yirmi bir

468 45 169
                                    

Juvia Lockser~

Abim öğrenmişti, ve 360 durduğu anda önce bize olayın tam olarak ne olduğunu soracak, sonra cevabımız geçerli olsun ya da olmasın, yine de bizi dövecekti. Yani 360'ın süresi dolana kadar zamanımız vardı.

Gray'in koltuğuna doğru dönüp bağırmaya başladım.

"Gray! Bunlar son sözlerimiz olabilir! Seni seviyorum!"

"Ben de seni seviyorum Juvia! Bunu daha romantik bi ortamda söylemek isterdim ama, kısmet!"

Natsu telaşla bağırdı.
"He? Yaa Laxus sizi öldürürse benim en büyük shiplerimden biri bozulmuş olcak ama! Ayrıca, Storm n'olcak?!"

"Natsu kes sesini!!"

"Enişteye n'oldu yengecim?!" Yengecim kısmını bastırarak söylemişti.

Aletin tepesinde olmamızı, veya dönüyo olmamızı umursamadan ayağımdakı ayakkabıyı çıkarıp Natsu'nun koltuğuna doğru fırlattım. Ama sanırım ıskalamıştım, aşağıdan bi yerden 'Ah!' sesi gelmişti.

Ve en sonunda o an geldi. 360'ın süresi dolmuştu... Bi tur daha binmeyi düşünmüştüm aslında, ama sadece bi turluk bilet almıştık.

Korkarak aletten aşağı inerek benden önce inen Gray'in yanına gittim.
Gray ve ben 'Hazır ol'a geçerek yan yana duruyorduk, abim karşımızdaydı ve Natsu'yla Lucy de yanımızdaki banka oturmuşlardı.

"Evet, olayı hanginiz anlatacak?" Diye sordu abim, ve kollarını göğüsünde birleştirdi. Böyle zamanlarda önce fazla sakin olurdu ve bu sakinlik onu daha da korkutucu yapıyordu.

Gray elini kaldırdı, abim ona bakıp 'anlat' der gibi başını sallayınca da anlatmaya başladı.

"Babam bana sürekli 'Kendine bi kız bul' deyip duruyordu." Abimin bakışları biraz sertleşmişti. Yutkunarak devam etti Gray.
"Ben de o mutlu olsun falan diye sevgili rolü yapacak bi kız arıyodum. Juvia'nın da bana bi borcu vardı, o borcu ödemesi için benimle böyle çakma sevgili olmasını söyledim. En başta sadece babamın yanındayken rol yapacaktık ama," Natsu'ya dönüp sert bi bakış attı. "Aklını sevdiğim arkadaşım Natsu bunu okula da yayınca oyun uzadı. A-ama şu an öyle değil! Geçen gün gerçekten sevgili olduk!"

Abim Gray'i sözünü kesmeden dinlemiş olsa da sinirlendiği belli oluyordu. Yavaş yavaş yanımıza geldi. Bana sert bi bakış attı ve aniden Gray'e yumruk attı. Ben hafif çığlık atarken Gray yere düşmüştü.

Şuan abim Gray'i dövüyor, çok delikanlı sevgilim 'Hak ettim' diyerek karşılık vermiyor, Natsu elinde -nerden bulduğunu bilmediğim- mısırla abimin Gray'i dövmesini izliyor, Lucy Natsu'ya bağırıyor, ben de abim ve Gray'i ayırmaya çalışıyordum.

"Ulan gerizekalı! Kardeşimle oynamak ne demek lan?!"

"Abi!" diye bağırıp kolunu tutmaya çalışsam da, abim koluyla birlikte beni de sürüklemişti. Kolunu tutmam etki etmemişti hayvana.

"SEN KİM KÖPEK LAAN!!" Gelen bağırmayla yan tarafa döndük. Mira buraya koşuyordu..

Yanımıza gelince hızla Gray'i yerden kaldırdı ve Laxus'un karşısına geçti.
"Ulan sen kimsin benim kankamı dövüyosun?!"

Abim çok büyük ihtimalle sinirden Mira'yı tanımamıştı.
"Çekil lan önümden, ağzını kırıcam o malın!!"

Mira yavaşça, ve korkunç bi şekilde sırıtmaya başladı.

"Öyle mi? Götün yiyosa beni de dövsene?"

Bu iyice uzayacaktı. Aralarına girdim.
"Ya bi durun! Mira, abi sakin olun! "

Çakma Sevgili | gruvia ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin