievča, ktoré si videl?"
,, Áno." Dan stále neveriacky krútil hlavou.
,,Ani jeden z nás nebol na jej pohrebe, ani jeden z nás nevidel jej mŕtve telo. Dan neviem to vysvetliť, ale ja to proste viem, že žije. Viem, že mi neveríš, ani ja sám som tomu zo začiatku neveril."
,,Jack, ale to sú len dohady. Nemáš dôkaz."
,,A ak ti nejaký dôkaz zoženieme?" opýtala sa Heaven a postavila sa vedľa Jacka.
,, Kľudne ukradnem aj lekárske záznamy ak to bude znamenať, že sa dozvieme pravdu," prehlásil Jack a Heaven len prikyvovala.
,,Fajn, poďme ukradnúť lekárske záznamy," súhlasil Dan.
,, Čože?" skríkli ostatní.
YOU ARE READING
Queen and Kings
Teen FictionKráľovná a králi. Každá škola má svoju elitu. Ani táto nie je výnimkou. Heaven, Daniel a Jacob. Traja mladí ľudia, na oko dokonalí a s neznámym predurčeným. Mnohí si myslia, že o nich vedia všetko. Vraj ich poznajú ako svoju dlaň. No naozaj je tomu...