bölüm - 1

535 30 22
                                    

Hayat bazen sevilmeyi beklerken tükeniyo. Belkide sevmeye sevilmeye ihtiyaç duyuyor. Çok şey yaşıyor çok şey görüyo ama pes etmiyor bi umut varya o işte hiç tükenmiyo.

Çok klasik diyip karalayıp bi kenara attım içimden geçenleri anlattığım kağıdı . Hep buna benzer bişeyler yazardım ama her defasında klasik der bir kenarlara atardım ve yine aynı şeyi yaptım . Klasik yazıyorum klasik yaşıyacağım. Niye bilmiyorum öyle hissediyorum.

Ünüverste ikinci sınaftaydım. Her zaman çalışkan bir öğrenci olmuşumdur. Bu başarım bana tıpı kazanmamı sağlamıştı .  Her zamanki gibi  sınıfın en arkasındaydım. Yani sabit yerim . Kendi deyişimle yalnızlar köşesi.

Sınıf bügün biraz boştu . Gerçi sınıf bügün boştu bense herzaman boştum. Sınıfta en arkada hiç arkadaşı olmayan olsada onları bir şekilde kaçıran ben.

Neyseki bügün ders çabuk geçti . Biran önce eve gitmek istiyordum . Bir ses duyar gibi oldum. Sonra neyse diyip geçtim.Ses tekrarlandı ve bu sefer net duydum,biri adımı çağırıyordu .

" Öykü  öykü" arkamı döndüm bu büşraydı işi düşünce yanıma gelen büşra kesin bi ders notu isteyecekti.

Arkamı döndüm sanki onun beni çardığından dolayı değilde öylesine arkama bakmışım yani onu fark etmemişim gibi . Tekrarladı"Öyküü"ses bu sefer sertti .

Dönmek zorunda kaldım inanılmaz hızlı koşuyordu ,acaba bu sefer ciddi bi şey mi vardı ? Sanki biraz da endişeliydi . Bana yaklaşıyordu .

Ve yanıma geldi "hikaye ya bi dur bişey söyliyecem "dedi .

Aman ne komik bi an ciddi bişey var sandım .Bide dalga geçiyor . Çok komik.  Arlarında yani onların gruplarında hepsi bana "hikaye "diye hitap ederler.

İşte o yüzden onları sevmiyor hareketlerim onlara saçma geliyor ve benden kaçıyorlardı .Kaçabilirsiniz Çünkü bana bu ismi bana babam en sevdiğim insan verdi. Asla bu isme hakaret edemezler .

Babam bana"sen benim en güzel öykümsün "der ve böyle söylemesinden çok hoşlanırım hep.  Babam da bende memnun ken onlara ne oluyodu yani .

Bir gülme patladı . "Sadece şaka yaptım"dedi . Bende ona yalandan soğuk bi şekilde tebessüm ettim .

"Şey senden dünki dersin notlarını istiyecektim de "diyip tatlı görünmeye çalışarak tebessüm etti. 

Niye hiç şaşırmadım ama.
İçimden' inan bana hiç tatlı görünmüyosun' demek geçti sonra 'Yarabbi sen sabır ver 'dedim ."tamam "deyip derin bi iç çektikten sonra

"şuan yanımda yok yarın veririm "dedim.

Ne yapıyım ben böyle gördüm ."Biri senden bişey istiyosa kapılarını kapatmayacaksın"der annem hep.

 ' Neyse sinirini bozma öykü  sakin ol sakin ol 'dedim. İçimden sonra büşraya elimi kaldırıp görüşürüz manasında işaret yaptım.

Eve gidebilirdim artık .Mis kokulu evimi , annemi , babamı koklayabildim neyse ki ev okula uzak değildi ,yürüyerek gidip ,geliyordum .

Yolda aklıma bi şiir dizesi geldi ve şiiri okumaya başladım içimden;

Dua ediyorum Rabbime,
Beni sevecek birini istiyorum kalbime ,
Kabul olmasını bekliyorum ,
Gel artık son ver hüzün dolu  sözlerime ...

Ya dimi sanki birini bekliyormuşum ya o kimse bana gelmez yani gelse bile eminim geri döner  .

