yirmi yedi

350 37 200
                                    

Geçen Naruto'ya sıfırdan başlamıştım, baktım 7 llahjckzjc
Kishimoto'dan da bi 7 :')

Natsu Dragneel~

"Ablağğğ bu kızı buralarda gördün mü??"

Büyük ihtimalle sorduğum 777. Kişiden de hayır cevabı alınca boynum bükük bir şekilde soracak başka kişiler aramaya devam ettim.

Yaşadığımız kısa sevincin ardından Juvia'nın neden bizim yanımıza gelmediği ve kaçtığını sorgulamaya başlamıştık. Şimdide çareyi market civarlarındaki insanlara sormakta bulmuştuk.

Kenarda pamuk şeker satan bir abi görünce yanına gittim. Telefondaki fotoğrafı tekrar açıp gösterdim.

"Abi bu kızı gördün mü daha önce? Lütfen gördüm de ya!"

"Gördüm."

"Pek- Dur lan, gördüm mü dedin sen?"

"Evet kardeşim gördüm."

Kalp krizi geçiriyordum sanırım.
"Graağy!! Lan Laxuus! Lucy, Mira! Yetişiiğn!!"

Hepsi bana doğru koştu ve merakla bakmaya başladı. Abiye döndüm yine.
"Nerede gördün abi? Söyle, yemin ediyorum bütün pamuk şekerleri alırım."

"Bu adamın yanında, beraber okula gidiyorlardı." dedi abi Gray'i göstererek.

"Ha? Ne zaman?" dedi Gray. O da bir şey anlamamış gibiydi.

"Birkaç ay önce, Blue Pegasus Lisesine gidiyodunuz."

Elimi alnıma vurdum.
"Abi Allah belanı versin ya."

Diğerleri de hayal kırıklığına uğramıştı. Tam yine dağılırken, pamuk şekerci abi seslendi.

"Hop gençler! Bütün pamuk şekerleri alacağız demiştiniz?!"

Hepsi bana bakınca, oflayıp pamuk şekerleri aldım. Hepsinin eline birer tane pamuk şeker verip kalanı da çocuklara dağıtmıştım.

Tekrar dağıldık. Alacağım cevabın yine aynı olacağını bilmeme rağmen yine de yoldan bi abla daha çevirdim.

"Abla bu kızı daha önce gördün mü?"

Abla uzun uzun fotoğrafa bakınca umutlanmıştım. Juvia'nın başka bi fotoğrafını daha gösterdim.
Abla ikinci fotoğrafı da görünce başını salladı.

"Evet gördüm ben bu kızı. Bir adamla dolaşıyodu."

"Nerede gördün abla, ne zaman?!" diye sordum heyecanla.

"Birkaç gün önce, şu lunaparkta."

"Peki yaşadığı yeri biliyor musun?!"

"Yaşadığı yeri ne bileyim ben evladım?"

Abla yoluna devam ederken diğerlerinin yanıma gittim.

"Bi abla Juvia'yı görmüş!" diye seslenince yanıma geldi hepsi.

"Nerede?" diye sordu Laxus. İlk öğrendiğinde çıldırmasına rağmen, şu an çok ruhsuzdu.

"Bi adamla şu lunaparkta."

"Adam? Bi adamla? Kim lan o köpek?!!" Gray sinirlenmişti.

"Ne bileyim lan?! Ama bulmak için bi planım var." deyince Lucy yanıma gelip yumruk yaptığı eliyle kafama hafifçe vurdu. Daha sonra bize döndü.
"Oha, Natsu'nun kafası yankı yapmadı. Natsu da beyin belirtileri var!" deyince gözlerimi devirdim. Göstermiyor olabilirdim ama ben de zekiydim.

Çakma Sevgili | gruvia ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin