Bölüm Şarkısı 🎶🎶🎶🎶↪Yalın 👉Tatlıyla Balla👈
İsteme olayını bitirmiştik.Tarık kahvesine tuz koymadığımdan dolayı kurtulmuştu.Sıra sözdeydi .
..................
"Tarık ne yapıyorsun burda hemen çık "Tarık yine cesarette yürek yemişti. Herkez içerde söz kesmek için bekliyordu ama Tarık benim odama gizlice girmişti. Ben bununla ne yapacaktım .
"ALLAH 'ım gözlerim kör mü oldu?"
"Tarık ne diyorsun? "
"Işıltın gözlerimi alıyor. ALLAH 'ım bu ne güzellik. Böyle giyinip bana hiç mi acımadın? Seni böyle görürsem aklımı kaçırıcağımı hiç mi düşünmedin?"
"He Tarık he çık dışarı hadi. Hem daha tam olarak hazır değilim.Biri görecek yalnış anlayacak "
"Tamam karıcığım çıkıyorum "
"Tarık sen şaka mısın ?"
"Bitanem senin olacağım inan artık buna .Tamam biliyorum çok mutlusun inan ben gerçeğim"dedi ardından gülerek. Ha ha çok komik.
Ona o kadar sinirli bi bakış attımki kendini toparladı ve ,
"Tamam aşkım biraz heyacanlısın ya gitsin diye şaka yapıyım dedim olmadı galiba "
"Bak şuan o kadar çok işim varki cevap veremeyeceğim şimdi ama o 'karıcığım ' ın hesabını vereceksin sonra. "
'Tamam karıcığım ben gidiyorum "bana fırsat vermeden kaçtı . Seni bi elime geçiriyim varya .Şapşal .
Kapı çaldı .Gelen annem ve ablamdı .Annemin gözleri suluydu ve kızarmıştı . Eee tabi en küçük kızı da gidiyordu artık .
"Kız deli kurtuluyoruz senden "dedi ablam gülüyordu ama sesi titremişti konuşurken heran ağlayacak gibi .Ama belliydi kendini zor tutuyordu.
"Aaaa hayır daha bu söz töreni hiçbir yere gitmiyorum . Yani sonuç olarak kurtulamıyorsunuz."
"Hadi ya tüüühh ne yapsak anne?Damat bey kızımızı almaya pek meraklı acaba gidip hiç sözle ,nişanla, uğraşmayın alın direk götürün mü desek?"
"Ya abla ya "
"Gel kız buraya deli kız" dedi kollarını açarak .Hemen sarıldım ablama kokusunu içime çeke çeke .Uzun zamandır görmemiştik birbirimizi.
Annem de ikimize birden sarıldı .
Kapı çaldı yine .
"Öykü şu yüzü---Ooooo sarılırsınız ama beni çağırmassınız ha "dedi abim .Ve Annemin sarıldığı tarafın karşısına geçip o da bize sarıldı .Artık tam bi çember oluşturmuştuk .
"Ya siz ne kadar sulu gözsünüz böyle tamam en güzel öykümüz gidiyor ama daha erken düğünde ne yapacaksınız?"dedi abim bizi neşelendirmeye çalışıyordu ama kendi de üzülüyordu.Gözünün altında bir damla yaş gördüm .
"Anne evet üzme bu kadar kendini bak böyle yaparsan bende evlenmem "dedim .
"Ya evlenmede damat bey hepimizi kurşuna dizisin"dedi annem. Hepimiz gülmeye başladık .Abim ,
"Öykü bak evlenmek istemiyorsan polis olarak ben hallederim "dedi hala devam eden gülme sesiyle .
"Yok abi teşekkür ederim ben böyle iyiyim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Alınyazısı
Teen FictionAşk mıydı bu? Taşları yerli yerine otutturamıyordu ne yapsa... Daha şekillenmemişti anlaşılan, esintilerin peşindeki duyguları.. Sevdiği tüm insanlar geliverdi gözünün önüne ;annesi, babası,kardeşleri... yare duyulan derin hissi, onlara duyduğu sevg...