Juvia Lockser~
"Ha? Ben oraya gitmem yaa!"
"He Juvia, müdür bizim için farklı bi okul ayarlar." Dedi Natsu mızırdanmama karşı.
Kollarımı birbirine bağlayıp omuz silktim.
"Bana ne!""Noldu be?" Gray odaya yeni girmişti.
"Geçici olarak gideceğimiz okul belirlenmiş.."
"Nereye gidiyormuşuz?"
"Blue Pegasus."
"Ha?"
"Bak Gray de aynı şeyi söyledi! Ben gitmem oraya!" Diye bağırdım yeniden. Sonra hâlâ hastanede olduğumuz geldi aklıma ve hızla ellerimle ağzımı kapattım.
"Zorundayız Juvia." Lucy böyle söylese de, içten içe gitmek istemediği çok belliydi. Ofladım. Şu an 3 yaşındaki bebeler gibi davrandığımı biliyodum ama elimde değildi. Pegasus...
"Çıkış işlemlerini hallettim, gidiyoruz." Dedikten sonra kalkmama yardım etti Gray.
O çıkış işlemlerini halletmeye gittiğinde üstümü giymiştim. Askılıktan okul çantamı alıp dışarı çıktım. Hâlâ biraz boğazım acıyodu ama doktor uzun sürmeyeceğini söylemişti.
Dışarı çıkınca bi taksiye atladık. Ev fazla uzak değildi, yürüyebilirdik de ama hepimiz yorgunduk. Taksiye binmek daha cazip gelmişti.
Taksi durunca Lucy yüzünü sevimli bi ifadeye sokmaya çalışıp Natsu'ya döndü.
"Natsuu!"
Natsu önce Lucy'e tip tip baktı. Sonra iç çekerek cüzdanını çıkardı ve son 150 yen hariç hepsini taksiye verdi.
Taksiden inip eve doğru gitmeye başladık. Kapının önüne geldiğimizde, gözlerimi korkuyla irileştirip bizimkilere döndüm.
"Abime haber verdiniz mi lan?!"
"Hay..."
"Aklımıza gelmedi ki!"
Derin bi nefes alıp kapıyı çaldım. Çok geçmeden abim kapıyı açmıştı.
"Nerdesiniz lan?!" Daha sonra gözü sargılı koluma kaydı.
"Lan koluna noldu?!"
"Abi anlatıcam, bi geç içeri." Omuzlarından tutup içeriye doğru itmeye başladım.
ー
Ben anlatmayı bitirene kadar abim tepki vermemişti. Ama böyle yapması daha kötüydü. Bu onun fırtına öncesi sessizliğiydi.
"Kim yaptı..?" Diye sordu. Fazla sakin sordu ve bu beni korkutmuştu.
"Okuldaki gerizekalılardan biri, boş ver sen."
"Merak etmeyin, o kız artık Juvia'nın yanına yaklaşamaz." Diyen Gray'e döndük.
"Nasıl yani? Naptın?"
Sırıttı.
"Ona neler yapabileceğimi gösterdim diyelim."Gray'den korkmaya bağlamıştım...
"Ben varken sana noluyo lan!?" Diye bağırdı abim.
"İçimde kalır benim, ben de dövücem!""Ben de dövücem onu!" Diye gaza gelip bağıran Natsu'nun kafasına vurdu Lucy.
Gözlerimi devirip odama çıktım. O kızı bi bulsam, abimlere kalmadan ben öldürecektim.
Ama şu an daha büyük sorunlarımız vardı. Blue Pegasus Lisesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Sevgili | gruvia ✓
FanfictionJuvia ve Gray sevgililer, çakma. fairy tail | gray fullbuster x juvia lockser ーdüzyazı, tamamlandı. bu fic 2017de ağır ergenlik dönemlerimde yazılmıştır, bu yüzden saçmalıkları/cringelikleri görmezden gelirseniz mutlu olurum <3