Annem ve babam yola çıktılar . Bense evde tek kaldım . 'Aslında babam akrabalarımızın evinde kalsan iyi olur' dedi.Ama babamı bi şekilde ikna ettim . Onlarda anne -baba merak ediyorlar .
Hazırlanıp okula gidecektim gidecektim de hiç gidesim yok. Resmen okuldan soğuttu beni . Ama gitmek zorundaydım . Evden çıktım . Yürüyorken bi fikir geldi aklıma . Evet kesinlikle bunu yapmalıydım .
Okula giderken bi kızın ağladığını duydum . Bu alt sınıftan bi kız dı onu tanıyordum ama adını tam oalarak çıkaramadım . Yanına gittim .
"Canım iyimisin?"
"Nasıl iyi olabilirim dün olanları duymadın mı?"
"Dün mü? olanlar mı ?ne olduki ?"
"İyki o vardı iyki o olmasa ben ne yapardım "
"Kim iyki vardı? sorularıma cevap artık "
"O işte tanımıyorum ilk defa gördüm "
"Nasıl biri o anlatsana biraz"
"Şeyyyy"
"Öykü "
"Büşra "
"Niye geldin buraya" dedim Büşraya .
"Seninle konuşmak istediğim bir şeyler var gel çabuk" dedi .
Beni resmen itikliyodu .
"Büşra ne yapıyosun bişey konuşuyoruz . Seninle sonra konuşuruz . Git şimdi."
"Hayır önemli değil daha iyiyim şimdi sen git sonra konuşuruz" dedi kız . Gerçekten artık ağlamıyordu . Bende ona inanndım.
Büşra koluma girdi . Bu ne samimiyet önceden işi düşünce gelene Büşra'ya ne oldu . Anlamıyorum . Kesin bir şeyler var benim bilmediğim .
"Büşra ne söyliyeceksin?"
"Şuraya oturalım anlatıcam "
Oturduk ve "dökülmeye başla "dedim.
"Öykü dünki olanları soracaktım" dedi.
"Pardon ama benim için dün hiç bişey olmadı .Ha senin için olmuşsa bilemem üzgünüm ama seni daha fazla dinleyemeyecem .artık çok sıkıldım ya ne Tarık mış . Banane ya ondan. O bi hiç benim için . Benim serseri tiplerle işim olmaz net .."dedim artık sinirlenmiştim .
"Tamam ya seninle konuşulmuyor uff zaten ben senin yanına niye geldim "dedi ve gitmek için ayağa kalktı .Hızlı hızlı yürümeye başladı .
"Cnm bencede niye geldin yani ders notu istemeye gelirsin yani erken anlıyomusun "dedim arkasından ama şimdi ne kadar kızarsa kızsın ders notu istemeye eminim gelecek .
Bende yerimden kalktım ve sınıfa gitmek için yürümeye başladım . Oflaya poflaya sınıfa çıkıyordum . Neymiş Tarık efendi benden hoşlanıyormuş bende yedim dimi . Serseri tipli gerisekalı . Egoist .
Sınıfın kapısından içeri girdim. Karşıma Melisa çıkıverdi. Melisa;herzaman iyi kalpli bi kız dı . Uzun boyu, kumral saçları ve güzelliğiyle dikkat çekiyordu . İlk zamanlarda onunla yakın arkadaştım ama sonra oda herkezin ilgisini çektiği o egoist , tiki grubun büyüsüne kapıldı . Bende ondan bağlarımı kopardım.
"Selam" dedi
"Ve aleyküm selam"
"Nasılsın? eminim kafan çok karışıktır" dedi ve ardından imalı bi gülüş attı.
"Neden kafam karışık olacakmış" dedim Neyden bahsettiğinden en ufak bi fikrim yoktu . Ne demeye çalışıyordu?
"Hadi ama yeni gelen çoçuğu tavlamaya başarmışsın . Şimdi elimde nasıl tutarım diye planlar yapıyosundur . Yani onu yapsam bunu e haliyle karışıktır haksız mıyım? "Gözlerinde kin vardı bu sefer sanki ona karşı bişey yapmışım gibi .
Derdi neydi bu kızın yada bu sınıftakilerin neden hepsi birden üzerime geliyor . Ama dur o Tarığı bi bulayam, bi bulunayım o na var ya testere 7 yi yaşattırıcam .
"Sen ne sanıyorsun ya kendini bu ne terbiyesizlik haddini bil ama yoksa sende bi had onu bilemem . "dedim.
"Melisa ne yapıyorsun ama öyküyle nasıl böyle konuşursunuz?"bu ses Furkan dı egoistlerin başı nasıl benim yararım adına konuşurdu ki anlamadım .
"Melisa öykünün onca yaptığı şeyden sonra öyküyle bu derece kibar konuşmak olmaz ama dimi "dedi furkan ve ikisi birlikte gülmeye başladılar.
Furkan elini kaldırdı Melisanın çakması için ve melisada karşılık verdi . İkisi güle eğlene gittiler . Çünkü beni ezme kotaları bu günlük dolmuştu .
"Hasbinallah "dedim içimden .Yarabbi sen sabır ver beni girmiş olduğum bu karanlıktan çıkar ... amin"
Yerime oturdum . Ve beyfendi teşrik edebildi mükemmel . Sınıftan içeri girdi.O dün akşam söylediğine göre (ki ben buna inanmıyorum )o içini dökmüş . O zaman sıra bende dimi . Gel sen gel . Gel hele bi . Ben sana cesaret neymiş gösteriyim .
Yanıma oturdu .
"Günaydın "dedi.
"Günaydın he bence hiç değil sen varken günün doğması, aydın olması mümkün mü ?Bu ne saçmalık . Rezil olmadığım kimse kalmadı . Sen kimsin sen nesin ya bi günde hayatımı mahfettin . Bu ne cesaret . Yeter artık kalk git yanımdan hangi cehennemde oturuyasan otur" dedim.
"Ya ben sana ne yaptım bu kadar . Resmen dolmuş dolmuş gelmişsin ."
Kan beynime çıkıyodu artık . Pişkine bak sen . Hem seviyorum diye dalga geç . Ondan sonra ne yaptım . Sizin sevginiz adamlığınız gibi sahte olur . Tabiki bunları içimden söylüyorum . Söylediklerimi duysa herhalde beni öldürürdü .
"Bak kızım eğer dün akşamki Merte söylediğim konudan bahsediyorsan şunu bilki evet seviyorum. Yüzüne daha önce söylememin nedeni korktuğumdan değil seni utandırmamak içindi "dedi .
"Daha söylemediğinin nedeniymiş bak sen . Ya zaten dün karşılaktık. Ne ara söylecektin çooook merak ediyorum"dedim sesim sertti .
"Ya tamam çok şaşırtıcı bi durum senin için anlıyorum ama bi dur kızım seni seviyorum diyorum bundan ötesi varmı . Hem bak ben bu zamana kadar hiç bi kıza aşkımı itiraf etmedim . Çünkü yaklaşan taraf herzaman kızlar oldu hep . Daha doğrusu hiç bi kıza böyle hissetmedim ben o yüzden ilk günden söyledim anladın mı heyacanımı saklayamadım"dedi.
İnanamıyorum ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Alınyazısı
Teen FictionAşk mıydı bu? Taşları yerli yerine otutturamıyordu ne yapsa... Daha şekillenmemişti anlaşılan, esintilerin peşindeki duyguları.. Sevdiği tüm insanlar geliverdi gözünün önüne ;annesi, babası,kardeşleri... yare duyulan derin hissi, onlara duyduğu sevg...