bölüm -16

116 8 0
                                    

Öykünün fotarafı var multimedya ☺☺☺

Bölüm şarkısı 🎶🎶🎶🎶↪Toygar Işıklı 👉Sen Bilirsin👈

Üzüntüler, haykırışlar, acılar ,gözyaşları hepsi sanki yolda giderken aniden bastıran yağmuru andırıyordu . Anidendi ama bi o kadar da şiddetliydi . Sanki parçalara ayrılıyordum acıdan. Ve bunu içimde yaşıyordum çünkü babamın üzüldüğümü anlayıp kendini kahretmemesi için.

Üzüntülerin ruhumda açtığı uçurumları görmesinler diye çabalarım ,her gece ağlamalarım duyulmasın diye kafamı yastığa gömmelerim , iyi olduğumu göstermek için yalandan gülmelerim hepsi ama hepsi yeterince çok olan acımı en son noktaya getiriyordu .

Ve artık anlıyordum. Babamın başına böyle bir hadise gelmeden önce ölümün kaçınılmaz olduğunu düşünürdüm ama babamın başına bişey gelirse ne yaparım diye kendimi yiyip bitirirken ,canımın bu denli acıyacağını hiç düşünmemiştim

Hayat kısa .Bu olay bana çok iyi bir şeyi öğretmişti . Artık aram bozuk olan kim varsa ondan özür dileyip gönlünü alacaktım . Bunun için sabah erkenden kalkıp okula gittim.Aslında alçım yeni çıkmıştı ama olsun sorun değil idare ederim.

Gözüm Tarık'ı aradı koskocaman okulda ama yoktu . Olduğum yerde dönüp duruyordum . Başım dönmüştü nerde bu ya .

Biraz ilerledim ki cafeteryayı bi açıyla tam olarak göreyim diye.Cafeterya kalabalıktı ve haliyle insanları tanımakta zorlanıyordum .Kafamı sağ tarafa çevirdim ve inanamadım.
O bana bakıyordu .Kimbilir ne zamandır , baya dalmış gibi görünüyordu.Elimi havaya kaldırdım . Bi anda afaladı . Sanırım inanamadı benim ona el yapmama . Parmağını kendine doğru tutmuş birşeyler söylüyordu .Bana uzakta ve Cafeteryanın kalabalık olmasından dolayı ne söylediğini anlamıyordum. Ama dur anlar gibiyimdim .Sanırım

"Ben mi ?Ben mi?"diyordu . Hareketleri kanıtlıyordu bu tahminimi çünkü sürekli arkaya bakıyor kendisinden başka biri var mı diye yokluyordu . Şaşkın sevdiğim benim .

Uzaktanda olsa gözlerinin içine bakıp ,gözlerimi iki kez kırpıp kendisini çağırdığımı belirtmek isterdim . Ama bizde Yaradan 'ın emri herşeyden üstündür .Gözlerinin içine bakmıyordum ama artık onun olduğu tarafa bakmayı da kesip yere indirdim gözlerimi .

Şimdi ne yapıyordu acaba .Hâlâ anlamadımı onu çağırdığımı .İçimden güldüm o komik haline .Ve sonra dedimki günlerdir ne haldeyken beni sersemliği ile güldürebilen tek insandı herhalde.

Kafamı kaldırdım çünkü beni demin günaha gitmeye zorlayan nefsim şimdi toparlanmıştı .Ama Tarık orda yoktu.Ya hayır kesin kırıldı bana .Eee tabi cevap vermezsen olacağı o .Ya uffff ne yapıyorum ben insanların gönlümü alıyım derken daha fazla kırıyordum.uffflaya poflaya birazda sevdiğim insanı üzdüğümden dolayı kalbim acıyarak sınıfa çıkmak için arkamı döndüm.

"hhhhiiiiiihhhhhhh!!!!!!"ödüm patlamıştı kesin. Bayılmak için yer müsait mi diye yokluyordum . Ama dur tamam bayılmıyıcam.

Tarık karşımda sırıtıyordu .

"Ya napıyosun hayalet gibi bayılıcam şimdi şuraya "dedim .

"Bakıyorumda bensiz yapamıyorsun ve ben senin üzülmeni istemediğim için geliyim dedim . " dedi ve arkasından bi kahkaha patlattı ." Ama beni görünce bu kadar etkilenip bayılacağını düşünmemiştim .Çok mu özledin ?"dedi hala gülmekte ısrar eden sesi ile ekleyerek .

"Ya hayır tabikide biranda görünce korktum "dedim.

"Hı hı evet bende yedim sen beni çok özlemişsin "küçük bi çoçuk gibi iki elini açıp 'çoooooook' diyerek ne kadar olduğunu belirtiyordu . ALLAH 'ım bunu bir sürü çocukta gördüm ama hiç bu kadar tatlı yapanını görmemiştim. Bende onun yaptığı gibi iki elimi açıp çooooook tatlısın demek istedim ama tabiki yapamazdım . Ey nefsim kendine hakim ol yoksa ben seni ayara sokmasını bilirim .

Aşkın AlınyazısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin