"Anne o ne öyle çoçuk gibi biraz daha vakit geçirmek istiyor"
"Kızım sadece o değil bende kalmak istiyorum"
"Anne sen demedin mi sadece bi hafta diye "
"Kızım dedim ama buralara..."cümlesini tamamlattırmadım.
"Ne anne ? 'Buralara bi gelsen 'mi diyeceksin. Ya anne farkında mısınız bi haftadır doğru düzgün konuşmadık bile.
Sizi aradığımda ya meşgul çalıyor ya da kızım şuan dışarıdayız diye kapatıyosunuz . Hele babamla gittiğinizden beri sadece bir kere konuştum."Gözlerim dolmuştu . Bir haftadır arada bi akrabalara gitmiştim ama çok kalmadan geri döndüm. Evimi özlüyordum . Yani sonuç olarak bir haftadır yalnızdım.
"Kızım uzatma hadi. Kapatmam lazım .Sana hesap mı vericez bide."
Telefonu yüzüme kapattı . İlk defa gördüm , annemin telefonu yüzüme kapatıp beni azarladığını. Diyecek söz bulamıyordum. Tıkanmış gibi hissettim .
Yerimden kalktım ,koşarak lavaboya gitmek için. Tarık konuşurken rahatsız olmayım diye başka bi sıraya geçmişti. Ayağa kalktığımı gördü sanırım ki;
Tarık arkamdan bağırdı.
"Öykü ne oldu ?"
"Öykü"
Ordan koşarak uzaklaştığım için sesin azalması gerekiyordu. Ama aksine ses azalmıyordu, artıyordu.Arkama baktığımda Tarık bana yetişmek için koşuyordu. Ve koşması kesinlikle benimkinden 3 kat daha fazlayda.
Ağlıyordum bu annemin beni azarlamasından değildi. Kendimi çok yalnız hissettiğimden , babamı -annemi göremediğimdendi.
"Öykü "
"Gine ne yaptım ki benden kaçıyorsun"
Bi söz vermiştim . Onu kırmıyacaktım . Arkamı döndüm .
Gözleri açıldı bi an ama sonra buğulandı ağlıyacaktı sanki.
Neden olduğunu anlamadım.Göz teması kurmamaya çalışıyordum."Sen ,sen neden ağlıyosun? "Sesi haraptı . Her an kendini kaybedecek gibi .
Sanırım beni her zaman ele veren beyaz tenime bugün gözlerimde katılmıştı. Yüzüm ,gözüm kıpkırmızı olmuştur eminim . Çünkü herzaman ağladığımda olur bu.
"Bişey yok "yalanımı sesim bozmuştu . Çünkü o kadar belliydi ki bir şeye üzüldüğüm.
"Öykü ben mi bişey yaptım ?neden alıyorsun ?"
"Hayır ,seninle alakası yok "
"Yoksa telelonda görüştüğün kişi mi? Kim o ?"
"Boşver sen sınıfa geç "
"Lütfen . Burda kalmak istiyorum. Öykü söyler misin sorun ne?"
"Bişey yok "
"O 'bişey yok' un altında aslında herşey yok mudur?"
"Lütfen zorlama beni git ,kalbini kırmak istemiyorum "
"Eğer benim kalbim kırıldığında senin üzüntün geçecekse kır kalbimi . Kırmakla kalma üzerinde tepin atlatırım ama asla sen üzülme çünkü o zaman bi kalbim kalmaz"dedi.
"Seni bi anahtara, benzetiyorum biliyormusun .Hani anahtarlar sadece bi kapı için yapılmıştır ya .Hani sadece o kapının kilidini açar ya . Başka kapılarda bi anahtar görevi yapamaz ya çünkü tek bi kapıda kendini gösterir. Benim sana olan aşkım buna benziyor benim kilitli kalbimi de kilitli kapımıda açan sensin . Başka biri benim gönül kapılarımı açıp içeriye giremiyor . Sana özel o . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Alınyazısı
JugendliteraturAşk mıydı bu? Taşları yerli yerine otutturamıyordu ne yapsa... Daha şekillenmemişti anlaşılan, esintilerin peşindeki duyguları.. Sevdiği tüm insanlar geliverdi gözünün önüne ;annesi, babası,kardeşleri... yare duyulan derin hissi, onlara duyduğu sevg...