7.

263 23 2
                                    

Miki pomohol Emily vybrať krásny a jednoduchý outfit. Emily bola naozaj prekrásna.

Bola nervózna. Čoskoro bude päť a ona sa prechádzala hore dole po obývačke. Miki sa na nej smial.

,,Hej! Ségra kľud! Neboj si krásna."

,,Čo ak sa niečo pokazí? Čo ak poviem blbosť a on so mnou už nikdy neprehovorí?"

,,Tak potom je debil a nevie o čo prichádza. A teraz už kľud!"

Zazvonil zvonček a Emily sa vybrala k dverám.

,,Nie, nikam! Najprv si ho preklepnem ja!"

,,Prosím, želáte si?"

,,No ja...prišiel som za Emily,"odpovedal Jack.

,,Emily? To bude asi omyl. Nikoho takého nepoznám,"Emily stála za rohom a potláčala smiech.

,,Čože? Však som na správnej adrese. Alebo, žeby nie? Doriti! V tom prípade prídem neskoro. Ach...."to už Miki ani Emily nevydržali a začali sa smiať. Emily došla k dverám.

,,Jack toto je môj starší brat Miki. Miki toto je Jack, môj spolužiak.l,"chalani si podali ruky.

,,Ideme?"

,,Jasné. Tak sa maj braček,"objala ho.

,,Užite si to!"

,,Ahoj."
______________________________________

,,Si krásna a to som si myslel, že krajšia už byť nemôžeš."

,,Ďakujem. Kam to vlastne ideme?"

,,To je prekvapenie. Chceš ísť autom alebo peši?"

,,Je to ďaleko?"

,,Ani nie cca 20 max 30 minút peši."

,,Tak pome peši aspoň sa môžme porozprávať."

👉Po cca 20 minútach👈

Uličky boli čoraz užšie a tmavšie. Po zemi boli alkoholové fľaše. Emily dokonca zbadala bezdomovca a aj nejakú partiu pripitých chalanov. Silnejšie stlačila Jackovu ruku.

,,Deje sa niečo?"

,,Jack kde to sme? Bojím sa. Je to tu strašidelné. Čo ak sa nám niečo stane? Čo ak nám ublížia?"hovorila trasľavým hlasom a ešte viac sa pritúlila k Jackovi.

,,Neboj sa. Nič sa ti nestane. Som tu ja a ja to nedovolím. Nemáš sa čoho báť, dobre?"

,,Dobre,"povedala neisto. ,,Je to ešte ďaleko?"

,,Vidíš tú budovu?"

,, Tú vysokú priamo pred nami?"

,,Áno. Presne tam máme namierené."

Vošli do budovy kde to nevizeram o nič lepšie. Opadaná omietka, neporiadok a nefunkčný výťah.

,,Poď pôjdeme po schodoch."

,,Jack nič v zlom, ale mne sa tu nepáči. Svoje prvé rande som si predstavovala inak."

,,Ach ja viem som debil. Nemal som ťa sem brať. Prepáč. Pochopím ak má už nebudeš chcieť vidieť. Len prosím keď sme už tu poď so mnou hore. Ak sa ti to nebude páčiť zoberiem ťa hneď domov sľubujem."

Vyšli po schodoch až hore na strechu. Na streche boli lupene ruží, sviečky, deka a piknikový košík. Jack vytiahol veľkú kyticu červených ruží a macíka

,,Toto je pre teba. Viem, že to bohvie čo nie je. Ak sa ti to nepáči stačí povedať a zaveziem ťa domov."

,,Waw Jack. Je to krásne. Ďakujem. Aj keď táto štvrť mi príde trochu desivá."

,,Ja viem je to hrozné miesto. Nemal som ťa sem brať. Neviem čo ma to napadlo,"sadol si na okraj strechy a nohy prevesil tak že mu viseli vo vzduchu. (dúfam, že chápete)

,, Odkiaľ toto miesto poznáš? Vieš ty si bohatý.."

,,Ja nie som bohatý. To je môj otec."

,,No však áno, ale toto je zrejme chudobná štvrť. Takže ako dieťa z bohatej rodiny objavý takéto miesto?" Bála sa, že môže spadnúť no nakoniec si aj tak prisadla.

,,Kedysi som sem chodil s partiou. Sedávali sme na tejto streche a pozerali sme na všetko čo sa tu deje."

,,Tou partiou myslíš Matta a ostatných? Ale stále nechápem prečo ste chodili sem?"

,,Nie. Vieš Matt nebol mojim najlepším kamarátom. Vlastne ani teraz nie je. Mám ho rád to áno, ale môj najlepší kamarát vždy bude len jeden. Už nikdy ho nikto nemôže nahradiť."

,,Prečo o ňom hovoríš ako keby už nebol? Bože on je...?"

,,Nie. Nie to nie. On žije len už to nie je ako kedysi."

,,To je mi ľúto. Ale prečo ste si vybrali takéto nebezpečné miesto? Sú tu ľudia, ktorí vám mohli ublížiť."

,,Žil tu. Tu v tejto budove. Bol to jeho 'domov'."

,,Takže bol chudobný."

,,Viem čo ťa zaujíma. Ako je možné, že chalan z najbohatšej a veľmi váženej rodiny sa bavil s chalanom z najchudobnejšie a najnebezpečnejšej štvrte, však?"

,,No, áno."

,,Sám neviem. Ale poviem ti môj otec nás za každú cenu chcel rozdeliť. Nechcel, aby som sa 'zahadzoval s menej cennými'. Kamaráta to hrozne štvalo. Neustále hovoril, že sa máme prestať stretávať, lebo mi vraj spôsobuje len problémy. Bola to lož. Bolo to presne naopak."

,,Ako to myslíš?"

,,Všetci si mysleli, že on bol ten zlý."

,,A nebol?"

,,To teda rozhodne nie. To ja som bol. To ja som mal strelený nápad. To ja som niečo vyviedol. To ja som sa dostal do problémov a on to vždy vzal na seba."

,,Ale prečo to robil?"nemohla tomu pochopiť.

,,Pretože nechcel aby som mal problémy. Všetky tresty si odniesol za mňa. Vždy tvrdil, že medzi nami je veľký rozdiel. Vieš aký?"

,,To, že ty si bohatý a on nie?"

,,To, že ja mám možnosť niečo dosiahnuť."

,,Ako to myslel?"

,,To nemám ani poňatia. Nehovorme o tom. Aj tak ťa to nezaujíma."

,,To nie je pravda. Vidím, že ťa to trápi.  Človeku je lepšie, keď sa vyrozpráva," objala ho.

,,Trasieš sa. Je ti zima?"

,,Trošku, ale to je vpohode."

,,To teda nie je. Počkaj dám ti svoju mikinu," postavil sa a začal si ju vyzliekať.

,,Nie. Bude ti zima."

,,Nebude. Obleč si ju,"podal jej jeho čiernu mikinu, ktorú si potom obliekla.

,,Ďakujem, ale vážne ti bude zima," starostlivo sa naňho pozrela a pohladila ho po líci.

,,Nebude ak ťa takto objímem."

,,Sadnime si."

,,Ale čo nejako sa ti to miesto zapáčilo."

,,Je odtiaľ pekný výhľad."

Rozprestrel deku. Emily si sadla, za ňu si Jack a zozadu ju objal a položil si bradu na jej plece.

,,Joj, aký sú zlatí,"povedal ich 'stalker'.

Pôvodne táto časť toho mala obsahovať viac, ale bola by hrozne dlhá. Veď už teraz je dosť dlhá. Dúfam, že sa aj tak páči.

Queen and KingsWhere stories live. Discover now