Juvia Lockser
"Juvia! Juvia! Juvia! Juvia! Juvia! Juvia! Juvia! Juvia! Juvi--"
"YETER LAN YETER!!" Lucy'nin beni uyandırma çabalarına dayanamayıp, bağırmıştım en sonunda kafasına yastığımı atarken.
"Ekmek bitmiş." Yarı uykulu bir şekilde cevap verdim.
"Yanii?"
"Diyorum ki, ekmek almaya gitsen de bi' yemek yesek. Acıktık hani?"
"Niye ben?"
"Çünkü sen benden daha yakınsın." Dedi camdan bakınca görülen bakkalı göstererek.
Yataktan bir yastık daha fırlattım. Lucy gülerek çıkarken ben de pijamalarımı değiştirme zahmetine girmeden dışarı çıkmıştım. Uyurken bozulan saçlarımı açtım.
Bakkala girmiştim en sonunda. Yarın sabah tekrar gitmemek için birkaç ekmeği elime doldurup bakkalcı amcaya doğru yöneldim. Ekmekleri bir poşete doldurup bakkaldan çıkacağım sırada, hayvanın biri gelip omzuma çarptı.
Elimdeki ekmekleri düşürmemeye çalışırken bir yandan da omzumu tutuyordum.
"Hayvan! Kırdın, kırdın!"
Kısa bir süreliğine bana döndü ve omuz silkti.Ben de sinirle önüme döndüm ve eve girdim. Pandalı terliklerimi ayağıma geçirip, ekmekleri mutfağa bıraktım.
"Ne oldu Juvia?" Lucy yanıma gelmişti.
"Salağın biri geldi omzumu kırdı ya!" dedim omzumu tutarken.
"Erkek miydi?"
"Evet."
"Yakışıklı mıydı?" Garip garip Lucy'e baktım.
"Lucy, kanka ne diyorsun?" Güldü Lucy.
"Hiç." Mutfağa geri döndü ve yaptığı yumurtaları getirdi. İç çekerek yanmış yumurtalara baktım.
"Bir gün yumurta dışında bir şey yiyelim ya!" diye söylendim.
"Sanki sen çok iyi aşçısın!"
"Ben en azından makarna yapabiliyorum!" Gözlerimi devirdim.
"Ha! Söylemeyi unuttum, bu gün Natsu geliyordu ya,"
"Ee?" dedim devam etmesini istediğimi belirterek.
"Bir arkadaşını da getirecekmiş."
"Kimmiş bu arkadaşı?" Omuz silkti.
"Bilmem," dedi ve güldü. Tek kaşımı havaya kaldırdım.
"Niye gülüyorsun? Yoksa en sonunda delirdin mi?" dedim dalga geçercesine.
"Natsu, sanırım seni arkadaşına ayarlamak istiyor." Gözlerimi devirdim.
"Ah, daha önce de birine ayarlamaya çalışmıştı, ama planı başarısız olmuştu. Lyon muydu neydi çocuğun adı? Bu seferki de öyle olacaktır." dedim umursamayarak.
"Bilemeyeceğim artık." dedi sırıtırken.
"Ne zaman geleceklermiş?" diye sordum.
"14.00 gibi." Saate baktım. 12.00.
"Madem misafirimiz var, evi bir temizleyelim." dedim boşları üst üste koyup mutfağa yönelirken.
"Tamamdır! Mutfağı sen hallet, ben yerleri süpürüyorum."
---
En sonunda evi temizlemiştik. Elimin tersiyle alnımdan akan teri sildim.
"Ne zamandır temizlememişiz, iyi oldu." Kafasını aşağı yukarı salladı Lucy. Odama çıkıp çamaşır suyu olmuş pijamalarımı çıkardım. Elime alıp bir süre iç geçirerek onlara baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Sevgili | gruvia ✓
FanfictionJuvia ve Gray sevgililer, çakma. fairy tail | gray fullbuster x juvia lockser ーdüzyazı, tamamlandı. bu fic 2017de ağır ergenlik dönemlerimde yazılmıştır, bu yüzden saçmalıkları/cringelikleri görmezden gelirseniz mutlu olurum <3