'Olsun ya nasip' dedi iyi yanım.' Umutlarını yalnız bırakma. Çünkü umudun yalnızlık fobisi vardır . Umudun tekse o umut ta terk eder  seni onu sakın yalnız bırakma 'dedi iyi ses o herzaman iyi motive ederdi beni .

Evin girişindeydim artık anahtarımı çantamdan çıkarıp kapıyı açtım ve karşımda annemi gördüm .

"Annnneeeee"dedim üzerine atladım sarılmak için ve sımsıkı sarıldım .

"Ne var deli kız "dedi annem "neye borçluyum bu sarılmayı" diyerek ekledi .

Ne yani dünyanın en iyi annesine sarılamaz mıyım haa söyle bakalım "dedim şirin görünmeye çalışarak .Sanırım başarılı olmuştum .

Oy benim bitanecik kuzum , en güzel öyküm "dedi .

" Anne abimle ablam duymasın ha sizin bitaneciğiniz benim dimi "dedim .

"Abinle ablana söylemesen evet" dedi .

İkimiz de bi anda gülmeye başladık . 

"Annem hadi sofra hazır ellerini yıka gel baban geç gelecek biz yiyelim "dedi .

" Tamam anne" dedim banyoya giderken.

Çoçukken hep el üstünde tutularak büyüdüm gerçi hala öyleyim bi ablam bi abim var . Abim en büyüyümüz şuan o bi polis ablam ise evli bi tanede kızı var yani aile de herkez bişeylerle meşgul bense  ....

"Anne bügün bana ne yaptın" dedim sırıtarak
anneme

Ciddiyetini koruyarak" Allah ne verdiyse" dedi.

"Tamam" dedim ciddiydi  ve sofraya oturdum . "Okul nasıl geçti "dedi annem .

"Herzamanki gibi" dedim.

"Cnm biliyorum  okul yüzünden çok meşgulsun ama baban bana dün akşam rizeye bi tatile mi gitsek hava almaya" dedi.

Ne?ne alaka ki şimdi kışın ortasında .

"Anne kışın ortasında mı? neden? nerden çıktı
bu?bi sorun mu var ?neden rize ?abimlerin haberi varmı?"dedim adeda soru yağmuruna tutarak.

"kızım dur bi nefes al .Ya nebilelim öylesine bi nefes alırız. cnm hiç bi sorun yok . Rize çünkü biraz yeşillik görelim dedik ve abinlerin haberi var ."dedi.

" Anne  iyi güzelde neden şimdi olduğunu hala açıklamadın lüften neden şimdi?"dedim endişeliydim bi şey mi vardı? ALLAH' ım yardım et .

"Ya kızım ne abarttın sadece şimdi gitmek istiyoruz o kadar kızım sen gelemessin dimi okul var ama gelicem diyorsan bi kaç günden bi şey olmaz".

Aslında bi kaç günlüğüne bende gitsem iyi olurdu ama 'abimlerin haberi var' dedi annem onlarda geliyor demedi. Yani abimler annemleri yalnız bırakmak istiyorlar o zaman ben neden başlarına bela oluyum .

" Anne siz gidin benim sınavlarım var hemde kış ayında yollarda olmaktan nefret ederim başka zaman gideriz misal yazın ."

Biraz inandırıcı oldum sanırım annem anlayışla bakıyordu güzel .

"Peki ne zaman gidiyorsunuz?"dedim.

"İki gün sonra" dedi annem sanki biraz hüzünle cevap vermişti .

" Anne gitmek istemiyomusun yoksa bu ne hal "?dedim .

"Annem yok hayır olurmu tabiki gitmek istiyorum" dedi.

Hüzünlü halden çıkıp şimdi gülümsüyordu . 

"Tamam anne Allah 'ın İzni ile yarın konuşuruz. Ben doydum , yassıyı kılıp yatıcam  iyi geceler "dedim ve yanağına bi buse kondurdum .

Yatağıma uzandım ve yorgun olduğumdan  dolayı hemen derin bi uykuya daldım...

Aşkın AlınyazısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin