Büyüdükçe sadece dış görüşünüz değil, kendi huylarınız da değişir. Ya da sadece büyümeklede değişmez bu huylar. Yaşantınız ya da görüp göreceklerinizin arasında sıkışıp, sizi bu şekilde davranmaya zorlayanlar kişler de vardır. Ya da sizi bu hayata yaşatmaya, istemediğiniz bir şeyi yaptırmaya da zorlayanlar olabilir.
Belkide direk istenilmezin bir köşesine fırlatılıp terk edilmişsinizdir. Ya da doğuştan oradasınızdır. Ben hangisiyim, bu bilinmez işte.Fakat bu gece istediğim herşeyi yapmak istiyordum. Bu gece benim olmalıydı. Ve bu geceye baş kaldırıp, şu az önce söylediklerimin hepsi olmak istiyordum. Bir çeşit duygu ya da istek karmaşası gibi bir şey. Ve nerden başlayacaktım biliyor musunuz? İşte şimdi o noktaya geliyoruz.
***
Cebimden çıkarttığım anahtara bakıp, aklımdan geçen ile pisçe sırıtıyordum. Gözlerimo anahtardan çevirmiş ve siyaj efektli arabanın camından kendime baktım bir süre. Rüzgar kahverengi saçlarımı dağıtırken, dudağımdan boynuma doğru akan kan ile, kaşımdan dudağıma doğru akan kanla birleşmiş, beyaz gömleğimin yakasını kırmızıya boyatmıştı. Yutkunmuş ve kendime bakmaya devam ederken tam boynumun üzerinde bir baş daha belirdi. Gözlerimiz camda buluşuyordu. O kızdı bu. Uzun saçlı, siyah gözlü kız. İki dakikalıkta olsa verirmisin dediğim kızdı bu.
Moon'nun elli tonundan bakacak olursak, hepiniz neyden bahsettiğimi iyi biliyorsunuz. İşte benim dilimden konuşmaya başladınız.
"Ne yapıyorsun?"
"Hiç."
Omuz silkip söylediğimde elimde tuttuğum anahtarın kilit düğmesine basıp arabanın sarı ışıklarının yanıp sönmesini sağladım. Kapıyı açtığımda kendimi şöför koltuğuna bırakmıştım. Tam kapıyı kapatacağım anda koltuğun kenarını tutan eller buna müsade etmedi.
"Nereye gidiyorsun?"
"Neden çok soru soruyorsun?"
Elimi yanda duran telefonuma attım. Elimle kavradığım telefonun ekranını açtığımda gelen 589 mesaj ve gelen arama ise 946'ydı. Bildirimlerimi es geçerken mesajlarımın yarısının kardeşlerime ait olduğunu gördüm. İçlerinden seçip okumaya başladım.
Gelirken ekmek al amcık -Sentibne
09.12pmTipik abi.
Abi neredesin!? - Marsalak
10.34pmAbi şu telefona baksana bir. -Chenemesiz
10.56pmAbiiiişşşş - Chimal
11.28pmAbi babam bana marvel oyuncağı aldı. Hemde IronMan! Baaaak! *fotoğraf* -Marsalak
15.56pmKarşim *fotoğraf* :d - Sentibne
16.13pmGördüğüm fotoğraf ile gözlerim büyümüştü. Hayır gece gece azdırmayamı çalışıyordu anlamadım. Gerçi bu mesajı şimdi gördüm ama neyse. Memeleri güzelmiş.
Abi? Neden cevap vermiyorsun? Bir şey mi oldu? -Chenemesiz
19.39pmAbi bana pamuk şeker al pls. Prm yk fkrim.d - Chimal
20.45pmAbi. Korkuyorum. Alt kattan çok sesler geliyor.. Gelsene yanıma.. - Marsalak
23.45pmOkuduğumla derince iç çekmiş ve başımı arkama yaslamıştım. Telefonun ekran ışığını kapatmış ve yan koltuğa tekrar attım. Kardeşlerimi özlemiştim. Hemde çok özlemiştim. Benim kurduğum gece böyle bir gece değildi. Elimde diplomam ile eve gelip gülüp eğlenmekti. Diplomam bile arabanın arka koltuklarında katlı bir şekilde duruyordu. Olanlara kalbim bir kez daha sinirlendi. Ben o diploma ile babama sarılmak istedim. Dayak yemek değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAVATHANE [Tamamlandı.]
HumorKardeşler. Babaların dediği Laftır "Gavathane" Haklıda, gavatız. En güzel modelinden.