Hastane

94 6 0
                                    

Bölüm şarkısı 👉👉Mustafa Ceceli & Ekin Uzunlar↪Bizim Hikaye↩👌👌

Adamın gittiğinden emin olduktan sonra başımı yerden kaldırdım . Ve merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım .
Yukarıda birkaç tane kadın vardı. Hemen oturdum biryere ezan okunmaya başladı. Ezan okuyan kişi gerçekten hakkını veriyordu. ALLAH'ın her kelamı mükemmeldir. Ama okuyan ayrı bi enfes okuyordu. Adeta hayatımda duyduğum en güzel ezandı.

Namaza durduk . 10 rekattan sonra tesbih felan ben tam çıkmak için ayağa kalmaya hazırlanırken biri mikrafondan birşeyler söylemeye başladı.

"Evet cemaati müslimin bu ezanı okuyan kardeşimiz , yeni imamımız olacak ben artık emekli oluyorum .Bu kardeşimiz ilçeden geldi buraya . Adı yekta .İsmi biraz tuhaf gelebilir çünkü aslen buralı değil o bir Türk . "

Ne Türk mü ?

Bianda ne yaptığımı bilmeyerek refleksle ayağa kalktım . Çünkü Türk dedi adam yani .Ne yaptım ben rezillik . Kadınların pek dikkatini çekmedi ,zaten konuşulanları dinlemiyor gibiydiler . Erkek cemaat ise kıbleye baktıkları için sırtları bana dönüktü onlarda görmedi . Beni iki kişi görebilirdi, birisi deminden beri konuşmayı yapan adam ama oda erkeklerle konuşma halinde olduğu için görmedi bi kişi gördü. Görmeklede kalmadı bi anda göz göze geldik farkında olmayarak . O demin çarpıştığım adamdı . Yani imam oydu. Yani Türk oydu . Şaka gibi . Ezan okunmadığı diyerek rahat konuşması ve ezan okunacak şimdi diyerek acele etmesinin sebebi buydu . Çünkü ezanı okuyacak kişi kendisiydi.

Benim bu ani hareketimi gören tek kişiydi . Tek görmesi yetmiş gibiydi . Dudaklarını birbirine bastıryordu gülmemek için. Hemen oturdum yerime .

Ama belli Türk olduğu. Kan çekiyordu yani .Adamı tekrar çıkışta felan görsem utancımdan yüzüne bakamam herhalde. Gerçi haram olduğu için teknik olarak bakmıyorum .Uff neyse takma Öykü.

Biraz bekledim ne kadar kadın ve erkek bölümü ayrı olsada caminin bahçesi birdi . Yani erkeklerle karşılaşmamak en iyisiydi.

Telefonum çaldı. Ayağa kalkıp içerki odada ne var diye baktım . Tabi o arada da telefonla konuşuyordum . Gözlerimle etrafı inceliyordum , kulaklarımla da arayan hemişireyi dinliyordum . Yarım saate kadar çıkmamız gerektiğini söylüyordu. Bende ona birazdan orda olacağımı söyledim .

Etrafta cüz ,Kur'an-ı Kerim ve dini bilgiler içeren kitaplar vardı. Sanırım küçük çoçuklar için eğitim veriyorlardı. Gerçi burası Amerika fazlasıyla müslüman olmayan var çocuktan ziyade dini öğrenmek için gelenler olabilirdi .

İçeriye tekrar geçtim . Hiç kadın yoktu . Eğer kadın bile kalmadıysa erkek hiç yoktur . Aslında üniversitede felan öğrenciydi ,hocaydı derken çok fazla karşılaşıyorsun istemiyorda olsan . Ama şimdi zamanım azda olsa var neden imkanım varken illa zorluyum . Neden illa haramla yüz yüze geliyim .

Aşağıya indim gerçekten de hiç kimse kalmamıştı.

Caminin avlusundan tam çıkacaktım ki bir ses geldi kulaklarıma.

"Rahatsız ediyorum ama sıkıntı yoksa bi soru sorucağım"

Ses arkadan geliyordu. Ve sanırım bu sesi tanıyordum artık.
Arkamı döndüm .

"Buyrun"

"Şey hocamız konuşma yaparken neden bi anda kalktınız ?"

"Aslında hoca konuşurken bi imamdan bahsediyordu ve o Türk 'tü."ikimizde konuşuyorduk ama tabiki yere bakarak. Ben iki elimi önümde birleştirmiş bekliyordum .
Ama bu adamda normalde kadınlara çok yaklaşmayarak bir takvası varken neden konuştu ?.

Aşkın AlınyazısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin