on sekiz

587 63 250
                                    

Gray Fullbuster~

"NATSUUĞ!!" Diye anırarak salondaki Natsu'nun yanına koştum.

"Yine noldu lan götü buzlu?" Gözünü televizyondaki izdivaç programından ayırmadan sormuştu.

"Sabah Juvia odamdaydı!" Dediğim anda kumandayı bi yere fırlattı ve heyecanla bana döndü Natsu. Bağdaş kurarak, pijama partisinde gıybet yapan kızlara benziyordu.

"Ee?"

O an aklıma gelince yüzümdeki sırıtmaya engel olamadım.

"Ben uyurken beni izliyordu. Uyandığımda onu yanımda görünce şaşırmıştım. Neden burada olduğunu sordum-" Natsu sözümü keserek bağırdı.

"NE DEDİ?"

"Sana birşey söylemeliyim dedi."

"Ne söyledi lan, taksit taksit anlatma şunu!" İkide bir sözümü kestiği için ağzının ortasına vurasım geliyordu ama en güzel kısımdaydım. O yüzden anlatmaya devam ettim.

"SENDEN HOŞLANIYORUM DEDİ!"

"OHA! SONRA?" İkimiz de fazla heyecan yapmıştık.

Ses tonumu normale döndürerek cevap verdim Natsu'ya.
"Sonra uyandım."

"Ha-? Ne?"

"Rüya orda bitti, ben de uyandım işte."

Natsu inanmak istemeyen gözlerle bakıyordu bana.
"Ciddi değilsin, di mi lan?"

"Yoo ciddiyim-" Sözümü bitirdiğim anda Natsu eline gelen şeyleri bana atmaya başladı.

"Heyecanlanmıştım lan! Sen nasıl benim hayallerimle oynarsın zalımın evladı?! Tüm ship hayallerim suya düştü şu an!"

En son gözüme isabet eden hıyarla biraz daha sakinleşmiş görünüyordu.

"Hıyar nerden çıktı lan?"

"Laxus götüne sokmak ister diye yanımda taşıyordum."

Sessiz kalmayı tercih ettim. Natsu gerçekten iyi değildi.

Juvia Lockser~

Lucy'nin masaya koyduğu yumurtayla bakıştım bir süre.

"Yumurta yanmamış? Etkilendim."

"Bu sefer güzel oldu, tadına bak!"

Gülerek bir parça alıp ağzıma attım.

"ÖĞHÖĞ~!"

Ağzımdaki iğrenç tadı bastırması in üstüne meyve suyumu içerek yutmaya çalıştım yumurtayı.

"Lucy. Bi yumurta yapmadan önce tuz ve şekeri ayırt etmeye çalış, olur mu kanka?"

Elini alnına vurdu Lucy.
"Yine olmadı..."

"Sen evde kalacaksın, demek isterdim ama maalesef Natsu seni almak gibi bi hata yaptı."

"Sus be! Senin daha 'gerçek' bi sevgilin bile yok!"

Gözlerimi devirmekle yetindim. Zaten Lucy ve Natsu her fırsatta bunun sahte olduğundan bahsediyordu. Amaçları, bizim bunun sahte olmasından rahatsız olup, birbirimizden hoşlandığımızı anlamamız ve bu sevgililik işini gerçeğe dönüştürmemizdi.

Ama böyle bişey olacağını sanmıyordum. Ben Gray'den 'biraz' hoşlandığımı kabul etmiştim, evet. Ama muhtemelen bu Gray için geçerli değildi. O benimle sadece babasının isteği üzerine sevgili olmuştu.

Çakma Sevgili | gruvia ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin