"Ne diyosun lan sen" dedi Tarık . Ben hiç bişey diyemedim ya duyduklarıma olan şaşkınlığımdan yada Yekta hocanın haddini bu derece aşamasından.
"Duydunuz " diyip ardından "yürü Öykü gidiyoruz " dedi Yekta hoca .
Ben hala şoktaydım . Sadece bana söylenenleri yaptım . Yada Tarık artık benden uzak dursun diye söylenenlere uydum. Ama Yekta hoca niye böyle birşey dedi onu kavrayamamıştım.
"Öykü dur "dedi Tarık bağırarak. "Ne oluyo burda açıklama yapacak mısın? " dıye ekledi . Artık herkez bize bakıyordu .
Tebessüm etmeye çalışıp sessizce " kesin artık rezil olduk" dedim .
"Öykü gidelim " dedi yekta hoca .
Ne oluyo bu adama ya .' Öykü' felan . O utangaç adam nere gitti .
Yekta hocaya bakmadan Tarık 'a dönüp , " git burdan " dedim .
Hızlı adımlarla yürümeye başladım.
"Öykü dur "diye bağırıyordu Yekta hoca arkamdan.Gidelim demin demişti halbuki. Kendisiyle beraber gitmemi bekliyordu sanırım.
Kaldırımın kenarında park edilmiş arabanın aynasından gördüğüm manzara şaşırtıcıydı.
Peşimden koşup ,pes etmeyen Tarık olurdu hep . Ama bu görev Yekta hocadaydı şimdi . Tarık ise iki elini ensesine atmış ovuşturuyordu. Arada bir saçına götürüp koparırcasna çekiyordu. Sinirden olsa gerek .
Tarık baya geride kalmıştı ve Yekta hoca artık bana yetişmişti.Tarık konuşmamızı duyamayacak kadar uzaktaydı ki , Yekta hoca söze girdi .
"Öykü hanım azıcık konuşabilir miyiz?"
"Öykü hanım mı? Demin sadece Öykü ile yetiniyordunuz"dedim.
"Ben onunla konuşmalarınızın bi kısmına şahit oldum . Sizi Rahatsız ettiğini düşündüm o yüzden öyle konustum. "
"Ha yani hepsi bi oyundu ? Onu kandırmak, beni rahat bırakması içindi öyle mi?. "
"Evet kısmen hepsi oyundu ."
"Kısmen derken ?"
"Yani kocanız olacagım oyundu çünkü evlilik iki tarafın isteği ile olur burası oyundu ama ----" bi anda konuşmayı kesti .
"Ama si ne? "
"Sizinle evlenmek istemem oyun degil hislerimin ta kendisidir"
..........................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Alınyazısı
Teen FictionAşk mıydı bu? Taşları yerli yerine otutturamıyordu ne yapsa... Daha şekillenmemişti anlaşılan, esintilerin peşindeki duyguları.. Sevdiği tüm insanlar geliverdi gözünün önüne ;annesi, babası,kardeşleri... yare duyulan derin hissi, onlara duyduğu sevg...