bölüm -3

228 22 0
                                    

Tarık ...

"Evet ne varmıştı "dedim .

"Selam vermiyecek misin ?yoksa vermekte zorunlu olduğumu hiç sanmıyorum mu diyecek sin ???"dedi az önceki ona imalı söylediğim sözü değiştirerek.

"Neye cevap verip vermiyeceğimi sana soracak değilim yanımdan kalkarsan memnun olurum" dedim sinirli ve ukala bi tavırla. O anda mevye suyum bitmiş kutusuyla oynayıp onunla göz teması kurmuyordum .

"Tabiki ama nereye gidebilirim" dedi .

" ne demek nereye gidebilir..."cümlemi tamamlayamamıştım . Çünkü kafamı kaldırdığımda cafeteryanın zımazık dolu olduğunu gördüm .

Daha demin bomboş olan salon şimdi nasıl zımazık dolu olabilir . Aklım almıyordu .

"Evet sende görüyorsun Öykü her yer dolu "dedi.

"Sen ,sen benim ismi.."cümlemi tamamlamadan beni durdurdu .

"Sınıftaki arkadaşlarından öğrendim" dedi . Çok sinirlendim nasıl böyle bir şey yapabilir .Ona ismimi söylememişken derdi ne?

"Tamam neyse ne sandalyelerin biri boşalana kadar burda kal ama ilk sandalyede kalkaçaksın bu arada burda oturduğun sürece tek kelime etmiyeceksin tamam mı??dedim sesim sert çıkmıştı .

Ama bunu artık hak ediyoryordu . Bu ne cesaret .

"Tamam prenses sakin ol "dedi .

"Sakın bir daha bana prenses deme sakın "dedim artık tehtit ediyordum . Parmağımı ona doğru tutmuş sallıyordum.

Elimi tuttu.

"Ne yapıyorsun sen" diye bağırdım ve elimi hemen çektim.ALLAH ım affet .ALLAH ım affet .Affet beni

Bağırmamla beraber herkez bize bakmaya başladı . Tarık ayağa kalktı ve" bi şey yok siz devam edin" dedi .Çook utanmıştım. Allah ım yardım et . Artık onunla bir kelime bile konuşmak istemiyordum .

Defterimi açtım ve bi sayfa kopardım. Kocaman harflerle
"G İ T"yazdım . Kağıdı ona gösterdim .Kağıdı aldı . Kalem hala elimdeydi ve onu da aldı . Bir şey yazdı . Kağıdı tekrar bana uzattı .Kağıda "M E " harflerini yazmıştı .Ama herhangi bir yere değil benim "G İ T" kelimelerime eklemişti sonuç "G İ T M E"oluşmuştu .

Kafamı kaldırdım, sırıtıyordu . Dimi çok komik artık dayanamıyorum ALLAH ım sabır ver . Yerimden kalktım ve hızlıca uzaklaşmaya çalışırken ayağım takıldı ve tam düşüçekken biri beni tuttu. Kim olduğuna bakmak için arkamı döndüm . Tabiki Tarık' tı .

Toparlandım ve" sen benden ne istiyorsun" dedim .

"Önemli değil yani seni tuttuğum için "dedi. Hâla ukala ve kendini beğenmişti .

Zorlada olsa "teşekkür ederim" dedim .

"Önemli değil dedim ya "dedi.

Seninle uğraşamayacağım ." Tamam o zaman bir daha görüşmemek dileği ile "dedim .

"Tamam yarın görüşürüz" dedi.

"Sen şaka mısın ya ?"dedim artık delirecektim .

"Bana hep gerçek olmadığımı söylerler. Benim gerçek olduğuma inanmıyorlar . İşte kızlar ...!!"dedi o kadar kendini beğenmişçe konuştu ki onu o anda öldüresim geldi.

"Tamam o zaman lütfen gerçekliğini o kızlara ispatla" dedim ve hızlıca uzaklaştım .

Arkamdan" dur beni bi dinle "diye bağırdı ama yakamı zor kurtardım onu bir daha dinleyebileceğimi nasıl düşünüyor . Sağolsun bütün günümü mahveti. Artık hiç bir derse bugün giremem.

Aşkın AlınyazısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin