👉 Na druhý deň👈
Emily prišla vysmiata do školy. Včera si ju všetci všímali. Cítila sa ako niekto veľmi významný. Pocítila kúzlo populariti. To však ešte netušila čo ju čaká. Čoskoro okúsi hnev Heaven a pochopí prečo jej nikto neoponuje.
Naopak chalani nie sú moc vysmiaty. Však kto by bol, keď si je vedomý, že musí celý týždeň trčať v škole dlhšie, ako ostatní študenti.
,,Ahoj Emily"všetci sa jej zdravili uhýbali jej z cesty, boli milí a podobne. Na také správanie nebola zvyknutá. Kedysi ju šikanovali alebo si ju vôbec nevšimali. Nemala veľa kamarátov aj keď v skutočnosti to bolo úžasné dievča.
Hlavne preto dúfala, že na tejto škole to bude iné. Že si nájde ozajstných priateľov. No boli títo ľudia priatelia, ktorým môžete dôverovať alebo len známy, ktorých často stretávate??
👉Obed👈
Jedáleň bola plná žiakov. Samozrejme aj tu panovala hierarchia. Pri jednom stole šprti. Pri ďalšom športovci. Potom menej populárni. Viac populárni. Jack a jeho partia.Heaven a jej dvorné dámy s ich momentálnymi úlovkami. Atď. Boli tu rôzne skupinky.
Emily držala tácku s obedom a rozmýšľala ku, ktorému stolu si sadne. Zrazu do nej niekto vrazil. Mala obrovské šťastie. Jej obed skončil na zemi a nie na nej.Ani prepáč alebo niečo podobné. Len v tichosti okolo prešiel. Niekto by to nechal tak. No Emily rozhodne nie. Išla za ním von z jedálne.
,,Dan," ani sa neobzrel.
,,Daniel okamžite stoj!!"zastal a so zaťatými päsťami sa otočil.
,,Nevolaj ma Daniel!!"jeho poznámku ignorovala. Prišla k nemu bližšie.
,,Čo chceš?"spýtal sa hnusným tónom.
,,Ospravedlnenie."
,,A za čo prosím ťa?"
,,Za môj obed,"ironicky sa zasmial.
,,Ty by si mi mala ďakovať. Bohviečo ti tam dala."
,,Kto mi tam, čo dal?"nechápala.
,,Skúsim si tipnúť. Si na niečo alergická?"
,,Hej na arašidy. Prečo?"
Začal sa smiať. ,,Ach, ty si tak dobrá, až to bolí. Dievča dávaj si na seba pozor,"pohladil ju po líci a odišiel.
Emily ešte dlhú chvíľu stála na mieste a snažila sa pochopiť jeho slová.
YOU ARE READING
Queen and Kings
Teen FictionKráľovná a králi. Každá škola má svoju elitu. Ani táto nie je výnimkou. Heaven, Daniel a Jacob. Traja mladí ľudia, na oko dokonalí a s neznámym predurčeným. Mnohí si myslia, že o nich vedia všetko. Vraj ich poznajú ako svoju dlaň. No naozaj je tomu...