Bu zamana kadar pek çok insan aşkı tanımlamıştır fakat hiçbiri yeteri kadar iyi değildi. Kimi bunu kitaplara dökmüş, kimi ise şiirler yazmıştı. Bazıları için aşk kavuşamamak, bazıları ise aşk hep yanında olandı. Fakat bana göre aşk, kelimeleri tüketecek kadar büyüktü. Babamın anneme aşık olması gibiydi belkide. Ya ben hayata bir sıfır geriden gelmiştim. Bilmiyordum, cahildim. Bu Zamana kadar hiç bir kadını sevmedim. Hep onlara dokundum, ilklerini aldım ve köşeye fırlattım. Fazla şerefsizim değil mi? Şu Grinin elli tonu 'nun da ki adam gibi birşeyim. Ama işte ben siktiklerime aşık olmuyorum sorun orada.
Derkeeen gel zaman git zaman Moon, yani ben, sevdim.
Hiç bitmeyen o kırmızı ruju..
Gülümsemesi..
Kahve gözleri..Geliyor işte. Geliyor.
Babamın arabasını çalmıştım bu akşam. Kendi arabamı babam yarış yaptığımı öğrendiği için el koymuştu biliyorsunuz. Bende Çaldım.
Yavaşça yanıma ulaştığında yasladığım arabadan kalktım ve ellerimi ceplerime yerleştirdim. O topuklularından çıkan ses.. Ah deli oluyordum.
Yanıma vardığında başını kaldırıp bakmıştı o kahve gözleriyle. Gözlerinde sokak lambalarının yansıdığı ışığı seçebiliyordum. Dudaklarıma bir Gülümse yerleşmişti çoktan."Selam. "
Güzel sesi geceye karıştığında, bende sesimi onun sesinden sonra karıştırdım geceye. Gece gece ne güzel. Geceler güzeldir.
"Selam. Gidelim mi?"
Arabanın arkasından dolanıp, binmesi için açtım kapıyı. Farkında mısınız? Ben ilk defa bir kızla rendevulaşmıştım. Tamam ama şimdi hepiniz 'Sevişme günlerini nasıl ayarlıyordun? ' der gibisiniz. Haklısınız inkar yok ama bu farklı. Birincisi işin içinde sevişmek yok. İkincisi de duygular devrede.
Bia arabaya bindiğinde bende ardından kapısını kapatıp, kendi şoför koltuğuma yerleştim. Arabayı çalıştırıp gitmek istediğimiz yöne doğru ilerliyordum. Hafifçe öksürdüm ortamdaki sessizliği bozmak için.
"İstersen müzik açabilirsin."
"Bana uyar. "
Elini radyo butonuna attığında kafamdan yukarı bir baloncuk oluştu.
** İki gün önce **
"CD'Yİ GETİR MINAKODUĞUM! "
Babama şaka yapmak için seks CD'ni Chim koşar koşa getiriyordu. Canımız sıkıldığından, babama bir şaka yapmak istemiştim. Babam olduğu doğru ama onu tahrik edeceğim anlamına gelmez. Chim CD'yi getirdiğinde elinden almış ve oturmuştum şoför koltuğuna.
"Abi o ne CD'si? "
Chim'e bakıp bakıp sırıtırken, taktığım CD'yi açtım kısık sesle. Arabanın içine hapörlerden inleme sesleri yayılmaya başladığında Chim Elleriyle ağzını kapatıp bakıyordu bana. Radyoyu geri kapattığımda, babamın müzik CD'sini torpido gözüne koyup kapıyı kapatarak kalktım ayağı. Chim hâlâ ağzı kapalı şaşkın şaşkın bakarken tek Kaşımı kaldırıp 'Ne? ' dercesine baktığımda bağırarak konuştu bana doğru.
"Beni oyununa alet ettin. Senin yüzünden dayak yiyeceğim! "
"Ya bi sus amına koyduğum. "
Kafasına vurup, önüme düşürüp, eve doğru ilerlemeye başladım. Arkamdan kafasını okşaya okşaya geliyordu.
** Günümüz **
Aklıma gelenle kafamda oluşan balomcuk patlayıp, elimi direksiyondan hemen çekip Bia'nın bileğini tuttum sıkıca. Bana anlamsızca bakarken başımı çevirdim ona doğru. Araba kullandığım için geri yola döndüğümde konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAVATHANE [Tamamlandı.]
HumorKardeşler. Babaların dediği Laftır "Gavathane" Haklıda, gavatız. En güzel modelinden.