Kanlı Ceket

87 5 0
                                    

"Öykü hanım ???Yoksa doktor siz misiniz?"

"Evet .Siz de hastanın yakınısınız o zaman"dedim hâlâ inanamıyordum . 3 ay felan önce karşılaşmıştık.

"Evet . Hani o gün camide karşılaştığımızda iş için orda olduğunuzu söylemiştiniz. Yoksa hasta için felan mı gelmiştiniz?"

"Aynen öyle . Eee nasılsınız ?"

"İyiyim elhamdülillah sizi sormalı ?"

"Bende iyiyim elhamdülillah .  "

"Peki hasta o nasıl ?"

"Bir kriz geçirmiş . Şu anlık bir sorun yok ama kriz tekrarlanır diye 24 saat gözetim altında kalması gerekiyor.  Peki nasıl oldu ? Yani nasıl fark ettiniz ?  Ve tek yakını siz misiniz? "

"Aslında ben camide namaz kıldırıyordum . Selamlayınca bir anda sesler yükselmeye başladı . Meğerse adam çoktan krizden dolayı baygınlık geçirmiş ama arkada olduğu için kimse onu fark etmemiş . Selamlayınca anladı herkez . Bu adamın hiç kimsesi yok. Ve hem ALLAH rızası için hemde camide o anda tek yetkili ben olduğum için ben getirdim . Önce ilçeye götürdük ama buraya sevk ettiler onlarda."

"Hmmm şimdi anlıyorum . 24 saat kalacağı için refakatçi olarak birinin kalması gerekiyor . Ama ben kalamam derseniz sıkıntı olmaz ben hallederim . "

"Ben hallederim derken ?"

"Yani ben bu gece nöbetçiyim . Söyledinize göre kimi kimsesi yokmuş zaten ,Allah rızası için arada bir kontrol ederim ."

"Şeyy siz bu gece nöbetçi misiniz? Hmmm . Yo yo yok ben kalırım ."

"Tamam o zaman görevlilere söyliyeyim odaya alsınlar sizi. Ama her an tetikte kalıcaz ."

"Tamam"

Tam gidecekken ,

"Öykü hanım bir şey sorabilir miyim? "

"Evet buyrun "

"Karşılaştığımızda çok sormak istedim ama soramadım . Siz nerelelisiziniz ? Yani il olarak ."

"Aslında ailem İstanbul'da yaşıyor . Ama aslen Tokat'lıyım. Siz ?"

"Ben Erzurum . "

"Ne güzel . "

Telefonum çaldı . Arayan Zeynep'ti .

"Neyse sonra konuşuruz inşallah. "Dedim.

"İnşallah "

"Efendim Kuzum" dedim .

"Öykü'm"Sesi duyunca bir anda ne yaptığımı bilmeyerek yanımdaki masaya çarptım .Üstünde ne var ne yoksa hepsi yere düştü . Bir sürü tıbbi araçların içinde maskasta vardı tabi . Düşerken elimi yukarıdan aşağıya doğru yırttı . Elim kanlar içinde kalmıştı . Ama acıyan yerim elim değildi , kalbimdi .Yekta hoca bunların hepsini görmüştü. Bi anda ;

"Yardım edin !!! Yardım "diye bağırmaya başladı. Ceketini çıkartıp elimin üstüne bastırdı.  Ceket mi ne alaka ? Yekta hocanın aklı başında değildi sanki . Kan durmuyordu. Makas hızlı bir şekilde düştüğü için ve ağzı ne kadar açık bir şekilde olmasada makasın iki kolluda elimin ayrı yerlerini yırttı.

"Yardım edin !!!!!. Hemşire !!!!!"

Olanlarla ilgilenmiyor gibiydim . Telefonu kulağıma verdim sağlam elimle  .

"Sen nasıl ? Zeynep nerde ?"

"Öykü ne oluyor ? Öykü niye yardım edin diye bağırıyorlar? Öykü sen iyi misin ? Öykü o adam kim ? Neden ingilizce konuşuyor sen nerdesin ?"Sesi çok endişeliydi.

Aşkın AlınyazısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin