Q&A - odpowiedzi

68 14 19
                                    

Hej tu Alice i wlatuję z odpowiedziami.

Pytanie od: Ognista54

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z Sherlockiem?

Szósta klasa szkoły podstawowej. Przeczytałam wtedy wszystkie przygody książkowe, później przyszła kolej na serial i opowiadania.

Pytania od JBHiddleston

1. Twój ulubiony serial?

Moim ulubionym serialem jest niezaprzeczalnie "Sherlock".

2. Ulubiona postać z Sherlocka? (Nie licząc Jima)

Nie licząc pana profesora, hmmm... Ciężko stwierdzić... Lubię ukrytego w mroku Bastiana, bardziej widoczną Irenę i wszystko wiedzącą Eurus, ale gdybym musiała wybrać kogoś kto miałby zająć podobne miejsce do James'a to byłaby to enigmatyczna Rosamund'a bardziej znana jako Mary Watson.

3. Kim chciałabyś byś w przyszłości? Ogólnie jakie masz plany i wgl

Ogólnie planuję po liceum ( mam jeszcze rok gimbazy ale cicho) udać się na studia na kierunku kryminalistyka - detektywistyka i psychologia kryminalna, a to kim zostanę to już inna kwestia.

4. Ulubiona książka na watt?

Jest ich zbyt dużo, szczerze nie będę wymieniać, ale doceniam każdego kto odważył się opublikować swoje pracę, choć jest wiele, które są według mnie na minus nie wnikam, a tak w ogóle to twoje są świetne. Serio, pierwsze w tej tematyce, które śledziłam w tej kategorii czekając kiedy w końcu pojawi się coś nowego.

5. Dlaczego piszesz?

Bo lubię. Szczerze to już łatwiej mi odpowiedzieć jak długo i od czego się zaczęło, niż na to. Przyznam, że to świetny sposób, żeby odreagować, np. wiersze, a przede wszystkim przyjemność. Po prostu robię to co lubię i może to nie jest idealne, czy jakoś wybitne, czy czasami nawet nie są dobre ( moje zdanie, nie bijcie), ale chyba najważniejsze to robić coś z pasją i zaangażowaniem, całym sobą, dlatego właśnie piszę.

6. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?

Po pierwsze móc się spełniać, robić to co sprawia przyjemność, a po drugie jest to wiedza, że ma się kogoś kto mimo wszystko w Ciebie wierzy, doradzi w razie potrzeby i wesprze. To jest dla mnie najważniejsze i sprawia, że jestem naprawdę szczęśliwa, nie te wszystkie nagrody, wyróżnienia, a robienie tego co się uważa za słuszne.

Pytania od Autorska_Morderczyni

1. Wolisz banana popić spritem, czy zjeść mentosa i popić colą?

Nie robi mi to większej różnicy, a robiłam jedno i drugie, ale gdyby patrzeć pod względem smaku to jednak to pierwsze.

2. Ulubiona książka?

Ogólnie to mam kilka serii, które lubię najbardziej, czyli: "Wiedźmin", "Sherlock Holmes" i wszystko stworzone w klimacie Śródziemia przez J. R. R. Tolkien'a, szczerze to do Pottera nic nie mam ale na podium nie wskoczy. Polecam jeszcze "Księgobójce" autorstwa Maji Wolny.

Do Sherlock'a

1. Jesteś iluminati?

Chwila, czym? John? *czyta notatkę, którą podał mu Watson.* Nie, nie jestem... W sumie to oddalam pytanie

2. Hydra or Shield?

Nie zmuszaj mnie do orientowania się co to jest. To nawet nie dwójka.

3. Team Tony or Team Cap?

Team John, Team brak nudy.

JW: Ja mam jakiś Team?

SH: Cicho John. Jak już mówiłem Team John.

4. Zjeść karalucha, czy modliszkę?

Oddalam pytanie...

Do James'a

1. Team Tony or Team Cap?

Trudna decyzja... Chyba już wiem Team Consulting Criminal

2. Ulubiona książka?

Szczerze polecę taki jeden zbiór. Jest taka książka, która ma sens w oryginale. Baśnie Braci Grim.

Ps. Polecam czytać dzieciom przed snem. Ich reakcję są takie urocze.

3. Ulubiony serial?

Niedawno trafiłem na taki jeden. Naprawdę niezła komedia. Dawno się tak nie uśmiałem. W sumie to były takie dwa. Pierwszy to "Gra o Tron", kurcze tym to się nie nudzi, a jak się ktoś już znudzi to patryk i jest martwy. To takie urocze... Drugi jest jeszcze lepszy. Jeszcze nigdy Sherlock nie był tak uroczą dziewicą, a co do tamtejszego lodowego olbrzyma to nazwę to kamedią specjalne dla niego, jeszcze takich herbatek to nie widziałem. A i jest tam taki jeden w ciemnych włosach, ten to jest dopiero niesamowity

MH: Czy ty myślisz, że jesteś śmieszny?

JM: Myślę, że jestem uroczy. :3

4. Wakacje w Sosnowcu, czy nad polskim morzem?

W Sosnowcu. Tam jak ktoś cię wkurza to po chwili już go nie ma, a ludzie... To tylko Sosnowiec nic nie zmienisz.

5. Oczojebny pomarańcz, czy różowy?

Różowy, ale taki jasny. Lepiej pasuje do Westwood'a. Chwila, gdzie ten garnitur?! Alice! Noell! Jak ja was dorwe...

Do Mycroft'a

1. Team Tony or Team Cap?

Trudny wybór. Jeden edytuje Wikipedię drugi jest jej częścią. Stawiam jednak na historię. Team Cap.

2. Wyjaśnia mi dlaczego ludze shippują Mystrade?

To ludzie. Ich nie zrozumiesz.

3. Konie, czy kuce?

Kuce, są takie wytrzymałe...

JM: i urocze

MH: James spadaj

JM: Jak spadnę z trzeciego piętra to sobie czaszkę rozbije. Trochę by było szkoda.

MH: Nie mam więcej pytań...

Do Gucia

1. Kebab w bułce, czy rollo?

W bułce, nie przecieka. Ciężko by było ogarnąć biuro po tym wszystkim...

2. Lody cookies, czy czekoladowe?

Ciasteczka, lubię ciasteczka. Z resztą te lody smakują trochę jak ciasto biszkoptowe z nadzieniem...

3. Motor Harley, czy ścigacz?

Mój radiowóz. Tego Anderson nie tykał.

Do P. Hudson

1. Najlepszy sposób na nudę w szkole?

Oh, skarbie to temat idealny do omówienia przy herbatce. Tak więc można ją wysadzić, albo po prostu zaprosić moją kochaną mafię na imprezę. Myślę, że to dobry pomysł.

Perfect WeaponOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz