Sabah kalktığımda biraz geç kalmıştım . Bu yüzden hemen üstümü giyip okula gitmeliydim. Kahvaltı yapmamıştım ama okulda bi şekilde yapardım.
Dün akşam yağmur yağmıştı galiba . Yolda su birikintileri vardı . Ve tabiki arabanın biri beni buldu ve bütün çamurlu suyu üstüme sıçrattı. Böyle okula gidemezdim herhalde biraz temizlemeye çalıştım . Epey vakit kaybettim .
Okula vardığımda cafeteryada hiç kimse yoktu . Allah' ım olamaz . Çok geç kaldım . Kesinlikle kahvaltı yapamazdım zamanın yok . Koşarak sınıfa gittim.
Merdivenlerden çıkarken bi ses duydum . Sanki birileri kavga ediyordu . Baktım sınıfın kapısı açıktı . Yani hoca derse girmemişti. Yani ne olduğuna bakabilirdim .
Sesin olduğu tarafa baktım.Biri (bildiğim kadarıyla onu daha önce hiç görmedim .) alt sınıftan bi çoçuğu dövüyor.
Çoçuk öyle haldeydi ki ağzından kanlar akıyor 'yeter artık vurma 'diyordu . Çoçuk resmen ağlıyordu .İçim acıdı haline.
Nerfet ettim kendinden küçük (fiziğine bakılırsa aralarında ki yaşı bilmem ama o daha heybetli görünüyor )çoçuktan ne istiyor.
Bu çoçuk kimse kendini ne sanıyo ?Nasıl koskoca okulda birini dövebilir?
Birkaç kişi daha var yanında ama kimse tepki vermiyor , onun dövmesini izliyordu . Elimden gelse birşey yapıcam ama ne yapabilirim.
Ayağım takıldı . Sendeledim . Duvara yapışacakken iki elimide duvara koydum .Daha doğrusu çarptım. Ama ellerim bi hayli ses çıkardı .
Bir anda herkez benim olduğu tarafa baktı . Ani refleksle kendimi arka tarafa çektim.Hah beni burda göremezlerdi.
"O ses neydi" dedi ilk defa gördüğüm çoçuk .
Ben ona mafya demeliyim çünkü bu yaptığı bir zorbalıktı . Neden bilmiyorum bu çoçuğu hiç sevmedim. Ve koşarak yada kaçarak demek daha doğru sınıfa gittim.
Sınıfa girdiğimde inanamadım . Bütün sıralar dolu . Sınıfı ilk defa böyle gördüm. Sadece benim yalnızlar köşesi boştu. Ki zaten oraya kimse oturmazdı , oturmazdı . Yerime geçtim . Hoca sınafa geldi ve ;
"Evettttt arkadaşlar bügünkü dersimize geçmeden aramıza yeni biri katıldı Tarık içeri gel oğlum "dedi.
Yok artık olamaz , Allah ım bu gerçek olamaz .Bu daha dedimki mafya değilmi ????
Hoca" oğlum boş yere geç "dedi.
Tamam herşey gerçekti kabul . Ama bu mafya benim olduğum sıraya doğru geliyordu . Ya hayır hayır Allah ım yardım et . Ya gitsene bak hala geliyor .
Yanıma geldi ve oturdu . Şimdi onu yakından görüyordum . Gerçi ona bakmıyordum . Daha doğrusu bakmıyomuş gibi yapıp göz ucuyla onu izliyordum .
Uzun boyu ,mavi gözleri kumral saçları , sportik bi bedeni ve üzerindeki ona çok yakışan gömleğiyle inanılmaz görünüyordu .Kıyafetlerine bakılacak olursa çok kendine bakan, çok tarzgibi görünüyordu .
Neyse oturdu yanıma artık kabul etmeliyim .Tamam yakışıklı biri görüyorum ama asla bu ondan ve onun gibilerden nefret ettiğim gerçeğini deşiştirmez değilmi .
Sinir .Eminim kendisinin çok yakışıklı olduğunu düşünüp övünüyordur . 'Aman neyse dersle ilgilen' dedi iyi yanım. Derse döndüm ama dur olamaz hayır!!!!!
Çoçuk bana bakıyordu .Ben ona bakmıyordum ama bana baktığını biliyordum . Neden neden bana bakıyordu.
Yoksa daha demin onu gören olduğumu biliyor mu? yo hayır yoksa bana bi zarar mı vericek? Ama dur ben korkak değilim ne bakıyosun demeliyim ki bana zarar vermeye cesaret edemesin . Ya salak mıyım neyim ne alaka ya ne bakıyorsun deyince çok cesaretli görünüyorum demi . Saçmalamaya başladığıma göre bu çoçuktan korkuyorum demektir .Bu çoçuktan nefret ediyorum .
Neyse ne artık yeter 10 dakikadır bana bakıyor . Yeter canıma yetti .
Kafamı döndürdüm . Bir anda göz göze geldik. İslamiyetle uygun değil bu . Kafamı yere indirdim . Ama daha demin onunla göz geldiğimde gözlerinde kin nefretten daha çok
masumiyet , şefkat gördüm ."Neye bakıyorsun" dedim . Bi anda afalladı . Kendini toparladı ve
"Hiç öyle gözüm dalmış "dedi .Vay arkadaş ne göz dalmasıysa bu 10 dakikadır .
"Bu arada ben Tarık" dedi ve tanışma anlamında elini uzattı.
"Biliyorum"dedim."Neyi" dedi.
"Adının Tarık olduğunu" dedim ." Daha demin hoca söyledi" diye ekliyerek .
Eli hala havadaydı . "Bu arada elini indir istersen dinim bu şekilde tanışmayı hoş görmez hatta haram kılar "dedim.
"A öyle mi üzgünüm bilmiyordum" dedi .
"Öğrenmiş oldun" dedim sert gibi bakış atarak böyle bi mafyayla arkadaş olamazdım herhalde. Ama tabi o bunu görmedi çünkü hala yere bakıyordum .
"Bişey söyliyecem yüzümde kötü bi şeymi var" dedi.
"Neden sordun "dedim .
"Yüzüme bakmıyosunda" dedi
İşte şimdi beni kimse tutamazdı . ALLAH ım yardım et Gülmemek için kendimi zor tutuyorum . Ya bu çoçuk safya. Ama dur böyle dururlar sonra insanların canını yakarlar. Kendimi toparladım .
"Hayır yüzünde bi şey yok sadece bu da dinim gerekçesi" dedim olabildiğim kadar sert halimle .
"Tamam ama söylemedin hala" dedi .
"Neyi ??"dedim sorduğu soruya cevap vermiştim .
"İsmini "dedi .
Zil çaldı .
"Söylemek zorunda olduğumu hiç sanmıyorum"dedim.
Kitaplarımı topladım ve hızlı hızlı yürüdüm hocadan sonra sınıftan ilk çıkan ben bile olabilirdim . Cafeterya ya indim ve ilk boş yere oturdum . Bügunlük aksiyon yeter kahvaltı yapmalıyım
Bir kaç bi şey aldım . Yemeğe başladım. Sonra yan tarafımdaki sandalyenin çekildiğini duydum .
"Selam ,afiyet olsun" dedi bi ses .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Alınyazısı
Teen FictionAşk mıydı bu? Taşları yerli yerine otutturamıyordu ne yapsa... Daha şekillenmemişti anlaşılan, esintilerin peşindeki duyguları.. Sevdiği tüm insanlar geliverdi gözünün önüne ;annesi, babası,kardeşleri... yare duyulan derin hissi, onlara duyduğu sevg...