Ležela jsem na posteli, prohlížela si prsten a přemýšlela o tom, co všechno se událo od doby, kdy jsem ho dostala. Za uplynulých deset dní jsme s Caroline stihly téměř všechno. Od výběru květin, přes dekorace až po výběr šatů pro družičky. Zbývala poslední věc, rozeslání pozvánek. Termín svatby se blížil téměř nadsvětelnou rychlostí. Moje šance na její zrušení jsou ty tam, protože od té noci s Damonem se všechno začalo kazit. Veškeré úsilí, které vynaložil Enzo s velkou pomocí Caroline, bylo naprosto zbytečné, protože v archivech se nic nenašlo a můj rozhovor s matkou taky nepřinesl nic dobrého a navíc mi posledních pár dní není vůbec dobře. Takže ať chci nebo ne, za 8 dní projdu uličkou k oltáři a můj život se navždy změní.
„Elenoooooo," ozvalo se přes celý dům a dovnitř se nahrnula Caroline.
„Co, tak hulákáš, jestli sis ještě nevšimla, tak všichni tady mají citlivý sluch," odpověděla jsem otráveně.
„Co ti zas přeletělo přes nos?"
„Poslední dobou jsi strašně náladová, vážně, měla bys s tím něco udělat,"
„Caroline, vážně mi není dobře a už jsem dost unavená, takže nechtěj, abych se rozčílila a vysyp konečně to, proč jsi sem přišla,"
„Promiň, ale musím s tebou probrat jednu velmi důležitou věc, úplně jsem na to zapomněla,"
„O co jde?" posadila jsem se a pokynula jsem Car, aby si sedla za mnou.
„No, kontrolovala jsem všechny pozvánky, abych je mohla zítra poslat, a zjistila jsem, že dvě jména chybí,"
„Vážně? A která?"
„No, přece Elijah a Kol,"
„Caroline, to že nebyli na seznamu pozvaných má svoje důvody," zamračila jsem se.
„Ale Eleno, jsou to tvoji bratři,"
„Nevlastní!" zdůraznila jsem.
Ano, dvojčata Elijah a Kol jsou naši starší nevlastní bratři. Narodili se krátce po tom, co se Daniel s Evelyn vzali. Otec tehdy miloval upírku jménem Leah, ale podle zákona si ji nemohl vzít, protože nebyla z významného rodu. A také už mu byla vybrána jiná nevěsta, naše matka. Přerušil proto veškerý kontakt s Leahou a vzal si Evelyn. Ale o pár měsíců později se dozvěděl, že Leah byla těhotná a porodila dvojčata. Když se ukázalo, že otcem dvojčat je Daniel, náš otec, snažili se to všichni utajit. Otec se nějakou dobu k chlapcům nehlásil, takže matka o ničem nevěděla. Ale když pak Leah tragicky zemřela, vzal si je k sobě. Teprve tehdy vyplula pravda najevo a Evelyn z toho byla zničená, hlavně proto, že ještě sama žádné děti neporodila. Taky na nějakou dobu odjela, dodnes nikdo neví kam. Když se pak vrátila, všechno se zase zlepšilo.
„Ano, ale pořád jsou to bratři, a myslím si, že by nikomu nevadilo, kdyby přijeli," Caroline nasadila svůj prosebný výraz.
„Víš co, mě je to vlastně jedno, jestli to nebude vadit Evelyn, tak je klidně pozvi, stejně tu bude celé město," znova jsem sebou pleskla na postel a zírala jsem do stropu.
Caroline si lehla vedle mě. Chvíli jsme zíraly do stropu společně, pak jsme si povídaly a nakonec jsme usnuly. Ráno mě probudila příšerná bolest hlavy, Caroline ještě spala, tak jsem se pomalu vysunula z postele, abych ji nevzbudila. Chtěla jsem si dojít pro trochu vody, ale jakmile jsem se zvedla z postele, zamotala se mi hlava a v žaludku jsem ucítila ten divný pocit. Rychle jsem se přemístila do koupelny, jen taktak jsem to stihla. Ještě dobrých deset minut jsem objímala záchodovou mísu. Když jsem se pak vrátila do pokoje, Caroline už byla vzhůru.
ČTEŠ
Secrets of Bloodline
FanfictionAutoři: LadyD92 a Kikina182 Stav: Dokončená Poznámka: Společná poloviční FanFiction (aneb postavy jsou z Teen Wolf a The Vampire Diaries, ale příběh je originální, nezávislý na seriálech). Anotace: Dvě znepřátelené rodiny. Nightwalkerovi, rodina up...