"Öykü " dedi kulaklarıma kazınan o ses .
Yutkundum . Bi anda arkama dönüp elini ilttim."Ne işin var senin burda ?"
"O adam kim ? Bir akraban felan dimi düşündüğüm şey değil?"omuzlarımdan tutup beni sarsmaya başladı.
"Bırak ! Bırak beni !"bağırıyordum . "Tarık sana bırak dedim" Bi an durdu .
"Adımı unutmamışsın bari "
"Ya sen ne yüzle bana bide hesap soruyorsun ? Sen kimsin ? Söyle bana hayatımdaki yerini söyle bende sana o adamın kim olduğunu söyleceğim."
Bekledim ama cevap gelmedi .
"Bak ne güzel işte hayatımda bi yerin olmadığını biliyorsun . Şimdi defol git burdan "
"Sana git dedim ."
"Duydum "
"Neyi bekliyorsun o zaman "
"Gözlerini kaçırmayı bırakıp gözlerime bakmanı"
"Sen farkında değilsin sanırım . Dur bi daha anlatıyım . Biz ayrıldık . Daha basiti sen beni aldattın"
"Bi hataydı kabul ama çok pişmanın aylardır neler çekiyorum haberin bile yok . Canım nasıl yanıyor , sensizlik nasıl bişey bilmiyorsun . "
"Sakın bana canının nasıl yandığını anlatmaya kalkışma . Hatta şükret. Senin acın hiç olmazsa aylara bölündü . Benim ki gibi bi anda dünyan başına yıkılmadı. En değer verdiğin kişiyi seni aldatırken görmedin mesale ."
"Ve tekrar söylüyorum. Git burdan !"sesim sert çıkmıştı.
"Hayır bana o adamın kim olduğunu söyleyeceksin. "
"Korkak gibi saklanacağına keşke ona sorsaydın . "
"Saklanmamın tek sebebi var o da seni zor durumda bırakmamak"
Kan beynime sıçradı.
"Allah razı olsun ya ne de çok düşünürsün beni . Şeyde de düşündün mü beni ? Mmmm nikahıma bir kaç gün kala aldatırken ?"
"Öykü hep aynı şey hep aynı şey . Bıktım. Ya hayatımda bir kere hata yaptım o da sürekli peşimde bela gibi ."
Sesi sert ve yüksek çıkmıştı.
"Sen ne yüzle bana bağırabiliyorsun ?"
"Bağırmıyorum "
" Tamam yeter artık . Çok uzadı bu git artık . "
"Öykü anlamak mı istemiyorsun ? Gitmiyeceğim ."
"Ya sen nasıl geldin buraya? "
Sinirlerime hakim olamıyordum .
"Annenleri takip ettim . Aceleyle bir yere gittiklerini gördüm. Şehrin sonuna kadar takipteydim . Sonra baktım bunlar başka bir şehre gidiyor ve acele ediyor kesin ciddi bir durum var dedim . Ve eğer ciddi durum varsa sende oraya kesin gelirdin ve düşündüğüm gibi de oldu."
Karşımda durmuş sırıtıyordu .
"Sen oyunculuğa felan başlasana , oyun çevirmekte üstüne yok . "
"İyi bişey mi kötü bişey mi söyledin şimdi?"
"Ne anladıysan artık "istemsizce güldüm .
"Oh be senin bana tekrar güldüğünü de gördüm ya . Ölsemde gam yemem ."
'Ölmek 'bu kelimeyi Tarık 'ta düşününce başıma ağrılar girer gibi oldu . İçim yandı da tutuştu . Ah be deli gönül hâla mı unutmadın ? Hâla mı umut beklersin? Hâla mı bu kalp katiline beraat istersin ?
"Rabbime şükürler olsun bunu da gördüm . "
"Tamam abartma bi güldüm diye . "
"Ondan bahsetmiyorum "
"Peki ya neyden ?"
"Benim öleceğimi düşününce yüzün bi tuhaf oldu . Acı çeker gibi . Yani hâla beni biraz olsun seviyorsun. Artık hiç bişey durduramaz beni. Bu ifade bana ömrüm boyunca yeter"
Ben ne yaptım ? Allah ım yardım et .
"Ya gitsene artık "
Deminki bağırmalarımın en sertiydi bu
"Öykü bir sorun mu var ?"
Bu yekta hocaydı da' öykü 'derken 'öykü hanıma' ne oldu ?
"Sorun yok o da gidiyordu şimdi ."
"Hayır hiç bir yere gitmiyorum . "Dedi Tarık ve hemen yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu .
Şaka mı ya bunlar ?
Yekta hocada Tarık 'ın karşısındaki sandalyeye oturdu. Hah tam oldu . Ben kalkıyım isterseniz ?
"Konuyu uzatmayacağım ve direk soruyorum ;siz Öykü 'nün neyi oluyorsunuz ?"Tarık konuşurken o kadar kendinden emindi ki .
"Benimde konuyu uzatmaya pek niyetim yok zaten ."
"O zaman sizi dinliyorum "
"Onun henüz birşeyi değilim ama olacağım "
O ne demek ya ?
"Nasıl yani ? Neyi olacaksınız ?"
"Kocası "
Bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın . Anca yetiştiriyorum . Selam ve dua ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Alınyazısı
JugendliteraturAşk mıydı bu? Taşları yerli yerine otutturamıyordu ne yapsa... Daha şekillenmemişti anlaşılan, esintilerin peşindeki duyguları.. Sevdiği tüm insanlar geliverdi gözünün önüne ;annesi, babası,kardeşleri... yare duyulan derin hissi, onlara duyduğu sevg...