Mirajane Strauss~
"Yavaş ağıoğm-"
Juvia nefes almaya çalışırken, ben elimdeki ceviz paketinin içindeki son cevizleri de avucuma doldurmuş Juvia'nın ağzındakileri yutmasını bekliyordum.
Çok yavaş yiyordu Juvia. Sıkıldığım için, etrafıma bakıp içimden hızlı hızlı 15'e kadar saymaya başladım. Tekrar Juvia'ya döndüğümde, hâlâ yutmamıştı. Bıkkınlıkla nefesimi verip elimdeki kepçeyle kafasına vurdum.
"Hızlı yesene be! Hafızan için bunlar, Juvia. Ceviz beyni açarmış, beynine lazım bunlar."
Gözlerini devirip konuşmaya çalıştı Juvia.
"Ağğıva doğlupavağan iğiğği." Konuşmaya 'çalıştı'.Sinirle bakıp tekrar kafasına vurdum. Ama sürekli aynı noktaya vuruyordum, şişecekti orası.
"Ağzın doluyken konuşma salak! Yut hemen.""Mira öldürdün, öldürdün manyak!" diye bağırarak yanımıza geldi Gray. Juvia'yı, ellerini tokayla bağladığım sandalyeden kurtarmaya çalışıyordu ama tokadan önce lastik tokayla da başlamıştım! Gray onları çözmeye çalışırken ben Juvia'ya paketi bitittirirdim!
Kendi kendime -muhtemelen dışarıdan bakıldığında deli gibi görünürdüm- gülerek son cevizleri de elime alıp hepsini Juvia'nın ağzına soktum ve hızla odadan çıktım. Çıkarken kapıyı da kilitlemiştim.
"Viğa kağı ğam!!"
"Kapıyı kilitledi lan! Burada mı kal- Ben niye telaş yapıyorum ki yalnız kaldık işte."
Odanın önünden uzaklaşmadan önce duyduğum son konuşmalar bunlardı ve gerisini az çok tahmin edebiliyordum.
"Ne kadar harikayım ya. Ne yapıyorlardır şimdi oradaa." diye kendi kendime konuşmaya başlamıştım salona giderken.
Salona girdiğimde Laxus'u tek başına telefonuyla oynarken bulduğumda, olduğum yerde kaldım.
"Natsu ve Lucy nerede?" diye sordum çekinerek.
"Dışarı çıktılar, normal sevgililer gibi vakit geçirmek istiyorlarmış biraz." diye cevapladı Laxus bana bakmadan.
Harika. Natsu ve Lucy evde değildi, Gray ve Juvia'yı da odaya kilitlemiştim ve biz Laxus'la yalnız sayılırdık.Juvia'nın geldiği gün Laxus'u sakinleştirmek için içeri girdiğimizde olan şey yüzünden garip bir şekilde Laxus'tan çekiniyordum. Normalde benim bunu umursamamam lazımdı, ama mümkün değildi.
Flashback~
"Mira, Juvia ile sonra da vakit geçirirsiniz, ondan önce biraz Laxus'la ilgilensene. Pek iyi değil."
Gray'in 'iyi değil' demesiyle merak edip Laxus'un yanına gittim. Yere çökmüş, boş boş bir yere bakıyor ve arada bir bir şeyler mırıldanıyordu. Cidden iyi durmuyordu.
Hafif öksürüp boğazımı temizleyerek konuşmaya başladım.
"Laxus? Yere oturma bak beton soğuk, hasta olursun. Hadi gel içeri geçelim." Kolunu tutup kalkmasına yardım etmek istedim, ama üzerinde pek bir etkim olmamış, o kalkmıştı.
Bi su falan içiririm diyerek mutfağa götürdüm Laxus'u. Bir elimle onu tutarken, diğer elimle su dolduruyordum.
O sırada Laxus'un mırıldanmasıyla ona döndüm.
"Değilmişim lan.."
Kaşlarımı hafif çatarak sordum.
"Ha?"Bu sefer bakışlarını bana çevirdi.
"Değilmişim Mira..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Sevgili | gruvia ✓
FanfictionJuvia ve Gray sevgililer, çakma. fairy tail | gray fullbuster x juvia lockser ーdüzyazı, tamamlandı. bu fic 2017de ağır ergenlik dönemlerimde yazılmıştır, bu yüzden saçmalıkları/cringelikleri görmezden gelirseniz mutlu olurum <3