Juvia Lockser~
Lucy sargı bezini koluma sarmayı bitirdiğinde ayağa kalktım.
"İyisin dimi Juvia?" diye seslendi Lucy. Arkamı dönüp gülümsemeye çalıştım.
"Evet, kolum daha az acıyo."
"Ben ondan bahsetmemiştim ama.." diye mırıldandı, ama ben duymuştum.
Cevap vermeyip odama çıktım. Kendimi yatağa atıp tavanla bakışmaya başladım.
Belki de fazla tepki vermiştim? Artık geçmişi tamamen unutmam gerekiyodu belki de. Ne zaman bu konu açılsa, Gray'in yanında da yaptığım gibi kaçıp gitmemeliydim?
Bilmiyorum...
O sırada bi hayvan kapıyı kırarcasına açtı ve kendini yanıma attı.
"Hayvan..." diye söylendim. Sonra da yanımdaki 3D pikaçuya sarıldım.
"Dövdüm o gerizekalıyı." dedi abim saçımı okşarken. Saçımın okşanmasını çok severdim. İyi hissettiriyodu. Özellikle de sevdiğim biri tarafından okşanınca.
"İyi etmişsin.." diye mırıldandım. Zaten uykum vardı, bi de bu pozisyonda yatınca iyice mayışmıştım.
-----
Gray Fullbuster~
"Nasıl... Nasıl..." diye mırıldanmaya başladım odanın içinde dönüp dururken.
"Ne sayıklıyon lan?" Diye seslendi Natsu.
Tabi! Natsu shipper olmaya çalışıyodu. Belki bana bi fikir verebilirdi. Hızla yanına gittim.
"Pişt Natsu, kendimi Juvia'ya nasıl affettirebilirim?"
Natsu düşünmeye başladı. Yani galiba düşünüyodu. Eli çenesinde boş boş duvara bakarak yapabileceği başka bişey yok sonuçta.
Sonra aniden bağırarak bana döndü.
"BULDUM!""Natsu mal mısın niye bağırıyosun?"
Önce tip tip bana baktı. Daha sonra pek bozuntuya vermeden fikrini söyledi.
"Özür dile."
Bu sefer ben ona bakıyodum. Özür dilemek gibi basit bişeyle nasıl affettirebilirdim ki kendimi?
"Ne düşündüğünü biliyorum Gray. Ama kızlar bazen sadece bi özür bekler."
"Öyle süslü şeylere gerek yok yani?"
"Juvia'yı tanıyorum, öyle şeyleri pek sevmez. İçten bi şekilde özür dile yeter."
Gülümsedim.
"Sağol."Daha sonra onun cevap vermesini beklemeden hızla dışarı çıktım.
Juvia'ların evine doğru koşuyodum.Eve ulaşana kadar hiç durmamıştım ve nefes nefese kalmıştım.
Kapıyı kırarcasına çalmaya başladım.
7. Yumruğumda kapıyı Laxus açmıştı."Juvia içerde mi Laxus?"
"Ne işin var burda?"
"Laxus. Juvia içerde mi diye sordum. Onunla konuşucam." dediğimde gözlerini kısarak bana baktı Laxus.
"En azından sonra konuş. Şu an Juvia'yı yalnız bırak." dedikten sonra kapıyı kapattı.
Derin bi nefes aldım ve bu sefer evin arkasına koştum. Yanlış hatırlamıyosam Juvia'nın odası evin arka kısmında kalıyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Sevgili | gruvia ✓
FanfictionJuvia ve Gray sevgililer, çakma. fairy tail | gray fullbuster x juvia lockser ーdüzyazı, tamamlandı. bu fic 2017de ağır ergenlik dönemlerimde yazılmıştır, bu yüzden saçmalıkları/cringelikleri görmezden gelirseniz mutlu olurum <3